Ja, die pikt Aad waarschijnlijk voor zichzelf in Ik ben net even op manege jacht geweest en heb een andere gevonden die in het weekend les geeft. 's avonds geven ze hier bijna geen lessen omdat ze bijna allemaal alleen een buitenbak hebben. Ik heb gelijk even gevraagd of je tijdens die lessen voor jezelf mag rijden en dat doen ze daar gelukkig. Ik ben benieuwd en hou jullie uiteraard op de hoogte!
o, is het niet ook zo dat mensen die wel op Smit rijden op de appartere paardjes mochten. Ten minste de laatste keer dat ik dat deed kregen leoni en ik op het laatste twee paarden die we zelf maar verdelen moesten.
Meestal krijgen niet bekende ruiters gewoon een paard toegewezen en over het algemeen zijn die paarden Jack, Kanjer, Bowie, Luna, Guus, Xandra en Alex! (Hangt een beetje af van de rij-ervaring ed)
Ja kan ook , ligt er volgens mij aan hoe hij uitkomt, soms houdt hij opeens drukkere paarden over en dan kan het niet anders. Volgens mij zijn bijna alle paarden wel eens aan vreemde gegeven maar de rustige het meest, en Bowie misschien omdat ze die aan niemand kwijt kunnen