Wie o wie? Kamp Poelenburgh in deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Lisanne

Re: Wie o wie? Kamp Poelenburgh in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:09

Heeee Juul!
Hoe is het met jou?

Hier gaat 't goed, momenteeel errrrrg druk met de studie helaas. Het is ff bikkelen maar hoop dat ik er met mijn tentamens een hoop aanheb.

Hoe is het bij jou op school?

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:10

`haaai! :+:

Ziet er goed uit LIsanne!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:14

Gaat ook goed hoor! Ook heel druk! Is je opleiding wel nog steeds leuk?

Ik ben school nu af en toe al weer een beetje zat :') Maar ik moet maar even doorzetten voor dat diplomaatje :))

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:17

Jawel, het is nog steeds wel leuk. Alleen het echt heel veel luisteren en daar ben ik niet zo goed in. Ik raak heel snel m'n concentratie kwijt, na een half uur luisteren ben ik eigenlijk gewoon op. Maar als ik dan ff 5 minuten rust heb gaat 't wel weer, maarja soms praten ze echt 1,5 uur door. En dat vind ik wel heel slopend. Ben soms ook echt verrot als ik van school kom. En de stof is natuurlijk heel veel, dus ik zit nu elke dag samenvattingen te maken van m'n vakken maar dat kost zo vreselijk veel tijd, maarja.. :\

Ja, jij ook ff een jaartje flink bikkelen en dan heb je er weer een nieuw papiertje bij! Wat wil je dan gaan doen?

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 20:23

Bedankt voor alle felicitaties :+:

_Lisanne schreef:
Goedemiddag,

Kreeg een complimentje van de instructrice van Marjan (die zelf echt heel hoog rijd!) dat ik Koos zo goed had gereden de afgelopen weken. :D Vind dat altijd zo leuk om te horen! Heb ik al die moeite niet voor niks gedaan :)

Dat is inderdaad mooi om te horen, je doet het super! :-)

_Lisanne schreef:
Naja, ik ben niet iemand die dat aan de eigenaar van een paard gaat vragen zeg maar. Wedstrijden rijden moet voor mij echt aangeboden worden. En dan weet je ook zeker dat de eigenaar het ook leuk vind dat je gaat starten. En ik wil me ook echt niet opdringen. :)

ik vind dat je daar wel gelijk in hebt hoor :j

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 20:26

Het gaat echt goed met beau!
Ik heb vandaag weer gereden, ze was aan het begin wat druk. Toen even heel wat rondjes dat eruit galoperen en toen was ze helemaal braaf. Ze werd zelfs sloom haha.
Na het rijden heb ik zelfs nog buiten uitgestapt! Geeft wel aan hoe goed het klikt met beau, normaal durf ik dat nooit zo snel. Dat ging ook helemaal goed, mijn vader liep mee. Ze schrok alleen 1 keertje van een paard wat ineens bokkend wegrende in een wei achter wat bomen/bosjes. Maarja weinig paarden die daar niet van zouden schrikken toch? En het enige wat ze deed was even gassen maar na een stukje draf had ik haar weer netjes en normaal terug :-)

Mijn vader heeft ook foto's gemaakt, ik maak er zo even een topic van en stuur ook wel een link als jullie willen zien :-)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:29

Wat ontzettend gaaf zeg dat het allemaal zo super gaat met Beau! En dat na een halve week, kan je nagaan hoe het over een half jaar met jullie gaat! :)

Ben erg benieuwd naar je foto's!

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:31

Leuk dat het zo goed gaat met jou en Beau! :D
Ik wil graaaaaaaag je topic zien :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:53

_Lisanne schreef:
Jawel, het is nog steeds wel leuk. Alleen het echt heel veel luisteren en daar ben ik niet zo goed in. Ik raak heel snel m'n concentratie kwijt, na een half uur luisteren ben ik eigenlijk gewoon op. Maar als ik dan ff 5 minuten rust heb gaat 't wel weer, maarja soms praten ze echt 1,5 uur door. En dat vind ik wel heel slopend. Ben soms ook echt verrot als ik van school kom. En de stof is natuurlijk heel veel, dus ik zit nu elke dag samenvattingen te maken van m'n vakken maar dat kost zo vreselijk veel tijd, maarja.. :\

Ja, jij ook ff een jaartje flink bikkelen en dan heb je er weer een nieuw papiertje bij! Wat wil je dan gaan doen?

