Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lars_power

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 15:07

toen ik d'r ging rijden was het 12 gulden ofzo ? en nu 17 euro :p.
Sommige lessen rijden nu met z'n 6en,das veel prettiger

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 15:13

ik reed regelmatig met 15 mensen in één les
En dan betaalde ik idd iets van 17 euro per les.
Nu ben ik "volwassen" dus zou ik nog meer betalen...

Sall

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 15:18

hmmmm ik ben aan het stoeien met een mail aan galleries..
ik wil graag weten wat de mogelijkheden zijn om mijn werk eventueel te exposeren..

maar hoe schrijf je dat nou in een mail, zonder te bijdehand of dom over te komen

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 16:49

Nou, Schimm is terug!

Wat een leuk pandje is het zeg! Helemaal verliefd al
Vandaag ook mijn boekhoudster Patty (hier op bokt) gemeet! Wat heeft zij een coole katten

Ik ben ook even bij Hippo wezen kijken (vooral naar assortiment en indeling)... Er was trouwens geen hond te bekennen daar (behalve die Jack R. op de vloer ) ...

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:43

Cool zeg!!

Haha, zie het al voor me dat je bij Hippo komt en dat ze vragen: kunnen we u ergens mee helpen? "neh, ik kom alleen even naar het assortiment en de indeling kijken zodat ik straks al jullie klanten kan weg kapen"

Werk vandaag was ronduit vreselijk... Had 's ochtends mijn praktijkgesprek (voor het eerst in mijn leven), dus dat zorgde even voor de nodige zenuwen. Ik ben echt slecht in dat soort dingen, al met was ik erg blij toen het afgelopen was! (ze waren overigens heel positief over me). Ik had vandaag veelste veel werk, een deel hadden anderen al overgenomen maar nog heb ik het lang niet afgekregen. Voel me daar dan altijd een beetje banketstaaf over, omdat iedereen het ontiegelijk druk heeft en dan moeten ze ook nog een die dingen van mij gaan zitten doen. Maarja, het is niet anders.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 19:03

Werk je er nog maar net Pluutje? Maar toch wel fijn dat je stage gesprek goed is gegaan! Ik had toevallig vanmorgen mijn eindgesprek op mijn stage, maar ze waren ook zeer tevreden over me, dus ik mag blijven dus nu nog even de laatste opdrachten inleveren en dan ben ik klaar en heb ik m'n diploma!!!! Whoehoe!

Schimm, hoe moet je dat doen met dat pandje? Moet je gewoon een bod uitbrengen ofzo? Nee toch want je gaat huren? Moet je dan opgeven waarvoor je het wilt huren? en moet je dan ook een vergunning hebben ofzo?? (geen verstand hiervan, dus erg nieuwsgierig )

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 19:56

De huurprijs is een 'vraagprijs'... Ik denk dat ik 10% onder de huidige huurprijs bied. Na het bieden is het even afwachten...

Tegenwoordig heb je geen vergunning meer nodig om 'datailhandel' te openen, maar wel verstand van zaken natuurlijk
Ik moet even kijken hoe alles loopt, maar ik hou jullie natuurlijk allemaal op de hoogte!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 22:54

Sall schreef:
hmmmm ik ben aan het stoeien met een mail aan galleries..
ik wil graag weten wat de mogelijkheden zijn om mijn werk eventueel te exposeren..

maar hoe schrijf je dat nou in een mail, zonder te bijdehand of dom over te komen

Geen flauw idee Sall, maar je moet het zeker doen! Vind je schilderijen erg leuk

Volgens mij zijn er wel instellingen die je een pootje kunnen geven. Mischien kan iemand bij een kunstuitleen of zo je een beetje op weg helpen?

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 09:09

Lavandula schreef:
Werk je er nog maar net Pluutje? Maar toch wel fijn dat je stage gesprek goed is gegaan!

Nou, ik werk er al een tijdje, beetje lang verhaal... Ik begon met heel af en toe wat klusjes. Toen ging ik de lunch/koffie dame vervangen tijdens vakantie en ziekte (ze is langdurig ziek geweest). Daarbij had ik steeds tijd over dus toen ging ik wat andere dingen doen. Dat beviel ze eigenlijk zo goed dat ze wilden dat ik die dingen vaker ging doen. Toen heb ik een tijdje beide gedaan en toen de lunch/koffie juf weer terug was ben ik gebleven voor die andere dingen. Ik zou tot sept (vorige jaar dus) werken maar ze wilden me graag houden. Ondertussen werk ik nu dus ong. een jaar op een vast contract en zijn mijn werkzaamheden uitgebreid. Een praktijkgesprek had ik alleen nog nooit gehad, omdat ik steeds maar tijdelijk zou zijn enzo. Met stage heeft het trouwens niets te maken hoor

Myrtje_

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 09:18

Mogguh
Zo ff de stad in voor een nette outfit voor dat bruggers-feest donderdag...

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 09:27

Goedemrgen

Kga zo ffies naar de Middenweg , Manwood ofzo dan een Outlet Store.

Om ffies naar schoenen te kijken

Lars_power

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 09:27

Ik ga ook de stad in zo Myr :p
Misschie nzie i kje zo nog even.

@ Pluut, maardat gesprek ging toch wel lekker ? dan komt het vast goed !

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 09:58

Goedemorgen!

