Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) ...
dus nu nog even de laatste opdrachten inleveren en dan ben ik klaar en heb ik m'n diploma!!!! Whoehoe!
) 

Sall schreef:hmmmm ik ben aan het stoeien met een mail aan galleries..
ik wil graag weten wat de mogelijkheden zijn om mijn werk eventueel te exposeren..
maar hoe schrijf je dat nou in een mail, zonder te bijdehand of dom over te komen

Lavandula schreef:Werk je er nog maar net Pluutje? Maar toch wel fijn dat je stage gesprek goed is gegaan!

Wie verzint dan ook een thema als Black Tie..
Grr
En zoek onderhand ook weer iets waar ik dressuurmatig mee kan rijden.. Hmm, moeilijk. Iemand een adresje/bokker?
Ik bleef gelukkig zitten en kon hem snel terug krijgen (wat erg fijn was aangezien er nogal wat auto's stonden). Toen poging 2, ging precies hetzelfde, alleen koos hij nu het andere pad om terug te rennen
. Nou, gelukkig weer snel terug gekregen. Toen maar even die jongens "vriendelijk" verzocht om weg te gaan en met poonie aan de hand de bak binnen gegaan. Toen er weer op en nog even gereden, wat al met al nog best goed ging. Myrtje_ schreef:\
Zit trouwns te twijfelen of ik niet iets anders moet gaan zoeken qua verzorgpaarden. Heb het wel heel leuk op stal, maar dan heb ik het alleen over de paarden. Mensen die daar lopen doen wel aardig tegen je, maar zodra het om rijden gaat ben je opeens hun ergste vijand..En zoek onderhand ook weer iets waar ik dressuurmatig mee kan rijden.. Hmm, moeilijk. Iemand een adresje/bokker?

(maar eerst even 's ochtends proberen mijn tentamen te halen
)