Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:Annie_ schreef:Oeeee door wieeee
dan kunnen we dat al indelen
Het ligt er een beetje aan. Mijn moeder, iemand voor mijn moeder, ik en Jane dan (want die zei het als eerst) en dan jij of Maaike.
Dat ligt eraan of jullie mee kunnen komen zeg maar.. Dan moeten we gewoon ff kijken, want als 1 van jullie thuis moet blijven omdat jullie mee kunnen in een auto, dan gaat het voor mij niet dooor. Dat vind ik niet leuk
?
Kir
[quote="Jane_ schreef:Annie_ schreef:Oeeee door wieeee
dan kunnen we dat al indelen
Het ligt er een beetje aan. Mijn moeder, iemand voor mijn moeder, ik en Jane dan (want die zei het als eerst) en dan jij of Maaike.
Dat ligt eraan of jullie mee kunnen komen zeg maar.. Dan moeten we gewoon ff kijken, want als 1 van jullie thuis moet blijven omdat jullie mee kunnen in een auto, dan gaat het voor mij niet dooor. Dat vind ik niet leuk
?[/quote]
kan maaike bij iris Annie_ schreef:Dan zijn we met7/ 8 en we gaan der dus nu van uit met
2 autos van sam weten we nog niet.
1 auto 4 plekken- Kirsten - melanie- Noortje- en ik dan als het goed is ? (vol)
1 auto 4 plek- Jane -iris- iemand voor iris moeder- Maaike (vol)
dus nog 1 iemand in een auto
klopt dat
Jane_ schreef:Van Iris moeder is nog niets zeker hoor!!
Pebbs schreef:jaaaa, haallooo we proberen een uitje te planneeenn !!
!
!
Pebbs schreef:had ik nou maar me rijbewijs, dan had ik busje meegenomen en had ik er al 4 mee kunnen nemen
.

Op een gegeven moment had hij een peerd gezadelt, dus ik dacht dat hij die wel weer zou gaan rijden..
Maar NEE
Hij zei '' Klim d'r maar op! ''
! Ondanks dat het toch allemaal wel echte temperamentvolle paarden daar zijn
Heel wat anders dan manegepaarden.. Eerst even wat ingereden, en kreeg les van mijn broer !
Dat is iets waar ik zooooo naar verlangde; Les van mijn eigen echte broer! Dat voelt zo goed jongens..
Echt waar... Dat moment is goud waard, ook omdat je als het ware even ''naar elkaar toe groeit'', en hij zei dat ik het super deed (hij zei het wel honderduuzend keer) en er echt wel talent voor heb, het wel kan! Dat moment was echt... emotioneel, maar zoveel waard...
En toen nog heel wat sprongen er achter aan, en ook varieren, dus de eerste van de dubbel springen, omsturen naar een andere sprong. Dat is echt goed, leer je ontzettend veel van man! 

En dan niet na 1 keer stoppen, nee, heel wat keren de 1.20 gereden.. Vet man..Met de dubbel, had ik erg mooi gesprongen volgens mij broer, met 5 galopsprongen! 

Was echt slecht, stom concour 
(Dat is 5 hindernissen achter elkaar, en telkens word de achterste hoger gelegd. Heb je geen balken, ga je door, en kan je voor de prijs gaan.) Mijn broer zat bij de laatste 2! Hij was nog over met 1 iemand anders. De balk lag ondertussen op de 1.90 meter.
Alleen toen hadden mijn broer samen met die andere ruiter besloten te stoppen omdat het al veel te donker werd, en ze aan het welzijn van hun dier dachten. Dat vond ik zoo sportief van ze!

Toppertje! 

heb je toch wel gemist 

maar dat wist je al dat ik dat was haha 
jij komt er echt wel ! je word steeds beter ! je gaat meer inzien hoe het werkt en hoe het zit, en met hulp van je broer komt dat helemaal goed.
. Anders moet ik alleen maar toekijken
. Geweldig zo'n relatie met je broer, had ik dat maar. Echt supppeer leuk wat je gedaan hebt en effe met je broer herenigd ben. Hoop echt dat hij aan de afspraak houd zodat jullie elkaar vaak kunnen zien en veel kan rijden! En zoals de tv presentator al zei over je broer: een ruiter met talent. En dat zit zeker weten in het bloed! We komen er wel, alleen met een kleine omweg!
Pebbs schreef:MELANIEEE !!!!!!!!
eindelijk ben je weer terug ook al was je maar paar dagen weg hihiheb je toch wel gemist
WAT ontzettend gaaf dat je gesprongen hebt en ook zo hoog ! daar heb je vast ontzettend veel van geleerd van zijn les !
echt heel goed voor je, word je beter van
en jullie moeten idd meer afspreken
en vind het super dat jullie weer naar mekaar toe groeien echt fantastisch!
ben echt super blij voor je !
en stiekem natuurlijk jaloers dat je van zo'n topruiter les krijgt op toppaardenmaar dat wist je al dat ik dat was haha
maar jij komt er echt wel hoor ! en anders ga je gewoon bij je broer werken later !jij komt er echt wel ! je word steeds beter ! je gaat meer inzien hoe het werkt en hoe het zit, en met hulp van je broer komt dat helemaal goed.
zet 'm op !![]()

Kirsten_S schreef:Ohhh wat geweldig klinkt dat~!! Weer zo'n leuk weekend! Wat zou ik dat ook graag willen, iemand in de familie die iets met paarden doet! Wat een geweldig week heb je gehad zeg en had je echt wel willen zien springen! Kanjer ben je toch! En als we naar de top gaan, dan wel samen. Anders moet ik alleen maar toekijken
. Geweldig zo'n relatie met je broer, had ik dat maar. Echt supppeer leuk wat je gedaan hebt en effe met je broer herenigd ben. Hoop echt dat hij aan de afspraak houd zodat jullie elkaar vaak kunnen zien en veel kan rijden! En zoals de tv presentator al zei over je broer: een ruiter met talent. En dat zit zeker weten in het bloed! We komen er wel, alleen met een kleine omweg!
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Ohhh wat geweldig klinkt dat~!! Weer zo'n leuk weekend! Wat zou ik dat ook graag willen, iemand in de familie die iets met paarden doet! Wat een geweldig week heb je gehad zeg en had je echt wel willen zien springen! Kanjer ben je toch! En als we naar de top gaan, dan wel samen. Anders moet ik alleen maar toekijken
Mooi gezegd dat laatste:
En dat is ook zéker zo!!
! Als we de jackpot winnen, kopen we een large boerderij en dan gaan we met ze drieeen en onze toekomstige echtgenoten
samenwonen
! Triljoeeeeen peerden en andere beesten! Geweldig!