Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Owens_hartje

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:16

die Anique

schitterend

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:18

hihihi, kon het niet laten en nu ga ik ECHT naar huis om mn huisje op te knappen, ben wel benieuwd wat mir van de foto's ziet.

oh ja, mir, misschien wil je me even bellen zodra je dit leest? over de buitenrit

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:42

ja anique,gave pics!!!

tollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 07:10

Onwijs leuk gedaan Annique!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 08:00

Whahaha die Anique! Ik zit hier in mijn lokaal smakelijk te rinneken en iedereen wil natuurlijk weten waarover
Heel erg bedankt voor de foto's! xxxx

Ik had je al gesmst over vandaag. heb je zin om vanmiddag te gaan?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:02

Bonjour allemaal, allemaal lekker geslapen?? Nou ik zou nog wel een paar uurtjes erbij willen hebben hoor Op een of andere manier slaap ik de laatste dagen erg vast, wat overigens errrrug lekker is hoor maar dat zorgt er wel voor dat ik nog meer van mijn bed hou

Ireentje, succes vanmiddag meid! Laat ze een poepie ruiken hoor

Vanavond krijgt Thom zijn massagebehandeling van Jolanda. Ik ben heel benieuwd hoe die dikke er op zal reageren hihi. Ze komt om half 9 dus voor degene die wilden kijken, bij deze...

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:06

hahaha ik heb precies het zelfde Lin! Ik slaapals een idioot de laatste tijd, maar daardoor kom ik ook veel moeilijker mijn bed uit!

Ireen heeeeel veel succes vanmiddag!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:19

Goedemorgen meiden.......
Na een woelige nacht, en enge dromen ben ik er ook weer even.
Ik heb dus heel niet goed geslapen
Ik heb gisteravond een bevestiging binnen gekregen omtrent de verkoop van Owentje.
Linda heb ik gelijk even op de hoogte gesteld maar verder nog niemand, omdat ik eerst Dayna even wilde spreken.
Het was te laat om haar te belen dus heb ik dat net gedaan.

Owen is verkocht
Ze laten hem even keuren dus dat is dan even afwachten.
Dus als dat goed is dan heeft Owen een nieuw huisje.
Dayna en ik zijn er ook welkom om te komen kijken, dus dat zit wel goed.
Het zijn hele lieve mensen, en ze hebben nog 2 paardjes dus Owen komt niet alleen te staan.
Eigen stal, een paddock en een eigen wei is zijn vooruitzicht, dat heeft toch wel weer iets.
Als alles goed gaat en de keuring is goed dan gaat hij per 1 juli verhuizen.
Ik wilde jullie ook even op de hoogte stellen, want ik zal zelf de komende tijd wel erg knorrig zijn. Ik hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen.
Het is niet makkelijk allemaal
Dit was het nu voor even, heb het er even mee gehad nu.
Ga even de post verzorgen een goede afleiding.
Even de gedachten ergens anders houden.
Jullie horen me wel weer.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:35

Linda ik heb de foto's van Fer even naar je mail gestuurd.
Ik was ze gisteravond even vergeten door de schrikreactie

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:49

Wil, afscheid nemen blijft moeilijk maar je weet dat hij op een goede plek komt. Ze kunnen hem alles bieden wat hij nodig heeft en dat is het beste wat je je paardje kan geven.

Toen Melvyn naar Brabant ging, voelde dat ook als een afscheid omdat ik hem dan niet meer dagelijks om me heen had. Het was een afsluiting van een hoofdstuk waar ik nog lange tijd moeite mee gehad. Ik had en heb uiteraard wel steeds in mijn hoofd dat dit voor Melvyn het allerbeste was. Zo zal het ook met Owen gaan, voor jou is dit straks een afscheid en het afsluiten van een leuke en leerzame periode waar je met veel plezier op terug kan kijken

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:51

Goh, Wil dus het is nu toch wel erg definitief als de keuring goed gaat. Wanneer wordt Owen nu gekeurd? Het is toch ineens wel snel gegaan hè!
Nou, Wil en natuurlijk ook Dayna, heeel veel sterkte! Tuurlijk zijn we er voor jullie om jullie op te vangen. En ffies keihard janken of schelden mag gewoon hoor bij ons op stal, hihi!
Toch zal het jullie ook wel een beetje rust geven dat jullie weten dattie bij goede mensen terecht komt! Maar het blijft altijd super moeilijk!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:54

Lin en Mir, dank je wel! Ben heel erg benieuwd hoor! Ben alleen bang dat ik het niet kan vinden, hihi! Eigenlijk moet ik een Tom Tom op mijn brommer hebben, hahaha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:55

Nou Wil het is inderdaad snel gegaan. En je mag altijd schelden, huilen e tieren hoor bij ons. Ik kan me erg goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt en mee gaat krijgen!

