Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:31

je maakt me bang Desiree!! nog even en je verft malvin roze met lila...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:34

vond het wel leuk om neer te zetten, een fotootje van hoe tag eruit zag op de eerste dag dat ze bij GM stond
Afbeelding

en hoe geweldig ze er nu uit ziet
Afbeelding
Afbeelding

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:50

Wat een mega verschil he woogy Haha! Ze ziet er 100x beter uit nu *LOL*

Vanmiddag was het heel gezellig op de baan... over de hele baan verdeeld waren veel mensen aan het wandelen en rijden met hun paardjes... Woogy en ik liepen met Tag en Bailey... We hebben o.a. Falijah, Malvin, Laptop, Tiffany, Epi, Hiroshii, Amaye en de nieuwe zwarte merrie die op stal....
Zoveel heb ik in ieder geval nog niet tegelijk op de baan zien wandelen... Was een heel leuk gezicht...
Later ben ik met Bax en woogy met Ro nog even wezen wandelen op de dijk... Bax vond het helemaal leuk Lachen hij was een echt showhengst en Ro liep als een makke lam achter hem aan Lachen
Was ook heerlijk weer om even lekker te wandelen....
Laatst bijgewerkt door DesireeK op 14-12-08 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:56

Goh,het lijkt wel een wandelclub. Haha!

Toen ik op stal kwam was het aardig rustig moet ik zeggen.Ik had een uurtje opgenomen en kon nog in het zonnetje naar stal komen.
Ik heb zelf niet kunnen rijden vanwege mijn lichamelijke problemen maar een stalgenootje was zo vriendelijk om Tence te rijden.
Mijn vaste amzone kon vandaag niet dus nam iemand ander de honneurs waar. Haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:56

ik blijf me verbazen over die ongelovelijke stekkernek die ze had, 'jammer' dat ik nooit echt op de foto heb gezet hoe mager ze werkelijk was, ze zijn allemaal vertekend waardoor ze veel voller en dikker lijkt. Maar ja hoop dat ze nooit meer zo slecht er aan toe zal zijn als toen.

Was een hele drukte op de baan! wel gezellig, had iets weg van een hele grote vrije stapmolen

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:50

@taverno : Het was zeker druk op de baan. Nog niet eerder meegemaakt.
@Woogy : De foto van hoe ze vroeger was, is bijna net een paard van Brookes Hospital. Fijn dat je ze opkenapt is.

Zo, ik ga nu een bord patat eten! mmmmmmmmmmmmm!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:51

O, ja! Met sate!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:03

desyma schreef:
@taverno : Het was zeker druk op de baan. Nog niet eerder meegemaakt.
@Woogy : De foto van hoe ze vroeger was, is bijna net een paard van Brookes Hospital. Fijn dat je ze opkenapt is.

Zo, ik ga nu een bord patat eten! mmmmmmmmmmmmm!

Het had wel wat he zo met zijn alle op de baan Lachen

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:05

Ja, een parade!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:15

Ik had het in ieder geval rustig op stal,heerlijk.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:15

Die parade op de baan heb ik gemist ... ik was er wat later.
Eerst me meisje in het kampje gezet en foto's gemaakt, hier 4 van de 45 foto's van vanmiddag ...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna Baco gereden, hij had niet zo veel zin vandaag om rustig te lopen, alles ging in rap tempo. Uiteindelijk toch weer rustig gekregen en ook vandaag ging de rechter galop weer goed.

Baco heerlijk onder z'n zweetdekentje op stal gezet en Donna nog een half uurtje ongeveer in de buitenbak gestapt. Zij was ook erg voorwaarts voor haar doen.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:17

Jammer dat ze niet samen met Malvin in een kampje kan staan. Leuk gezicht, twee van die bolle haarballen!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:18

Ja dat is jammer, zou inderdaad een leuk gezicht zijn ...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:30

Oei...ondanks dat donna drachtig is en een dikke jas aan heeft is ze wel echt aan de zware kant nou, waren de kampen alweer te doen 's middags?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:30

Tence gaat voorlopig nog niet naar buiten zolang de mok nog niet over is.

Morgen 1 dagje vrij,ik hoop dat het niet te koud is en te hard waait.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:38

Woogy schreef:
Oei...ondanks dat donna drachtig is en een dikke jas aan heeft is ze wel echt aan de zware kant nou, waren de kampen alweer te doen 's middags?

