Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik moet maar even doorzetten voor dat diplomaatje

_Lisanne schreef:Goedemiddag,
Kreeg een complimentje van de instructrice van Marjan (die zelf echt heel hoog rijd!) dat ik Koos zo goed had gereden de afgelopen weken.Vind dat altijd zo leuk om te horen! Heb ik al die moeite niet voor niks gedaan

_Lisanne schreef:Naja, ik ben niet iemand die dat aan de eigenaar van een paard gaat vragen zeg maar. Wedstrijden rijden moet voor mij echt aangeboden worden. En dan weet je ook zeker dat de eigenaar het ook leuk vind dat je gaat starten. En ik wil me ook echt niet opdringen.

_Lisanne schreef:Jawel, het is nog steeds wel leuk. Alleen het echt heel veel luisteren en daar ben ik niet zo goed in. Ik raak heel snel m'n concentratie kwijt, na een half uur luisteren ben ik eigenlijk gewoon op. Maar als ik dan ff 5 minuten rust heb gaat 't wel weer, maarja soms praten ze echt 1,5 uur door. En dat vind ik wel heel slopend. Ben soms ook echt verrot als ik van school kom. En de stof is natuurlijk heel veel, dus ik zit nu elke dag samenvattingen te maken van m'n vakken maar dat kost zo vreselijk veel tijd, maarja..
Ja, jij ook ff een jaartje flink bikkelen en dan heb je er weer een nieuw papiertje bij! Wat wil je dan gaan doen?

Haha waarom niks voor jou? 
Ja dat is ook 1 van de voordelen van rechten studeren, het is meer een feeststudie, je zit niet zoveel op school
Dus dan ga ik even van m'n studententijd genieten
Maarja.. Ik zie het wel.
Morgen ga ik maar wel weer eens m'n gezicht laten zien, denk ik....