Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ik wil ook nog een xtje op trektocht, m'n vriendin & ik wilden eerst op trektocht bij stal 't Reelaer (weet niet of iemand het kent) maar ze had gehoord dat het daar geen leuke leiding en mensen waren dus ja . 
"volwassen" zoals men dat noemt
gehe...

. Maar we zouden ook weer in de herfst gaan omdat we dachten dat het in de zomer zo druk is en dat je dan soms met z'n 3en op een pony zit... maar dit valt toch wel mee he ? Ik neem aan dat ze ervoor zorgen dat er in een week niet teveel mensen zitten. En ik hoop dat er dan in de zomer niet heel veel pony's als huurpony worden gebruikt want dat was wel in de herfst zo.
. Ze kwamen met hun eigen paarden en paarden van hun eigen manege en hadden zo'n groepshuis gehuurd.
en steeds van de bakrand springen echt gezellig.
in de zomer is de max aan kids zo'n 35 en je hebt altijd maar met 2 man een pony. anders kan het nooit met ons rij schema
en tjah die groep is er altijd in de herfst..

Net de anky's van de mei in 2005 geloof ik. 

oei oei oei.. hihi
... moet er nog steeds iedere keer om lachen.. maare hebben we allemaal weer zin om op ponykamp te komen?? de mei is al wel vlug

.

frappa schreef:Heb haar niet geraakt met mijn zaklamp godzijdank![]()
Jaa ik wil ook op ponykamp !!!!
Hahaha
.. gelukkig voor haar van niet.. heb je je uitslag al fran?? hoop zo dat ik het gehaald heb...
. Op de bovenste foto van de buitenrit bij de hunebedden volgens mij, op Chooc. Ons groepje was echt gezellig (de boeren natuurlijk). Volgens mij is die 1 na laatste zwarte Ties van Kelly aan dat sjabrak te zien dus idd onze groep . Grappig
.
, hij was er toen nog niet zo lang volgens mij en was best wel hyper en helemaal nat na elke buitenrit maar hij is echt wel een leuke volgens mij.
. Ze geloofden het en wij ook roepen: "Ja snel aankleden je hebt corvee" enzo... gingen ze zich ook helemaal aankleden in hun paardrijbroek en alles... best wel erg
.