@ Sigislief: wat heb je toch een lekker onderschrift!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 13:06

Nog geen rok en schoenen gevonden.. Wie verzint dan ook een thema als Black Tie.. Grr

Zit trouwns te twijfelen of ik niet iets anders moet gaan zoeken qua verzorgpaarden. Heb het wel heel leuk op stal, maar dan heb ik het alleen over de paarden. Mensen die daar lopen doen wel aardig tegen je, maar zodra het om rijden gaat ben je opeens hun ergste vijand.. En zoek onderhand ook weer iets waar ik dressuurmatig mee kan rijden.. Hmm, moeilijk. Iemand een adresje/bokker?

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 14:41

Haha, ik ben vandaag bijna van de stoute verzorgpoonie afgevallen!!! Ik was in de binnenbak aan het rijden, ging wel lekker. Toen wilde ik nog even in de buitenbak verder gaan, dus ik rijd die kant op. Bleek dat er twee jongetjes met takken aan het spelen waren (op een soort berg zand aan het begin van de bak), ik zag ze eerst niet eens maar hoorde ze wel. Wat doet de poonie; meters voordat we in de bak waren draait hij zich om en begint te rennen Ik bleef gelukkig zitten en kon hem snel terug krijgen (wat erg fijn was aangezien er nogal wat auto's stonden). Toen poging 2, ging precies hetzelfde, alleen koos hij nu het andere pad om terug te rennen . Nou, gelukkig weer snel terug gekregen. Toen maar even die jongens "vriendelijk" verzocht om weg te gaan en met poonie aan de hand de bak binnen gegaan. Toen er weer op en nog even gereden, wat al met al nog best goed ging.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 14:42

Myrtje_ schreef:
\
Zit trouwns te twijfelen of ik niet iets anders moet gaan zoeken qua verzorgpaarden. Heb het wel heel leuk op stal, maar dan heb ik het alleen over de paarden. Mensen die daar lopen doen wel aardig tegen je, maar zodra het om rijden gaat ben je opeens hun ergste vijand.. En zoek onderhand ook weer iets waar ik dressuurmatig mee kan rijden.. Hmm, moeilijk. Iemand een adresje/bokker?

Misschien bij Naiade (van bokt dus)? Die zocht een tijdje terug wat mensen (ze heeft meerdere paarden/pony's)...

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:04

Die staat s'winters nabij Purmerend, wa te ver is voor mij.. zoektocht gaat verder
Heb trouwens een giga opgezwollen neus door een klap gister. Was wezen hardlopen, wou Milou laten schrikken. Met gevolg dat die zich omdraait, waarvij dr hand met volle vaart op mn neus terecht kwam..

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:13

@ Schimmelig : Dank je

Vandaag gesprongen en ik had het eigenlijk wel makkelijker verwacht.
Maar ja , het is best goed gelukt

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 17:39

Nou allemaal! Schimm heeft groen licht gekregen
Het gesprek met 'the inlaws' verliep naar wens! Dinsdag nemen we contact op met de bank... Willen jullie allemaal even duimen

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:41

Ooohhh gefeliciteerd

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:50

@ Myrtje, als ik jouw was zou ik wat anders zoeken, heb wel eerder "rare" verhalen gehoord over de stal waar jij rijd.

@ Pluutje; leuk hea die kindjes daar bij de buitenbak, Noortje heeft me daardoor ook flink die bak doorgetrokken.

@ schimmelig; jeej, gaan je plannetjes eindelijk de goede kant op!!

Pfff vannacht amper geslapen, hond ging om de 2 uur blaffen, t wordt nou wel tijd dat mijn ouders dat beest gaan opvoeden, want ik trek dit echt niet meer.
Vanaf dinsdag ga ik weer 3 x/week rijden, hihi heb der wel zin in hoor!
Stal amstelhoeve valt mee, met een stukje metro doe ik er precies een half uur over.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:53

YEEEEEE!!!!! cool Schimm, ik zal duimen hoor (maar eerst even 's ochtends proberen mijn tentamen te halen )

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:23

Yeaaah Schimmelig!!
Gefeliciteerd!

Werd gisteren rond 20 uur gebeld door Hippodam,
dat mn laarzen binnen waren. En ik kon ze meteen komen passen/halen.
Nou ze zaten goed, alleen nog ergggggg stijf.
Kreeg ook nog 10% korting, dus dat scheelde weer 20 euro.

Met mijn paardje gaat het gelukkig al heel wat beter.
Maar waarschijnlijk zit er toch nog wat vast in dr nek..
Als dat verholpen is, komt het waarschijnlijk allemaal goed

Ooh ja, Franca heeft een showhalster voor Yen gekocht!
Het is heel mooi en ze is een echte dame. We hebben dr vandaag
helemaal gewassen e.d. en toen opgemaakt (ogen en neus) SEXXXY!! Hahaha

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 19:29

Wow, die hebben snel gehandeld
Normaal duurt het altijd iets langer. Welke heb je uiteindelijk genomen? Toch de Petrie's?

Opmaken? Oogschaduw en mascara

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:01

Ja viel reuze mee!
Op de 5e dag waren ze er!
En ja, het zijn de Petries Freerider Grain geworden.
Ze zijn mooi!!

Hehehe ja zoiets. Arab make-up he
Voor de ogen en neus