Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Uprica

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:17

nouja het verschilt dus in de modellen zelf...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:45

Ja ik merk het ook aan mijn deken hoor...Vind ik toch vreemd. Zou niet moeten kunnen.
Hopen dat deze deken wel goed blijft liggen.

Nou idd wat een takkeweer zeg...Hoor net dat het KNMI een weeralarm heeft afgegeven...
Zie hier ook echt waterhozen door de lucht gaan, niet normaal....
Moet mn Arosa straks maar aan de geleiderail vastmaken en zo naar huis rijden :+

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:55

Na regen komt zonneschijn :). Zouden we geluk hebben vanaaf?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:03

Jij gaat ook een poging tot rijden doen begrijp ik? Nou ik hoop dat we dr niet af stormen en/of regenen.
Morgen wordt t nog erger geloof ik

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:17

Ik was net in de stromende regen op stal en had maar besloten dat het Naat het met een dagje stal moest doen, rij ik op de terugweg in het dorp van Schipluiden, stopt het met regenen en gaat de zon schijnen :') Ach, morgen weer een dag.
Fijn dat je les zo goed ging Es. als het weer blijft zoals het nu is, kan je er nog wel ff op stappen. Kreeg net trouwens een mailtje van de webshop waar ik de deken had besteld...uitverkocht. Nou krijg ik mn geld terug en kan ik weer opnieuw gaan zoeken. Ik word er zo moedeloos van ;(

Ik heb idd met een andere haflinger op 't Einde gestaan. Uprica, had je daar toen ook een paardje staan?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:35

Nog iemand zo gek geweest te gaan rijden :+ ? Wat een rotweer zeg, hopelijk is het morgen wat beter.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:28

Twinklebel schreef:
Nog iemand zo gek geweest te gaan rijden :+ ? Wat een rotweer zeg, hopelijk is het morgen wat beter.....

Het is inderdaad wel heel erg slecht weer hoor. Ik hoop ook dat het morgen wat beter wordt, alhoewel ik andere berichten hoor... :brr:

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:30

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Het is inderdaad wel heel erg slecht weer hoor. Ik hoop ook dat het morgen wat beter wordt, alhoewel ik andere berichten hoor... :brr:

Maestro smeekte me vanmiddag na een half uurtje al ongeveer om hem binnen te halen :D , heb ik ook maar gedaan, moest naar de tandarts....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:32

Haha hij is inderdaad echt een mietje met regen maar toch wel fijn dat hij er even uit is geweest. Je was een tijdje geleden toch ook al bij de tandarts geweest of was dit weer een controle?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:35

Serada schreef:
Haha hij is inderdaad echt een mietje met regen maar toch wel fijn dat hij er even uit is geweest. Je was een tijdje geleden toch ook al bij de tandarts geweest of was dit weer een controle?

Ik heb twee weken geleden twee gaatjes laten vullen, maar eentje was blijkbaar niet goed afgevlakt. Naarmate de rest netjes afsleet kwam er op de buitenste rand van mijn kies een scherpe punt, waar ik mijn wang aan open haalde....heeft de tandarts dus even weg geslepen, stond in drie minuten weer buiten.....maar ik weet nu dus wel wat een paard met haken op de kiezen voelt :D .

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:39

Oeii dat is inderdaad pijnlijk. Helemaal als je wang er ook nog open en beurs van wordt. Ik zie net op het weer dat er vandaag heel erg veel water is gevallen en dat we nog meer gaan verwachten. Hopelijk houden paddocks het een beetje...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:40

Serada schreef:
Oeii dat is inderdaad pijnlijk. Helemaal als je wang er ook nog open en beurs van wordt. Ik zie net op het weer dat er vandaag heel erg veel water is gevallen en dat we nog meer gaan verwachten. Hopelijk houden paddocks het een beetje...

De weilandpaddock begon al weer erg slecht te worden, voor zover die al weer opgedroogd was.....de rest ging nog wel vanochtend, maar daarna heeft het natuurlijk ook nog aardig geregend...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:41

Heeej San, ben je al lekker doorgewaaid en geregend... :P

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:43

Zwaait naar San en ook naar Louise en Maiken :wave: :D !

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:44

Twinklebel schreef:

Hihi ik zag ze ook allemaal... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:47

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Hihi ik zag ze ook allemaal... :D

Ze zijn nu weer spontaan gevlucht, zou dat door ons komen :+ >

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 22:51

:wave: wij zijn heerlijk uitgewaaid vanavond. Gelukkig is het wel de hele avond droog gebleven! Ik had nog zulke goede voornemens om te gaan rijden vanavond, maar die zijn letterlijk weggewaaid ;) . Heb met Maestro, Ireen en Froukje 3x de laan op en neer gewandeld en daarna heeft Maestro nog heerlijk met Doutz in de longeer gestaan, ging super goed. Haha ik zetten Maestro in de houten paddock daar was hij inderdaad niet zo blij mee , krijgt hij natte voeten ;) , maar hij heeft wel even heerlijk een uurtje uit kunnen waaien.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:55

Was ook geen weer om te rijden San, dan vlieg je denk ik echt heel de bak door....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:56

Nou met Maestro zeker en je moet natuurlijk ook uitkijken voor rondvliegen takken en dergelijke.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:59

Yes ben ik ook niet opgeklommen vanochtend hoor, die was gisteren al erg wakker.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:05

Twinklebel schreef:
Yes ben ik ook niet opgeklommen vanochtend hoor, die was gisteren al erg wakker.....

Ja ook al is ze de laatste tijd flink in training, het blijft natuurlijk een volbloedpaardje.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:08

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Ja ook al is ze de laatste tijd flink in training, het blijft natuurlijk een volbloedpaardje.

Het lijkt juist meer dat hoe meer ze in training is hoe wakkerder ze wordt....ze krijgt natuurlijk ook meer conditie he? In het begin als ze druk was was dit er na een paar minuten draven wel uit, nu duurt dat iets langer ;) . Ach, tot nu toe doet ze geen echte gekke dingen, zolang ze nog niet zo de bak door gaat als Vientje is het prima te behappen. Blijf ik goed getraind voor als Esmee straks zadelmak moet...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:11

Twinklebel schreef:
Blijf ik goed getraind voor als Esmee straks zadelmak moet...

Haha voor die kleine diva kan je niet genoeg trainen... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:13

Serada schreef:
Twinklebel schreef:
Blijf ik goed getraind voor als Esmee straks zadelmak moet...

Haha voor die kleine diva kan je niet genoeg trainen... :D

Daar ga ik inderdaad straks mijn handen nog vol aan krijgen denk ik......maar dat zien we dan wel weer, eerst lekker de zomer nog de wei op.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:25

Ja we gaan gewoon aftellen tot dat het weideseizoen weer is begonnen... :D

Truste voor straks! :O