Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:@Louise - je weet hoe Zip is met mannen die tript 'm helemaal als een man te ruw, te snel of onvoorzichtig bij hem te werk gaat. Dus ik weet precies met welk probleem je zit. Maar John gaat heel voorzichtig te werk en is heel lief tegen je paard, hij gaat bijv. eerst 10 min aan je uitleggen hoe het gebit van jou paard in elkaar zit waardoor je paard al een beetje kan wennen aan een vreemde man in z'n stal.
Zippo_M schreef:Lida en Louise jullie hadden toch nog een tandarts nodig??
Ik en nog 2 mensen van stal laten binnenkort Zip's vaste tandarts John komen. Als jullie ook mee willen doen moet je het mij even laten weten.
En misschien zijn er nog andere mensen met intresse voor de tandarts??
mo_van_dijk schreef:Jan had het er gister over dat Luke 1 januari van het land af komtJan vroeg wat mijn planning is. Toen ik zei dat Jan zijn planning mijn planning was zei hij dat, grapjas!
Ik ben geslaagd voor mijn boekenkast. Ik heb er zelfs twee gekocht: http://www.debommelmeubelen.nl/aanbiedi ... 43&iid=973
mo_van_dijk schreef:Stiekumerd, een dubbelpost!![]()
Inderdaad, paarden zijn duur genoeg! Ik heb het laatst uitgerekend:
Stalling alleen al is 3930 euro. Dan staat mijn paard rondom op ijzers (840 p.j.). Verenigingskosten €200, elke week privéles (1560 p.j.), verzekering 800 p.j., wormenspuiten en influenze (139 p.j.) (hmm, dan zit ik al op 7469...).
Springwedstrijden: ongeveer 20 per jaar a 30 euro (incl benzine): 600
Crosswedstrijden: ongeveer 8 per jaar a 55 euro (incl benzine): 440
Crosstrainingen: ong. 5 per jaar a 65 euro (incl. benzine): 325
Dan zit ik op €8834.... Zeg dat ik dan nog ong. 300 euro uitgeef aan spullen voor mijzelf en het paard:
Wha, dat is 9134 euro (760 per maand)
Ik schrik er nogsteeds van
Zippo_M schreef:@ Louise - ik denk dat ik hem morgen ga bellen, heb jij miss. nog voorkeur voor een dag ofzo? Of juist wanneer je niet kan.
Dan probeer ik daar rekening mee te houden
Zippo_M schreef:Net John gebeld en hij komt woensdag 12 augustus rond 14.30-15.00 uur. Hij kon wel eerder maar dat kwam minder goed uit, ik hoop dat dit uitkomt voor de meeste mensen.![]()
Sorry Lida dat het op woensdag is maar anders kon het pas veel later