Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Het zal toch ook wel wat rustiger in de winkel zijn, denk ik zo. meelen schreef:Haha, op t station bij ons werd omgeroepen dat je rekening moet houden met 1 uur vertraging (met de trein dus)![]()
Snap t probleem niet....als je de trein van half 12 wilt hebben neem je toch die van half 11 whahahaha
), toen er een vrouwtje met haar auto vanuit het niets stil ging staan op de weg. Een hele file ontstond en een vrachtwagen gleed bijna door de hele file heen (leek dat moment van The Horse Whisperer wel). Haar accu bleek ermee opgehouden te zijn (bekend probleem in de wintertijd). Ik bood aan haar te helpen duwen, want de file werd alleen maar langer en langer (en de automobilisten ongeduldiger en ongeduldiger), maar dat bleek niet zo makkelijk. Die doos had de handrem op haar auto laten staan, dus ik kon duwen tot ik een ons woog
. Toen ze die eraf had gehaald, ging het nog niet makkelijk: de weg bleek spekglad
! Na veel gezwoeg (ik moest het alleen doen, want zij bleef in de auto zitten, evenals al die automobilisten
), kwam ik tot de ontdekking dat de file achter ons gewoon met ons "mee reed". Daar werd ik zo pissig om, dat ik direct stopte met duwen en liep te gebaren dat ze gerust met hun luie reet uit die auto mochten komen om te helpen
. Na veel vieren en vijven kwam er een man uit zijn auto en hielp (helemaal 2 meter, net genoeg dat hij zelf met zijn auto er langs kon!!!!) mee, maar we gleden werkelijk alle kanten op. Uiteindelijk heb ik het laatste stukje toch maar weer alleen gedaan, terwijl het zweet over m'n rug liep. Het vrouwtje zag ineens het licht en stapte uit: "Ik kan natuurlijk ook even via de deurstijl duwen en dan met 1 hand sturen....
".
Terwijl we na zo'n 20 meter nog maar 1 meter te gaan hadden... Goed, de auto was van de weg en ik was er klaar mee. Ik heb haar m'n mobiel nog geleend om iemand te bellen om haar verder te helpen en ben met Wesley verder naar het winkelcentrum gelopen. Er kan niet gezegd worden dat ik geen goede daad heb verricht, dus ik hoop dat als ik zelf een keer wat heb dat een ander dan ook te hulp springt!
)! 

LIQUITA schreef:Website http://www.manegeveldt.nl
datum laatste update: 18 december 2010
Kerstborrel en springwedstrijd
IN VERBAND MET HET SLECHTE WEER GAAT DE SPRINGWEDSTRIJD EN DE KERSTBORREL 18 DECEMBER 2010 NIET DOOR
. Wes neemt de slee mee, zodat hij van de heuvel af kan glijden!
mntj schreef:xan had wel 3 lessers haha.
rona heeft nog ff gereden en dijk was te doen hoor. was om half elf weer thuis. ongekend vroeg haha,
toen was de weg zelf beter.
vannacht en morgen weer sneeuw. ben ik de enigste JOEPIE. kan er echt van genieten.
winnitou schreef:op buienradar ziet het er naar uit dat het vannacht tot een uur of negen weer morgenochtend weer gaat sneeuwen... ben benieuwd wat het ons verder brengt en in welke mate.