Want je weet het maar nooi he.We hadden gebeld naar connexxtion en die zei ja dat sommige bus chauffeurs het gratis doen maar het kan ook zijn dat de andere het weer niet doen en ze hadden erover dat het aan het staken lag enzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Want je weet het maar nooi he.
incalover schreef:\Emmaa_ schreef:Hier nog iemand die deze week op de foto wilt?
Het liefst ergens waar je buiten kan rijden, want ik heb het idee dat binnen niet echt mooi wordt
Emmma ik wil vanndaag op de foto met me nieuwe dekje!
. Ik ben net terug van zwemmen, en ik denk ten eerste dat ik nu te laat ben, en ten tweede, ik ben in mijn pyjama. Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik echt oliedom ben. Ik ging zwemmen met mijn moeder, zusje, nichtje en een vriendin van mijn zusje, en ik ging dus zo me omkleden. Toen was ik mijn onderbroek vergeten (
) en daar kwam ik iets te laat achter. Dus nu moest ik in mijn zwembroekje, en dan mijn broek eroverheen, nou, dan krijg je dus echt wel een natte kont.
Emmaa_ schreef:incalover schreef:\
Emmma ik wil vanndaag op de foto met me nieuwe dekje!
Vandaag kan ik niet. Ik ben net terug van zwemmen, en ik denk ten eerste dat ik nu te laat ben, en ten tweede, ik ben in mijn pyjama. Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik echt oliedom ben. Ik ging zwemmen met mijn moeder, zusje, nichtje en een vriendin van mijn zusje, en ik ging dus zo me omkleden. Toen was ik mijn onderbroek vergeten (
) en daar kwam ik iets te laat achter. Dus nu moest ik in mijn zwembroekje, en dan mijn broek eroverheen, nou, dan krijg je dus echt wel een natte kont.
Maar we kunnen nog wel een ander keer afspreken ?. Ik ben de hele week thuis
Liever blote droge billen dan natte bedekte billen
haha. Je bent toch zo thuis kan je meteen een andere broek + onderbroek aandoen
(alleen wle opletten dat je gulp niet openstaat, dat zou niet zo charmant zijn
) Astor schreef:Ik ga morgen met de bus en met de metro maar heb voor de zekerheid toch maar een buskaart gekochtWant je weet het maar nooi he.
We hadden gebeld naar connexxtion en die zei ja dat sommige bus chauffeurs het gratis doen maar het kan ook zijn dat de andere het weer niet doen en ze hadden erover dat het aan het staken lag enzo

Annie_ schreef:Ik hoop het niet
dat er loons verhoging komt voor morgen

haha)

Astor schreef:Wat jammer Sam
Nou bij mij zijn de plannen ook een beetje verandert

.
. Iets teveel gedronken (met zijn tweeën een fles rode vodka + 3 blikjes red bull binnen een uur + 2 gewone vodka @ de griek)... Maar, Mike belde rond half elf waar ik was dus zijn we met zijn drieën gaan wandelen (na 10 minuten moesten we plassen!) Daarna heeft Nic, nog even kentucky gegeten en zijn we naar Yamas gegaan waar Mike's ouders waren. Nicole begon zich te vervelen merkte ik dus die wilde naar huis. Daarna nog even gedanst
voor zover dat ging en toen uiteindelijk heeft Mike (nog steeds nuchter!) zijn paps en mams naar huis gebracht en mij ook! Nog even gestoeid met Markos
haha.... Morgen miss. weer even naar Yamas, maar alleen als Mike er is (zwaar aangeschoten en otch nog uitgenodigd worden voor de volgende dag, das pas vriendschap
), anders even naar Nic of gewoon lekker thuis voor de TV
. Nu is het tijd om te slapen maar of dat gaat lukken ???????

Echt een hele drukke en gezellige dag gaat het worden