die Aniqueschitterend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
die Anique
en nu ga ik ECHT naar huis om mn huisje op te knappen, ben wel benieuwd wat mir van de foto's ziet.

Op een of andere manier slaap ik de laatste dagen erg vast, wat overigens errrrug lekker is hoor maar dat zorgt er wel voor dat ik nog meer van mijn bed hou

.... 
Yustin schreef:Nou ik zit hier op mijn werk, maar het gaatallemaal niet zoals het hoort te gaan. er is erg veel stress onderling en we kampen nogal met wat personele probleempjes.
Er is echt veel personeelstekort. Eindelijk hadden we iemand gevonden die we aan wilden nemen, begint de baas te zeiken dat er misschien niet genoeg fte is...
(die baas staat nog boven onze en is sinds een jaar geleden erbij gekomen door reorganisatie bij de school)
En dat terwijl ze in zoetermeer, waar die baas dan werkt, minder kinderen hebben en 7 docenten meer!!!! echt asociaal.
Onze baas is nu aan het bellen, maar wordt het niet opgelost, dan meldt hij zich ziek en als hij zich ziek meldt dan doen meer collega's van mij het.
Dus weer echt een zooitje. Ik heb net een huis gekocht, dus ga mijn baan niet op het spel zettendenk ik. Ik wacht gewoon rustig af....
Nou genoeg gezeik weer voor vandaag! Ik heb gelukkig even mijn verhaal kunnen vertellen......
Ik wordt gewoon helemaal gek hier!
Yustin schreef:Lin, hoe was het gisteravond?