manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 18:47

Nou, kan je vertellen een sonde is ook niet egt grappig hoor.. (vraag maar eens hier thuis) Maar kan me voorstellen dat je liever niet eet... Ach gut Arme Thirz, en dan ook meteen zo lang pijn hè! * Duimt* Morgen is t al een heel end over! Je keelpijn is immers ook toe aan een weekend rust! (om daarna Nooooit meer terug te komen Knipoog )

Ja Jaja, uitnodiging gehad! Meteen in mn agenda geschreven. Er stond nog niets gepland voor dat weekend, dus jullie hebben geluk Clown (of t ongeluk dat ik dus kan Knipoog )
Heb er al wel zin in Go jij! Go jij! *denk ik.. wacht nog even af wat de verrassings planning is Tong uitsteken

Heel veel beterschapjes Thirz, morgen is t gwoon al een heel end over! Ik voel t!
Enne hebben jullie maandag dan die EHBO toets? Sterkte en suc6 dan allebei! *zal aan jullie denken ok? Dan komt t vast goed! Vork

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 23:45

Hallo daar,
Wij hebben op dit moment de-niet-geleerde-ehbo-kennis nodig, want we liggen hier alledrie (ABC) rollend over de grond te hyven met VinVin! Gezellig hoor, ff theeleuten met de laptop op schoot.
Hoe is het met je stem Thirz? Marieke en Chris nog steeds gezellig samen? Lama's gekeken? Nel leuk feestje gehad? Bar ook gefeest?
We gaan weer eens ff hyves checken op het volgende bericht van the famous VV. Tschüss!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 09:58

Hihi, hoezo we waren melig gister Haha! *Tja, dat heb je met die Liters alcohol in ons bloed Clown
haha, maar... we kunnen nu wel meteen de loodzware school week aan Tong uitsteken Ik heb iig genoeg gelachen om al dat serieus zijn makkelijk aan te kunnen Knipoog

Owja:
WAARSCHUWINGSSERVICE ANNE schreef:
Bianz; maandag Ehbo toets, zoek NU je boek op en ga leren

Haha! haha, niet vergeten hè Bianz! Knipoog
Ik bedoel het is van levensbelang dat je die EHBO kennis kent en kunt ivm met de volgende melige avond Clown Wie weet hoe dat anders gaat aflopen...

Nou ik ga nu zelf ook maar ff met mn neus de boeken in Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:43

Ik heb mijn boek gevonden en ben nu aan het leren geslagen; heb maar een uurtje voor EHBO gepland, dus ga ff hard aan de slag. Jij ook al begonnen Thirz? Leer ze Annemijn!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 15:57

Heel goed Bianz! OK dan!
NOuja.. uurtje kan genoeg zijn tog? Knipoog Komt vast goed Morgen!
*en? Ken je t Bianz?

Bianz schreef:
Leer ze Annemijn!

Dank Haha! Zal wel lukken, of iig ik doe een poging Bloos
*vanmorgen idd wat huiswerk gemaakt én even een Cdtje gebrand. Daarna naar de paardjes, buitenritje gemaakt mét spannend moment! Was een ruiter met der schenen tegen de scherpe rand van zo'n "wit-rood-afzethek" gereden. (jullie snappen vast allemaal wat ik bedoel nu Clown ) Maargoed ze had dus een winkel haak in der rubberlaars en een blauw scheen been.. Ze trok ook helemaal wit weg enzo, dus die hebben we maar ff met de auto op laten halen Lachen
Ennu zit ik hier, en ga ik zo even wat aan school doen Tong uitsteken

Hoe is t met je keel Thirz?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 16:52

Mariekje22 schreef:
ja, waar blijven al die Beekse bergen foto's hahaha.......? Bloos Tong uitsteken

Nou mariekje leg ons dat eens uit Clown
Haha, ben wel benieuwd naar de andere Beekse bergen foto's!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:55

Hahaha nou die Beekse Bergen foto's die komen niet hoor, volgend jaar 25 mei mag je ze denk voor het eerst bekijken he Mariekje?? Haha!
EHBO schiet nog steeds niet echt op; moest nog zoveel doen dat ik het echt nog naar nu heb verschoven. Dus nu ga ik het écht leren! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 19:29

Ow..
Foei Bianz! Je moet zo'n levensbelangrijke taak niet voor je uitschuiven! Maarre nu nog steeds hard aan de studie dan?
*ik heb t maar opgegeven (heb ook eigenlijk alles wel af ), verhuis zo ff naar de computer boven Tong uitsteken Hebben mn ouders ook meteen geen last van t tikketakken hier, kunnen ze rustig tv kijken!

Nouhou Clown
haha, maarja dan wacht ik nog wel even.. 25 mei duurt nog wel een hele poos hoor *zucht*
Ben gwoon benieuwd!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:41

Nou, ik vind t dus echt niet kunnen dat alleen Bianz en Anne op deze pagina staan, dus hier ben ik Haha!