Haha ja ik kan ook helemaal niet lang luisteren! Ik ga dan altijd maar voor mezelf werken ondertussen :P

Ik wil hierna rechten gaan studeren (denk ik..). Zou niet weten wat ik anders wil :+

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:55

En dan wil je naar de universiteit neem ik aan?

Ik heb er aan zitten denken om als ik dit jaar mn P haal naar de universiteit te gaan, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. Het is niks voor mij denk ik. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:58

Ja :j Haha waarom niks voor jou?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:06

Die hoorcollege's duren soms écht super lang. En het is nog meer zelfstandigheid dan op het HBO. En ik moet nu al zoveel thuis doen, dus ik hou 't denk ik voorlopig ff hierbij. :)
Misschien over 4 jaartjes hahaha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:07

Hahaha tja :P Ja dat is ook 1 van de voordelen van rechten studeren, het is meer een feeststudie, je zit niet zoveel op school :P Dus dan ga ik even van m'n studententijd genieten :D

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:10

Ja, dat is zo. Maar je moet er wel écht veel voor leren. Een vriendin van mij studeert rechten en zij heeft de eerste 2 jaar niet zo heel veel hoeven doen, omdat ze gewoon zo slim is dat ze alles onthoudt na 1 keer lezen. Maar nu ze in het 3e jaar zit, heeft ze het echt ineens super druk met van alles.

Recht lijkt mij ook leuk, maar ik heb nu ook recht als vak bij mijn studie. Maar die leraar vertelt het zo saai, dat ik er tegenwoordig niet eens meer heen ga, omdat ik echt mn tijd daar zit te verdoen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:16

Hahaha. Ja klopt wel wat je zegt, 't is wel veel lezen enzo.. En dat duurt bij mij wel lang. M'n nichtje en neef studeren ook rechten, dus heb al boek gezien enzo, heel dik.. kleine lettertjes.. :oo Maarja.. Ik zie het wel.

Haha ja dat heb ik ook wel met vakken hoor. Als het saai is ga ik niet meer. Ik heb morgen 1,5 uur tussenuur, dan geschiedenis, en dan ben ik uit. Heb altijd de neiging om geschiedenis te skippen en dat heb ik ook al best vaak gedaan. Ben er geloof ik 1 of 2 keer geweest :)) Morgen ga ik maar wel weer eens m'n gezicht laten zien, denk ik.... O:)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:19

Ja, dat is lastig he om dan toch nog te komen!
Wij hebben heel veel vakken die niet verplicht zijn en dan is het zo verleidelijk om weg te gaan!

Moet wel zeggen dat ik toen ik recht geskipt had, ik er thuis wel aan had zitten werken, dat wel weer netjes van me O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:22

Haha jaa dat doe ik ook wel, thuis werken :))

Ik hoef helemaal niet naar school officieel. Ik heb m'n startkwalificatie, en dan vervalt je aanwezigheidsplicht. Dus elk uurtje dat ik op school zit vind ik al best goed van mezelf :D

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:37

Nou dat is helemaal top van je, als je toch nog naar school gaat!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:47

Haha :))

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:48

Ik wil een iphone maar mag in januari pas een nieuwe telefoon uitzieken en nu heb ik frustraties :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:02

Aaah hahaha ik ken het! Ik wil een bb maar ik heb geen geld :')

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 22:04

Sorry ik heb vanavond geen tijd meer om topic te maken, hopelijk morgen.

Lisanne- ja de iPhone is wel echt gaaf! Jammer dat je hem nog niet mag. Ik krijg vrijdag mijn Blackberry daar ben ik wel heel blij mee :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:09

Ik ga zo m'n bed in, spreek jullie weer!

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 22:16

Hier alvast 2 foto's.
deze was van vandaag :-)
Afbeelding

Afbeelding
deze was nog van zondag <3

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 08:58

Ahh super lief die foto <3
En rijden ziet er ook hartstikke netjes uit!

En blackberry kan je los volgens mij al voor €180,- (nieuw) kopen!