Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jane_

Re: Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 16:25

Jaa ik denk dat maaike wel mee, die heeft een vrij kaartje duss! Lachen

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:25

Jane_ schreef:
Annie_ schreef:
Oeeee door wieeee

dan kunnen we dat al indelen Tong uitsteken

Het ligt er een beetje aan. Mijn moeder, iemand voor mijn moeder, ik en Jane dan (want die zei het als eerst) en dan jij of Maaike.
Dat ligt eraan of jullie mee kunnen komen zeg maar.. Dan moeten we gewoon ff kijken, want als 1 van jullie thuis moet blijven omdat jullie mee kunnen in een auto, dan gaat het voor mij niet dooor. Dat vind ik niet leuk

bij ons is er dan nog een plek. weet niet of jullie dat durven Tong uitsteken ?

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:27

Dan zijn we met7/ 8 en we gaan der dus nu van uit met
2 autos van sam weten we nog niet.

1 auto 4 plekken- Kirsten - melanie- 2 plekken over ?
1 auto 4 plek- Jane -iris- iemand voor iris moeder

dus nog voor 3 /4 mensen een plek dus 1 auto

klopt dat Tong uitsteken

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:28

Ik weet nog niet zeker of ik mee kan, ligt eraan wanneer ik me herkansingen heb en ook of ik meot werken zondag..
Maar ik hoop dat ik dat morgen hoor!

Annie_

Kir
[quote="Jane_ schreef:
Annie_ schreef:
Oeeee door wieeee

dan kunnen we dat al indelen Tong uitsteken

Het ligt er een beetje aan. Mijn moeder, iemand voor mijn moeder, ik en Jane dan (want die zei het als eerst) en dan jij of Maaike.
Dat ligt eraan of jullie mee kunnen komen zeg maar.. Dan moeten we gewoon ff kijken, want als 1 van jullie thuis moet blijven omdat jullie mee kunnen in een auto, dan gaat het voor mij niet dooor. Dat vind ik niet leuk

bij ons is er dan nog een plek. weet niet of jullie dat durven Tong uitsteken ?[/quote]

Ik durf wel hoor bij jullie in de auto Schijnheilig kan maaike bij iris

Pebbs

ik rijd ook met kirsten mee !!!!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:29

oeps ik wijzig

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 16:30

Van Iris moeder is nog niets zeker hoor!!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:30

Annie_ schreef:
Dan zijn we met7/ 8 en we gaan der dus nu van uit met
2 autos van sam weten we nog niet.

1 auto 4 plekken- Kirsten - melanie- Noortje- en ik dan als het goed is ? (vol)
1 auto 4 plek- Jane -iris- iemand voor iris moeder- Maaike (vol)

dus nog 1 iemand in een auto

klopt dat Tong uitsteken

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:31

Jane_ schreef:
Van Iris moeder is nog niets zeker hoor!!

Nee maar als we der van uit gaan zeg maar Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:40

Okeee, onze auto is vol, want me moeder gaat waarsch. ook mee. We hebben alleen wat problemen, aangezien we niet weer 4x heen en weer willen rijden en het is 1 uur en driekwartier duss. Waarsch. blijven ze daar dan en anders moet iemadn anders heen of terug rijden.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:55

Hallooo, iedereeen is ineens weg Tong uitsteken

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:56

jaaaa, haallooo we proberen een uitje te planneeenn !! Haha!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:57

Pebbs schreef:
jaaaa, haallooo we proberen een uitje te planneeenn !! Haha!

Jaaa! Samantha moet nog komen! Anders kunnen gezellig met haaar in de auto met ze alle gaan Haha!!
Dan hebben we tenminste een bestuurder die ook gezellig wilt blijven door naar paardjes te kieken Haha!!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:59

had ik nou maar me rijbewijs, dan had ik busje meegenomen en had ik er al 4 mee kunnen nemen Clown

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:01

Pebbs schreef:
had ik nou maar me rijbewijs, dan had ik busje meegenomen en had ik er al 4 mee kunnen nemen Clown

iedereeen had dan meegekunt , gewoon dumpen in de achterbak en rijden maar Nagelbijten / Gniffelen.

Dusss noortje je hebt nog effe de tijd en miss heb je het dan op tijd Clown

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:11

halooooo?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:13

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:14

haha nee hoor, voor die tijd heb ik me rijbewijs niet hoor Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:17

Melanie is (HELAAAS) weer terug!!!

En ik heb het zo naar mijn zin gehad.. Lovers

Donderdag:

We waren rond half 2 op stal daar, alles was nog een beetje onwennig, moet altijd nog een beetje inkomen met alles enzo. Want het is nogal een heel verschil op hoe ze op een manege te werk gaan, dan als een echte stal.. Hele dag met paarden gewerkt.