Mn keeltje is nog steeds erg pijnlijk, maar eten en drinken gaat al iets beter. En praten moet ik nog een beetje mijden, net als gister dus iets teveel geweest, dat voel ik dan wel! Dus nu houd ik me goed in, zodat ik morgen bij EHBO helemaal los kan gaan Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 19:47

haha, de Die-Hard paardoes-poster niet eens op de pagina.. Nee dat kan idd niet Tong uitsteken Gelukkig greep je nog net op tijd in!

Jammer dat t praten van gister te veel is gweest.. Geeft allemaal weer extra pijntjes terwijl wij juist op "beterschaps" bezoek kwamen!
Uhm Thirz wat wil je allemaal gaan doen dan bij EHBO? Hihi Clown

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:05

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 15:57

Gave foto's! Leuk!

Zo t was gister wat later dan gepland (had al de trein van 7 uur op centraal Tong uitsteken ) Hadden een beetje moeilijkheden op de terug weg Bloos (oa spits) Dusja.. En we waren nog wel zo netjes om 5 uur daar weggegaan...
Maargoed was wel gezellie aan de Kralingse Plas, Heerlijk weer ook natuurlijk!

En hoe ging bij jullie de EHBO? Kunnen jullie nu onze levens redden als we een keer dreigen te stikken in een giechelbui? Knipoog
Hoe is t met je stem Thirz? Heb je je helemaal uit kunnen leven bij EHBO, of was je stem daar nog net niet aan toe?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:44

ik snap er helemaal niks van, maar goed, zal wel aan mij liggen......
Denk idd dat de Beekse Bergen foto's rond 25 mei 2007 komen hahaha....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 22:38

Ow nou, dat wordt nog even wachten dan Tong uitsteken 25 mei 2007 duurt nog wel even Clown Hihi
maarre waarom zo lang wachten?

Heb gister trouwens nog een klein stukje HNTM gezien. Wat een aanstellende miepjes zeg (die Sylvia Scheve mond "Nee, dat vind ik niet aardig van je Dominique, om dat zo voor de tv te zeggen" *zeur* Uhm niet egt mn favo model dus Tong uitsteken )
Vind die nieuwe kapsels die ze kregen gister om de één of andere reden ook niet egt passen bij sommige modellen. Dat ik bij ANTM meestal wel egt verbetering zie, miste ik dat nou een beetje...
Opsich wel een vermakelijke serie om te kijken Haha! *maar niet zoals bij ANTM dat ik thuis blijf of het perse op moet nemen omdat ik anders iets mis.. iig voorlopig nog niet! Maarja wie weet na een tijdje Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 09:45

Zo ik meld me ook weer even!
Ik ben druk bezig met stage en school... Ik heb het gelukkig erg naar mij zin op mn stage, dus dat is wel fijn!
Met Sharon gaat alles ook prima, vanmiddag heb ik weer les! Eigenlijk zou ik eens iemand mee moeten nemen voor foto's te maken, want dan kan ik zelf ook eens zien hoe t eruit ziet...
Gisteren en eergisteren had Shaar t wel echt al super warm... ze stond al te zweten in de wei, maar volgens mij wordt het vandaag iets minder warm, dat zou mooi zijn!

Owhja Bianz... heb jij soms nog iets over rode vlaggen enzo... we zitten nu in t blok van de DTF en moeten alle rode vlaggen uit gaan werken Boos!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 21:15

NOu had niet egt t idee dat t vandaag minder warm was Clown Pfft.. was egt om te stikken daar in Rotterdam (zal hier dan ook wel nie veel minder gweest zijn)
Gelukkig hadden we om half 5 nog een hoorcollege in een sauna lokaal, heerlijk! En die vrouw maar roepen dat we op moesten letten. Je droop gwoon van je stoel af Scheve mond Maargoed braaf die 40 minuten uitgezeten en daarna met zn honderden naar voren gestormd om je naam af te tekenen op de aftekenlijst. Nouja, wij hebben ff iemand van onze klas naar voren gestuurd om met wat dring en duw werkt even onze klassenlijst te halen Haha! Snel met zn allen de hele klas op aanwezig afgetekend en toen snel de koeltje van de gang in!
En toen hadden we nog alle tijd om op ons gemakje de trein te halen, dus nog even een ijsje gehaald en we waren klaar voor de lange treinreis! Vork

Ja foto's zijn altijd wel handig dan hè, nog net ff de puntjes op de i zetten.. Ik bied mezelf alleen niet aan als fotograaf, heb zelf ook lichtelijk tijd te kort Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 19:31

Tjee druk hier Haha!
Nouja, ik heb vandaag weer genoeg meegemaakt dus vertel ik gwoon nog ff wat spannends Clown haha

