Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:48

Nou Olly was vandaag ook braaf, dus morgen komt t hopelijk goed Lachen

Net hoor amarie.. Nu morgen met de reus nog kijken

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 09:07

Doet ze netjes, 1 balkje Lachen krijg maandag of dinsdag als het goed is mijn nieuwe dekje.. dan pas mogen jullie zeggen dat het ECHT een bonte kermis is Tong uitsteken

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 11:53

Haha ik zeg niks, ik weet het volgens my al .... Nagelbijten / Gniffelen Clown

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 12:06

ik ben benieuwd

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 18:35

Omdat ik vandaag vrij wilde zijn en dat alleen mocht als ik op zaterdag kwam werken heb ik maar op vrijdag meegereden. Had nog even bedacht dat ik misschien in die les dan eens op Olief kon rijden, maar was gewoon op Paco ingedeeld, ook leuk natuurlijk Knipoog (mij lijkt olief heel leuk, maar die heeft al een vaste berijdster in mijn eigen les).
Paacje ging goed, hij had gelijk door dat ie flink aan de bak moest, weet niet of ik dat positief of negatief moet opvatten maar goed Haha!. Les ging wel aardig, hij had goede zin maar het ontbrak hem wel een beetje aan concentratie, en ik moest er iedere keer aan blijven rijden om te zorgen dat hij niet werd afgeleid.
Kreeg hem wel in een lekker tempo en hij was zo los dat hij zelfs als ik flink het gas erop zette toch goed ontspannen bleef. Helaas hield hij nog wel iets te veel vast in zijn kaken. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik er gewoon iets teveel met mijn handen aanzat, om hem maar bij de les te houden.

Volgende week als het goed is op Noblesse rijden, W zou mij hier nog over bellen omdat ik er niet was. Wordt dan de 2e keer en de 1e keer was me goed bevallen dus heb er wel veel zin in Ja

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 21:58

Ik ben vandaag ook weer op wedstrijd geweest.. Hij liep voor mijn gevoel best lekker (en dat is belangrijk) maar telkens als ik dat denk heb ik niet veel, nu vandaag had ik 164 en 167 (nog slechtere punten als 2 weken geleden in vught waar t echt bagger ging

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 09:41

@ Joyce: Als het voor je gevoel toch lekker ging dan kun je al hartstikke tevreden zijn. Het is en blijft natuurlijk ook een jury sport..Je komt er vast wel Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:56

Juryleden, ze zouden verboden moeten worden.

Of toch maar niet !!!!!

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 19:03

Kom op, joyce.
Gewoon doorgaan ik ben ook in het M1 gekomen.
Kun je nagaan !!! Tong uitsteken
Dat gaat natuurlijk over mij en niet over onze lieve germus ( bontfire ) Go jij! Go jij!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 19:30

germus schreef:
Kom op, joyce.
Gewoon doorgaan ik ben ook in het M1 gekomen.
Kun je nagaan !!! Tong uitsteken
Dat gaat natuurlijk over mij en niet over onze lieve germus ( bontfire ) Go jij! Go jij!

Haha ik ga ook nog gewoon door hoor.. Ooit komen we wel aan die ene wp in de L1 en anders misschien met het andere paardje

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 23:36

Volhouden Joyce, niemand zag de tank zitten als dressuurpaard en ondertussen proberen we het in de M2.
Geduld hebben en wacht op het moment dat jullie het beide snappen, dan gaat de molen draaien. Vasthouden is moeilijker maar als je het eenmaal gehad hebt dan weet je ook waar je op moet wachten.

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 01:01

Joehoeee!!! Ik ben door de commissie!

Ik ben Sanne, 24. Ik rijd op donderdag-avond in de les op Salvador. De tank van Amarie en S. En soms, of regelmatig, vaker.
Ik rijd inmiddels zo'n 16 jaar. En sinds een jaartje dan op Salvador.

De meeste van jullie zijn me wel bekend. Dus denk ook wel dat jullie mij kennen.

@Joyce: Jammer dat de jurering zondag wat teleurstellend was. Ik weet zeker dat je binnenkort ook een keer trots een winstpunt rijd in het L1.

