Als een paard bang is voor de zweep moet die juist leren dat die wel gewoon met zweep gereden kan worden... Je kan wel alles weglaten wat het paard niet leuk of eng vind.. maar dan vind die straks niks meer leuk en alles eng... Hij moet er maar gewoon aan wennen.. en dat heeft niks met eigenwijs te maken...
Als mijn paard een dag geen zin heeft, dan heeft die pech.. maakt die maar zin.. ik moet ook gewoon door ook al doe k ff liever wat anders..
Versace vind ook vaak zat dingen eng.. maar als je ze dan maar weg laat dan gaat die t nooit leren en blijft die t altijd eng vinden...
Concours ging wel lekker.
Donderdag had guess een stop op de 2e van de dubbel, maar was mijn schuld, verder sprong ze heel fijn.
Versace diewas foutloos en nog 9e dus zeer tevreden:)
Gister was guss 1e rondje foutloos en 2e rondje had ze een balkje maar verder echt super gesprongen.
Versace die was weer eens heel debiel aan t doen.. maar had 1e rondje een stop, kwam weer eens door mij, daarna sprong die goed rond.. en 2e rondje had ze de laate 2 eraf, maar ze gleed wat uit voor hindernis 7 waardoor ze heel twijfel8ig toeliep.. en toen poedersuiker, maar sprong toch.. en toen korte bocht naar 8.. en kwam ze ook kort voor en nam ze net balkje mee, maar ze sprong toch wel super door en kon super goed kort draaien..,
Dus zeer tevreden