T was eigenlijk niet zo heel spannend, alleen heel vervelend;
Ik helemaal blij dat ik een keertje wat vroeger uit was (2 uur al!) Komen we aan op centraal "geen treinen van en naar Dort, op lasten van de brandweer en de politie" Volgens de meneer die naast ons stond was dat gedoe al 2 uur aan de gang (maaike en ik hadden bedacht dat t vast een Bom was ofzo, daar in t station van Dordrecht. En we vonden dat ze die na 2 uur zoeken best al wel onschadelijk gemaakt konden hebben! Nagelbijten / Gniffelen Bleek t later een stuk minder spannend, maar niet minder gevaarlijk één of ander chemisch goedje te zijn, die was ontsnapt uit een ontspoorde wagon)
Maargoed besloten om nog even te wachten en te kijken hoe t verder zou gaan lopen.
*advies was om via Utrecht, denbosch enzo te rijden, en dat zou máár 3 uur om zijn Tong uitsteken geen top plan dus!*
UIteindelijk om iets voor 3 uur besloten om naar Zuidplein te metro-en om daar de bus naar Bergen op Zoom te pakken. Bere druk daar natuurlijk, hoop mensen die niet mee konden (ikke gelukkig wel. Al heb ik wel vanaf Rotterdam tot Bergen moeten staan...*sauna!!*)
In bergen weer in de trein gestapt en netjes om 6 uur thuis Lachen Kon ik dit keer tog nog mee eten!

* is dan altijd zo rot.. ik heb nl een beetje t gevoel dat de treinen al gwoon weer over Rotterdam reden terwijl ik in de bus zat.. Zou ik nou niet eerder thuis gweest zijn als ik gwoon op Centraal had gewacht? Vork Tja dat blijven de lastige keuzes hè in t leven! Knipoog

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 16:30

het is dood op bokt :p

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 20:24

Haha, neehoor Haha! Valt reuze mee Denice Knipoog

Tis gwoon wat stil hier Clown

*haha je onderschrift Denice!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 20:58

Kletst gwoon gezellie tegen zichzelf verder Bloos

Zeg mariekje, heb je Chris al de opdracht gegeven om naar de Jeans Inn in vlissingen te gaan? Knipoog Haha!

Zo vanmiddag lekkr rondje buiten gereden op Nalex *haha dé Nalex marieke Tong uitsteken *
Onderweg natuurlijk nog 2 keer een mest-noodstop gemaakt! De rest van de paarden in een frommeltje boven op Nalex zn kont Clown Maarja mesten kan natuurlijk niet lopend! Logisch! En remlichten is ook weer zo wat hè Haha!

Hoe was t in Deurne Cis? (haha, was ff vergeten dat je daar zat dit weekend Tong uitsteken ) Heb je foto's?

Heb jij t ook naar je zin gehad op t Reelaer thirz? Alle zieke paardjes lekkr vertroeteld? En ook netjes op t hondje gepast? Je had iig wel lekkr weer, fijn bij gebruind zeker? Cool *heb jij nog leuke foto's? Schijnheilig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 13:57

*hihi*
Tis Stil aan de over kant! Muziek!

Gister HNTM gekeken Ja Jaja, was t een keertje niet vergeten
Egt hoor die Sylvia Verward Vind t maar een vaag typetje!
*Je moet natuurlijk wel eerst alcohol drinken voordat je een foto kan laten maken, logisch Clown

Zeg waar is iedereen eigenlijk? Tis nu wel heeeel erg stil hier!
*of t zou hier heel stil zijn als ik mn mond eens zou houden Bloos

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 15:21

Tja, dat heb je weleens van die stille tijden Lachen
Maar hier ben ik weer! Helemaal genezen en al, goed op tijd voor mn vakantie.
Het weekend op stal was heel leuk, de mensen waren wel apart, maar dat blijf je toch houden. Jammer dat er zoveel zieke paarden waren, ze waren echt heel zielig met de droes-pus uit hun keeltjes Ach gut Veel foto's heb ik niet, want had mn fototoestel niet mee....maar Frouk heeft toch nog een paar foto's gemaakt:

Toen we aankwamen in t dorp voor de verkeersproef:
Afbeelding

Wachten totdat de groepjes terugkwamen:
Afbeelding

En de hondjes: (mama Luna staat links, recht is de hond van Katie)
Afbeelding
Afbeelding

Zo, nu nog 2 nachtjes slapen en dan donderdagavond begint de vakantie Cool

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 20:01

Jeej foto's! Go jij! Go jij!
Die hondjes! Lovers Hoe lief! *egt van die lieve reclame hondjes, van page bijv.. maar dan zwart Clown

haha heel de groep op pad mét groene hesjes!
Zeg Thirz op wie reed je daar nou? *herken zo gauw t paardje even niet Bloos
t paardje van de tweede foto herken ik trouwens gloof ik ook nog niet helemaal...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:31

Ahhh wat een leuke foto's thirz!
Annemijn, jij loopt toch zaterdag wel naast mij he, bij het duorijden? Of iemand anders goed, want ik heb het al een poosje niet gedaan...
Hier gaat alles prima, ga zo even sporten dus dat is wel lekker.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 19:35

Hey Cis, tuurlijk loopt Annemijn naast je....maar of dat zo veilig is weet ik niet hoor.... Tis nu de laatste tijd best zwaar met Lisan, dus als je t maar n half uurtje vol houdt is dat al lang genoeg hoor, en ze is zelf ook vaak moe, dus veel langer kan ze het zelf ook niet volhouden, het komt al goed! Heb Joyce al gesmst dat je kwam en dat was goed....ga nu ff voor mijn verjaardag aan de slag, en natuurlijk voor die van Thirz....hihihihi....doei doei