@Amarie: Ben beniewd naar Salvador nu hij geschoren is. Liep hij lekker vanavond??

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 01:10

heey mutske is ook gearriveerd... super gezellig s... nou mijn been heeft inmiddels een donkerpaarse en lichtblauwe kleur ziet er echt niet uit mja...
van de week ff muziek uitzoeken voor onze pas de deux heb er wel veel zin in Haha!

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 01:14

He leentje, blauw beentje Knipoog

Hoorde dat de schimmel z'n jasje inmiddels kwijt is. Hoop dat je weer gewoon kunt wandelen??

Enne ben beniewd naar jullie Pas de 2. Op wie rijd jij dan?

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 01:18

hahaha ja schimmel is zijn jasje kwijt ja gaat redelijk nog wel een beetje wijdbeens(nieuwe andre van duin denk ik:P) maar we komen vooruit dus.. ik rijd mee op die van P 2 van die lief kijkende paardjes langs elkaar haha ofniej joyce??

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:17

Ik denk wel dat ik weet wie je bent Phoebesp. Zeker nu ik je profiel even doorgelezen heb.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 11:18

He die Sanne, gezellig.
De tank is gisteren door de baas zelf gereden, had/heb veel last van mijn linkerhand. Maar ga het vanavond toch zelf proberen. Hij was ontzettend stijf, weet niet waarom.
Ga nu eerst je profiel eens lezen.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 11:20

Leuk onderschrift trouwens, jammer dat hij het zelf niet kan lezen.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 12:26

Ik weet ook wel wie je bent Phoebesp, jij bent de andere Sanne van Paris Haha!. De paar keren dat ik je gezien heb zat je altijd op hem namelijk. Maar Salvador is een goede overstap natuurlijk..daar kun je nog heel veel mee (en van) leren.

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:53

Daar ben ik weer. Saaie dag werken vandaag dus vanavond misschien maar even knuffelen met Sallie

Hoop dat het wat beter gaat met je pols Marie. Heb mijn best gedaan op mijn onderschrift maar inmiddels wel alweer veranderd. Maar hij zal er blij mee zijn. Haha!

Sjaslique: ik weet inderdaad ook wel wie je bent. Ken jou eigenlijk alleen van NL. Wist niet dat je ook al zo lang in Vught rijd.

Djoontje: je hebt inderdaad wel een bekend gezicht maar kon je niet direct plaatsen. Misschien zie ik je binnenkort een keer op de manege.

Wellich tot vanavond allemaal, als het lukt om mn stofzuiger snel te laten werken..... Whoosh!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 18:02

Joehoe sannie met der 25 nuttige berichten Tong uitsteken

Vanmiddag was ik lekker vrij dus heb voor de verandering smiddags al gereden.. Vanavond alleen nog even voeren dus misschien zie ik je wel Lachen

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 18:09

Zo topic loopt in volle gang Lachen .. en ik heb men dekje binnen gekregen dus nu mogen jullie lachen Knipoog Ik moet even wachten tot de mensen voor mijn zadel komen kijken en daarna ga ik eerst Pasje rijden en daarna als het goed is Denver..

Maja dan zijn we weer paar uur verder Tong uitsteken

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 18:33

he die sanne ook van de partij, hoe meer zielen des te meer vreud ( of zoiets ) hihi
Vandaag weer lekker gereden tijdens onze priveles.
Vrijdag ga ik weer oefenspringen in Oirschot, dat is momenteel wel nodig ( voor mij vooral ) effe vertrrouwen weer krijgen.
Ik hoop dat ik nog mee kan doen de 25 nov met dressuur, maarja dat is effe afwachten, dus dames duimen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:32

ik hoop t ook deb.. m2???
Wat was georgia vandaag lastig of niet? M. had er op t einde ook ff wat aan te houden

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:50

Nou vanavond toch maar niet. Maar ik ben er morgen want dan mag ik lekker op Salvador rijden!

Waar is 25november de wedstrijd? Hoop ook dat je dan mee kunt rijden ik zal mee duimen.