ik heb net even een test gedaan van wat ik allemaal leuk vind (kwa werk sector) en ik moet op een vliegveld gaan werken lijkt me trouwens nog best wel leuk maar ik trek de laatste tijd best veel naar biologie merk ik.. genetica vind ik vooral erg interessant!
hmm begin nu al na te denken over volgende opleiding en ik heb het eerste jaar van deze opleiding nog niet eens afgesloten
maar ik ga binnenkort wel met Lena huren (en deze keer gaan we er voor zorgen dat het ook ECHT DOOR GAAT!! ) ) proberen al 2jaar ofzo wat af te spreken
Oke dat wist ik niet... Ik weet dat je HBO kunt doen met havo en WO met vwo. Zover gaat het eigenlijk Maar dat is voor mij ook niet belangrijk. Ik weet toch al dat ik wil studeren!
wat wil jij gaan studeren dan Kim? en je hebt volgend jaar examens?
Ik wil al sinds ik klein ben geneeskunde studeren. Maar helaas willen zoveel dat... Ik ga gewoon ontzettend hard leren en hopen dat ik die 8 gemiddeld haal al wordt dat zo goed als onmogelijk. Ik heb gelukkig volgend jaar nog geen examens. Ik heb dat pas in de 6e dus mag nog 2 jaar! Dit jaar al wel PTA's gehad die meetellen voor je examen. Sta op beide vakken een 8 dus dat is iig al mooi!
ohja je bent natuurlijk een jaar jonger (A) nouja gewoon heel hard knokken er voor!
ik ken nog 2 mensen die dit jaar geneeskunde willen gaan doen en dus ook 8gemiddeld moeten staan.. het is wel hard werken, maar dan doe je ook wel wat je zo graag wilt doen..
Jep ben net 16 Ik ben wel erg blij dat ik volgend jaar nog niet hoef. krijg nu al de kriebels als ik eraan denk, maar als ik dan echt iets moet maken valt het wel mee. Ja ik ga er ook echt hard voor werken! Allen blijkbaar telt NLT al mee en daar heb ik dit jaar vrij weinig voor gedaan. Sta daar nu een 7 op/ Baal ontzettend want ik heb dus punten laten liggen... Ze hadden wel eerder mogen vertellen dat dat al meetelde, is toch extra motivatie!
ja dat is zeker jammer! het id idd wel fijn je examen jaar in te gaan met al wat extra puntjes.. had ik met maatschapij ook (niet dat ik een 8 gemiddeld moest ofzo) maar daar stond ik een 8 op. dus had ik al compensatie punten te pakken voor als ik een onvoldoende zou halen
Nouja niete ct extra punten want het is beide precies een 8... Sta op NLT nu een 6.8 Dit rapport komt er nog bij tot nu toe sta ik op dit rapport een 8. Het eindcijfer voor NLt wordt je cijfer in de 4e, 5e en 6e en daar het gemiddelde van. Dus volgend jaar extra hard mijn best doen op NLT dan kan ik er misschien op het eind nog een acht van maken.