Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:Hackie schreef:Heey
Hier gaat alles goed hoor
We hebben mooie stranden, maar verwacht er niet te veel van
Ze zijn i.i.g. mooier dan hier aan de foto's van jou te zien.

) ! Nicole1995 schreef:Wat vinden jullie hiervan?
Heb ik startcoupons besteld bij de KNHS krijg ik ze van Chantal waar ze naar toe worden gestuurd ok prima.Vraag ik hoe moet ik dit betalen(liefste betaal ik natuurlijk meteen via de KNHS).krijg ik net een mail van DB met 3 euro extra heffing handelingskosten.Voor een mailtje wat ze verstuurd????????Gaat mij niet zo zeer om de hoogte van het bedrag maar om daar een heffing van te maken vind ik een beetje ver gaan.Ik vraag er niet om dat ze dat aan Chantal sturen ,stuur het gewoon naar me huis met een acceptgiro erbij.Dus voor een mailtje moet ik 3 euro betalen omdat Chantal ze meeneemt naar de manege en Diana een mailtje stuurt.Alles moet doorberekend worden voor zo weinig werk.Moest het ff kwijt.
Nicole1995 schreef:Nou jaWat vinden jullie hiervan?
Heb ik startcoupons besteld bij de KNHS krijg ik ze van Chantal waar ze naar toe worden gestuurd ok prima.Vraag ik hoe moet ik dit betalen(liefste betaal ik natuurlijk meteen via de KNHS).krijg ik net een mail van DB met 3 euro extra heffing handelingskosten.Voor een mailtje wat ze verstuurd????????Gaat mij niet zo zeer om de hoogte van het bedrag maar om daar een heffing van te maken vind ik een beetje ver gaan.Ik vraag er niet om dat ze dat aan Chantal sturen ,stuur het gewoon naar me huis met een acceptgiro erbij.Dus voor een mailtje moet ik 3 euro betalen omdat Chantal ze meeneemt naar de manege en Diana een mailtje stuurt.Alles moet doorberekend worden voor zo weinig werk.Moest het ff kwijt.
. Ik bestel gewoon zelf mijn startcoupons bij de KNHS (heel gemakkelijk via hun website) en krijg ze gewoon bij me thuis gestuurd en betaal gewoon zelf aan de KNHS.
mntj schreef:_sandra schreef:hoi nicole, las je onvrede , volgens mij krijgt liquita ze ook gewoon thuis gestuurt hoor!!!!
die is lid van een andere vereniging. ik ook voorheen. beviel me beter. heb knhs gebeld en die hebben uitgelegd dat dat aan de vereniging ligt.