's avonds zijn we nog even met wat vrienden daar naar een cafe/restaurantje geweest, was super gezellig!!!

Vrijdag:
Weer vroeg op, werken op stal.
Heel de dag vertoefd op stal.
S'avonds gingen we naar een oefenparcours omdat Anoek (vriendin van me broer) zondag voor het eerst M starten, en wel even de sloot wou oefenen.
Dit hebben we dus ook gedaan, waar we wel een hele poos waren gebleven.

Zaterdag:

Weer vroeg op! En ik mocht vandaag paardrijden! Hyper!
Ik was zoo blij! Haha! Op een gegeven moment had hij een peerd gezadelt, dus ik dacht dat hij die wel weer zou gaan rijden.. Tong uitsteken Maar NEE Haha! Hij zei '' Klim d'r maar op! ''
En ik was helemaal niet bang Haha!! Ondanks dat het toch allemaal wel echte temperamentvolle paarden daar zijn Knipoog Heel wat anders dan manegepaarden.. Eerst even wat ingereden, en kreeg les van mijn broer ! Haha! Haha! Haha! Haha! Lovers Dat is iets waar ik zooooo naar verlangde; Les van mijn eigen echte broer! Dat voelt zo goed jongens.. Knipoog Echt waar... Dat moment is goud waard, ook omdat je als het ware even ''naar elkaar toe groeit'', en hij zei dat ik het super deed (hij zei het wel honderduuzend keer) en er echt wel talent voor heb, het wel kan! Dat moment was echt... emotioneel, maar zoveel waard...

We begonnen met gewoon een kruisje, eerst even lekker warm springen. Daarna werd het algauw een stijl en gingen we de hoogte in.
Ik ging een parcourtje rijden; Eerst het kruisje(wat stijl was) toen een andere stijl, toen het lijntje, (dubbel) waarvan de achterste (oxer) steeds meer de hoogte in ging! Haha! En toen nog heel wat sprongen er achter aan, en ook varieren, dus de eerste van de dubbel springen, omsturen naar een andere sprong. Dat is echt goed, leer je ontzettend veel van man! Haha!

En ondertussen dat heerlijke commentaar van me broer. Haha!
Daar kan ik écht van genieten, zeker omdat ik wil leren! Leren, leren, leren, beter worden! Eindigen zoals hem!

Uiteindelijk was de oxer op 1.20 Haha! Haha! En dan niet na 1 keer stoppen, nee, heel wat keren de 1.20 gereden.. Vet man..Met de dubbel, had ik erg mooi gesprongen volgens mij broer, met 5 galopsprongen! Haha!
Het voelde zo fijn.... Onbeschrijfelijk.....

S'avonds gingen we op concour! Haha!
Een concour dat echt niets voorstelde Clown Was echt slecht, stom concour Knipoog
Maar mijn broer had Barriere springen! Haha! (Dat is 5 hindernissen achter elkaar, en telkens word de achterste hoger gelegd. Heb je geen balken, ga je door, en kan je voor de prijs gaan.) Mijn broer zat bij de laatste 2! Hij was nog over met 1 iemand anders. De balk lag ondertussen op de 1.90 meter. Bloos! Alleen toen hadden mijn broer samen met die andere ruiter besloten te stoppen omdat het al veel te donker werd, en ze aan het welzijn van hun dier dachten. Dat vond ik zoo sportief van ze!
Uiteinelijk dus een mooi behoorlijk bedrag mee naar huus.

Zondag:

Vandaag heb ik weer gereden! Haha!
Dit keer dressuurmatig, want Remco was er niet. Dus en dan ga ik niet springen aangezien Remco wél de verantwoording over mij heeft.. En ik geen cap mee had.. Dus zonder cappie reed. Heerlijk gereden.
Ik wil de Calvados mee naar huus nemen.... Verdrietig

Anoek had concour, M springen. Dubbel foutloos! Haha! Toppertje! Knipoog

Het was geweldig!
Heb in de auto - en nu nog steeds- moeten huilen.
Ik mis me broer ontzettend erg.. Hij betekend ontzettend veel voor mij.. en we hebben beide een moeilijke tijd moeten doorstaan door de scheiding, en nu groeien we weer naar elkaar toe.. Dat is geweldig!
Ook zaterdags, we moesten allebei even douche, en ondertussen de ene aan het douche was gezellig praten met elkaar. Dat moment koester ik, niemand was er bij. Gewoon hij & ik.
En hij lag even op bed, toen heb ik al zijn laarzen mooi gepoetst, en zijn chaps en de peerden te eten gegeven, zodat hij even lekker kon slapen Lovers

Ik heb met hem afgesproken dat we vaker af gaan spreken. We willen om de week of 2 weken aftespreken. Zodat ik ook lekker kan rijden!!! Haha!
En hopelijk - dankzij mijn broer - steeds beter wordt....