Wanneer wordt hij gekeurd?

tollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:55

Wil en Dayna heel veel succes met de keuring en de komende tijd!
Owen heeft in iedergeval een mooi vooruitzicht! En jullie kunnen hem nog eens gaan op zoeken.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:56

Sorry Dayna, ik vergeet je bijna!, jij ook erg veel sterkte natuurlijk

Waar moet je ergens zijn ireen?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:02

In De Lier, hihi, kom ik nooit! Het bedrijf heet Priva. Arjan wist me zo te vertellen waar het was, alleen ja, ik kom nooit in De Lier, dus hij kan wel zeggen daar links en daar rechts, haha, maar daar schiet ik dan ook nog niets mee op! Heb net wel ff op Routenet gekeken, maar ja, dat is de autoroute hè. Ik weet wel zo ongeveer hoe ik er heen moet, alleen het laatste stukje wordt moeilijk denk ik, maar ja, ik ga wel ruim op tijd weg!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:51

Nou Ireen, dan zou ik inderdaad nu maar gaan vertrekken want dat kan nog wat worden met jou. Afbeelding

Shir heb je het draadje van je digi al gefunden oder must du jetzt noch suchen....ik ben helemaal niet neugierig hoor, gar nicht... Afbeelding

tollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:57

Nuh nicht gefunden meine Linda. Ich must suchen und suchen und such (3 verdiepingen hahaha).

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:54

Jee dat kan nog wel even duren dan. Kon je geen kleiner huis kopen ....

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 07:57

Goedemorgen allemaal!!!

Afbeelding

Zijn we weer lekker aan het werk??

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 07:58

Lin, hoe was het gisteravond?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 08:06

Nou ik zit hier op mijn werk, maar het gaatallemaal niet zoals het hoort te gaan. er is erg veel stress onderling en we kampen nogal met wat personele probleempjes.
Er is echt veel personeelstekort. Eindelijk hadden we iemand gevonden die we aan wilden nemen, begint de baas te zeiken dat er misschien niet genoeg fte is...
(die baas staat nog boven onze en is sinds een jaar geleden erbij gekomen door reorganisatie bij de school)
En dat terwijl ze in zoetermeer, waar die baas dan werkt, minder kinderen hebben en 7 docenten meer!!!! echt asociaal.
Onze baas is nu aan het bellen, maar wordt het niet opgelost, dan meldt hij zich ziek en als hij zich ziek meldt dan doen meer collega's van mij het.
Dus weer echt een zooitje. Ik heb net een huis gekocht, dus ga mijn baan niet op het spel zettendenk ik. Ik wacht gewoon rustig af....

Nou genoeg gezeik weer voor vandaag! Ik heb gelukkig even mijn verhaal kunnen vertellen......

Ik wordt gewoon helemaal gek hier!

Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 08:31

Yustin schreef:
Nou ik zit hier op mijn werk, maar het gaatallemaal niet zoals het hoort te gaan. er is erg veel stress onderling en we kampen nogal met wat personele probleempjes.
Er is echt veel personeelstekort. Eindelijk hadden we iemand gevonden die we aan wilden nemen, begint de baas te zeiken dat er misschien niet genoeg fte is...
(die baas staat nog boven onze en is sinds een jaar geleden erbij gekomen door reorganisatie bij de school)
En dat terwijl ze in zoetermeer, waar die baas dan werkt, minder kinderen hebben en 7 docenten meer!!!! echt asociaal.
Onze baas is nu aan het bellen, maar wordt het niet opgelost, dan meldt hij zich ziek en als hij zich ziek meldt dan doen meer collega's van mij het.
Dus weer echt een zooitje. Ik heb net een huis gekocht, dus ga mijn baan niet op het spel zettendenk ik. Ik wacht gewoon rustig af....

Nou genoeg gezeik weer voor vandaag! Ik heb gelukkig even mijn verhaal kunnen vertellen......

Ik wordt gewoon helemaal gek hier!

Jeetje dat zijn nou ook niet bepaalde goed omstandigheden zeg. Waarom halen ze dan geen docenten uit Zoetermeer vandaan, als is het maar op tijdelijke basis. Ik vind het trouwens geen stijl dat hij, als baas, zich dan ziek gaat meld want hij heeft altijd nog een voorbeeldfunctie....lijkt mij. Zo zie je maar weer dat er overal personeelstekort is en dat iedereen onder grote druk moet werken als zoiets niet opgelost wordt. Dat gaat meestal ten koste van de goede werknemers en dat is wel heel spijtig.

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 08:39

Yustin schreef:
Lin, hoe was het gisteravond?

Dat ging heel erg goed, je kon heel goed zien hoe Thom zich ging ontspannen. Hij reageerde duidelijk heel erg goed op Jolanda want hij liet alles erg makkelijk toe, ook de gevoeligere dingen die hij normaal niet zo vrij doet. Het was een combinatie van massage en een beetje reiki en als je ziet wat dat met je paard doet, dat is echt een hele ervaring. Volgende week krijgt hij weer een behandeling en ze gaat dan oefeningen (soort huiswerk) aan mij meegeven om toe passen. Ze legde ook uit dat deze behandelingen straks heel goed terugkomen in de oefeningen met de dressuur. Hoe hij los wordt door het lijf, prettige associaties krijgt met halsstrekken, een goede balans vindt en bewust is van zijn eigen lijf. Ook de goede kant en de minder goede kant kan ik op deze manier van Thom en die van mij goed trainen
Laatst bijgewerkt door Serada op 21-06-06 08:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 08:40

Ja echt een rot situatie. Ik kan het van mijn baas wel begrijpen, want die wordt echt aan het lijntje gehouden. Hij werkt dag en nacht en heeft bijna niets meer in te brengen sinds die hogere baas er is. Wij zijn met onze locatie een 5de wiel aan de wagen op dit moment!
Straks hoor ik meer, ik ben benieuwd joh!