Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zouden we geluk hebben vanaaf?
Ach, morgen weer een dag.
? Wat een rotweer zeg, hopelijk is het morgen wat beter..... Serada schreef:Twinklebel schreef:Nog iemand zo gek geweest te gaan rijden? Wat een rotweer zeg, hopelijk is het morgen wat beter.....
Het is inderdaad wel heel erg slecht weer hoor. Ik hoop ook dat het morgen wat beter wordt, alhoewel ik andere berichten hoor...
, heb ik ook maar gedaan, moest naar de tandarts.... Serada schreef:Haha hij is inderdaad echt een mietje met regen maar toch wel fijn dat hij er even uit is geweest. Je was een tijdje geleden toch ook al bij de tandarts geweest of was dit weer een controle?
. Serada schreef:Oeii dat is inderdaad pijnlijk. Helemaal als je wang er ook nog open en beurs van wordt. Ik zie net op het weer dat er vandaag heel erg veel water is gevallen en dat we nog meer gaan verwachten. Hopelijk houden paddocks het een beetje...
! 
wij zijn heerlijk uitgewaaid vanavond. Gelukkig is het wel de hele avond droog gebleven! Ik had nog zulke goede voornemens om te gaan rijden vanavond, maar die zijn letterlijk weggewaaid
. Heb met Maestro, Ireen en Froukje 3x de laan op en neer gewandeld en daarna heeft Maestro nog heerlijk met Doutz in de longeer gestaan, ging super goed. Haha ik zetten Maestro in de houten paddock daar was hij inderdaad niet zo blij mee , krijgt hij natte voeten
, maar hij heeft wel even heerlijk een uurtje uit kunnen waaien. Serada schreef:Twinklebel schreef:Yes ben ik ook niet opgeklommen vanochtend hoor, die was gisteren al erg wakker.....
Ja ook al is ze de laatste tijd flink in training, het blijft natuurlijk een volbloedpaardje.
. Ach, tot nu toe doet ze geen echte gekke dingen, zolang ze nog niet zo de bak door gaat als Vientje is het prima te behappen. Blijf ik goed getraind voor als Esmee straks zadelmak moet...