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:24

MELANIEEE !!!!!!!!
eindelijk ben je weer terug ook al was je maar paar dagen weg hihi Tong uitsteken heb je toch wel gemist Bloos
WAT ontzettend gaaf dat je gesprongen hebt en ook zo hoog ! daar heb je vast ontzettend veel van geleerd van zijn les ! Lachen
echt heel goed voor je, word je beter van Knipoog
en jullie moeten idd meer afspreken
en vind het super dat jullie weer naar mekaar toe groeien echt fantastisch! Lachen
ben echt super blij voor je ! Haha!
en stiekem natuurlijk jaloers dat je van zo'n topruiter les krijgt op toppaarden Schijnheilig maar dat wist je al dat ik dat was haha Knipoog
maar jij komt er echt wel hoor ! en anders ga je gewoon bij je broer werken later ! Lachen jij komt er echt wel ! je word steeds beter ! je gaat meer inzien hoe het werkt en hoe het zit, en met hulp van je broer komt dat helemaal goed.
zet 'm op ! Lachen Lovers

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:27

Ohhh wat geweldig klinkt dat~!! Weer zo'n leuk weekend! Wat zou ik dat ook graag willen, iemand in de familie die iets met paarden doet! Wat een geweldig week heb je gehad zeg en had je echt wel willen zien springen! Kanjer ben je toch! En als we naar de top gaan, dan wel samen Clown. Anders moet ik alleen maar toekijken Nagelbijten / Gniffelen. Geweldig zo'n relatie met je broer, had ik dat maar. Echt supppeer leuk wat je gedaan hebt en effe met je broer herenigd ben. Hoop echt dat hij aan de afspraak houd zodat jullie elkaar vaak kunnen zien en veel kan rijden! En zoals de tv presentator al zei over je broer: een ruiter met talent. En dat zit zeker weten in het bloed! We komen er wel, alleen met een kleine omweg! Lovers

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:33

Pebbs schreef:
MELANIEEE !!!!!!!!
eindelijk ben je weer terug ook al was je maar paar dagen weg hihi Tong uitsteken heb je toch wel gemist Bloos
WAT ontzettend gaaf dat je gesprongen hebt en ook zo hoog ! daar heb je vast ontzettend veel van geleerd van zijn les ! Lachen
echt heel goed voor je, word je beter van Knipoog
en jullie moeten idd meer afspreken
en vind het super dat jullie weer naar mekaar toe groeien echt fantastisch! Lachen
ben echt super blij voor je ! Haha!
en stiekem natuurlijk jaloers dat je van zo'n topruiter les krijgt op toppaarden Schijnheilig maar dat wist je al dat ik dat was haha Knipoog
maar jij komt er echt wel hoor ! en anders ga je gewoon bij je broer werken later ! Lachen jij komt er echt wel ! je word steeds beter ! je gaat meer inzien hoe het werkt en hoe het zit, en met hulp van je broer komt dat helemaal goed.
zet 'm op ! Lachen Lovers

Hihih bedankt voor je lieve berichtje!!! Haha!
Ja, die planning staat er wel bij mij; Later bij mn broer werken! Tong uitsteken

En 1.20 is niet zo hoog hoor Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:34

Kirsten_S schreef:
Ohhh wat geweldig klinkt dat~!! Weer zo'n leuk weekend! Wat zou ik dat ook graag willen, iemand in de familie die iets met paarden doet! Wat een geweldig week heb je gehad zeg en had je echt wel willen zien springen! Kanjer ben je toch! En als we naar de top gaan, dan wel samen Clown. Anders moet ik alleen maar toekijken Nagelbijten / Gniffelen. Geweldig zo'n relatie met je broer, had ik dat maar. Echt supppeer leuk wat je gedaan hebt en effe met je broer herenigd ben. Hoop echt dat hij aan de afspraak houd zodat jullie elkaar vaak kunnen zien en veel kan rijden! En zoals de tv presentator al zei over je broer: een ruiter met talent. En dat zit zeker weten in het bloed! We komen er wel, alleen met een kleine omweg! Lovers

Mooi gezegd dat laatste:
En dat is ook zéker zo!!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:35

Melanie_B schreef:
Kirsten_S schreef:

Mooi gezegd dat laatste:
En dat is ook zéker zo!!

Jaaa echt wel Haha!! Als we de jackpot winnen, kopen we een large boerderij en dan gaan we met ze drieeen en onze toekomstige echtgenoten Clown samenwonen Haha!! Triljoeeeeen peerden en andere beesten! Geweldig!