Het kampje direct achter Donna dr box was te doen.
Ik kan er niks aan doen dat Donna nu een propje aan het worden is. Kan helaas niet met dr werken , ze staat sinds 13 juni al stil. En veel te eten krijgt ze al niet, althans niet van mij. Heb ook al een briefje/kaartje opgehangen dat ze niet gevoerd mag worden, maar of daar gehoor aan gegeven wordt weet ik niet.
Het liefst zie ik dat ze afvalt, maar dat lukt niet. ze krijgt al geen brok meer en ze heeft altijd al aanleg gehad om dik te worden. We maken er het beste maar van.
Maar ik kan nog steeds haar ribben en haar ruggegraat voelen en als ik met haar stap , geeft ze nog steeds na en ze is ook nog steeds vrolijk, dus heel veel zorgen maak ik me nog niet.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:40

Freya,daar kan je nu eenmaal niets aan doen.Je doet al alles wat mogelijk is toch? Knipoog

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:44

Klopt, gelijk flink terug gezet in het voer.
En elke dag stappen aan de hand of onder de man in de bak wordt ze erg sjaggy van, dus dat is ook geen optie een chagerijnig paard op stal hebben staan. Zodra ze niet meer vrolijk is en niet meer glimd ga ik me pas zorgen maken.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:52

Eerlijk gezegt? mijn Pony wilde ook niet meer stappen in haar revalidatie periode begin van het jaar, maar als ik kijk naar wat er beter was een paard waarbij ik de hele behandeling te niet zou doen, of eentje die dan maar vaal en dof was en zelfs mager op een bepaald punt, zou ik nou 1000 keer dezelfde keuze maken.

Misschien ben ik er wel te makkelijk in, om m'n paarden te vertellen dat hun voor hun best wil is, al geloven ze nooit...

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:00

Freya, het is gewoon een echte haflingermerrie. Eentje die al dik wordt van de lucht. Fjorden hebben daar ook vaak last van.
Gelukkig heeft Malvin de bouw van zijn vader. Zijn moeder was een ander verhaal.
Zie je regelmatig met een centimeter in de weer. Geloof zeker dat je het goed in de gaten houdt.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:16

Oh dat zeer zeker, dat ik het goed in de gaten hou.Alles voor me meisje.
Stappen is niet voor het revalideren voor Donna. Ze loopt elke dag in het kampje heen en weer en heen en weer en speelt wat. Dus beweging heeft ze wel.
Die van mij houdt van afwisseling, elke dag de bak en het erf geeft haar geen bevredigend gevoel en naar buiten kan niet in de wintermaanden , en zo gaat het ook goed.
En ik blijf het ook in de gaten houden ...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:40

op het moment doen ze nabij niks in de kampen, beetje stilstaan elkaar aankijken met de ziel onder de arm. Die van mij willen ook afwisseling, mijn pony verveelt zich ook kapot nu weer met stappen als enige beweging maar ik geef ze de keuze niet. dan sjouw ik d'r maar de hele tijd achter me aan, wat moet dat moet, en dat ze daardoor minder goed eruit ziet en zelfs met d'r oren plat in de stal staat neem ik dan maar voor lief

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:53

Ieder op zijn / haar eigen manier.

Ik doe het zo, wat voor mij een goed gevoel geeft en ook me meisje. En zo doe ik het al jaren met haar, puur op me gevoel en als ik het niet weet, dan vraag ik het na. Heb genoeg mensen om me heen die als vraagbaak fungeren.
Kortom komt allemaal wel goed met me meisje ...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:55

Ik ga hier de boel afsluiten, morgen weer een zeer lange dag. Ga lekker me mandje opzoeken.
Truste voor iedereen ... en morgen weer gezond op

Me kies gaat morgen zijn koffertje inpakken en op zoek naar een nieuw huis, ben het helemaal zat met hem ...

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 09:12

Goedemorgen!
Poging gedaan om de boel bij te lezen...Zit zo weinig op de computer dat ik het niet meer bij kan houden!
Ik blijf vandaag ziek thuis van stage.. Voelde me heel het weekend al niet helemaal top. Het heerst Verward
Morgen hoop ik weer naar stage te kunnen, dan heb ik ook een stagiaire-etentje en woensdag moet ik verplicht naar school. Beter om dan nu maar een dagje thuis te blijven.
Kom vanmiddag wel even naar stal, maar moet nog even uitvogelen hoe ik daar ga komen. Als ik op de brommer ga ben ik straks heel de week uitgeschakeld.
Werkse allemaal! En misschien tot op stal!