Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar dan moet het natuurlijk wel droog zijn
Dominiqueee schreef:@ Chantal: Dan ben jij zeker de oude eigenaresse van Pepper?
Vrijdag zijn er lessen vanaf 16.00 tot 22.00 geloof ik. Ik weet het niet zeker, Georgette zal dat beter weten. Jammer dat de foto's in je profiel het niet doen!
@ Suus: Rob... Nee die ken ik niet. Zit ie bij jou op school?

. En ik wordt telkens afgeleid omdat ik Grease heb opstaan.

d0nnaa_dan schreef:2 flessen Equishine, 2 poetsblokken (dat heb je met een paard dat verhaart) De Global cap, een donkerblauw scapa dekje en een donkergrijs scapahalster.
En een Anky dekje, maar die is voor een stalgenoot.
Ik was gezellig samen met m'n paps shoppen voor paardlief![]()
Supergrappig, staan we bij die Ankydekjes, ik stond te twijfelen of ik er zelf ook eentje wilde. Zegt mijn vader superdroog; "Die vind ik helemaal niet mooi, dat lijkt net een ouderwets tuinstoelkussen!"![]()
En al die dure paardenmeisjes die stonden te ruziën om de Anky dekjes zaten hem stomverbaasd aan te kijken.
Oooh, m'n halster en het dekje en de cap zijn zoooooo moooi!![]()
(Ik had contant geld meegenomen, en zoals ik tegen Kelsey had gezegt, ik zou me inhouden... Ik heb welgeteld 60 cent teruggekregen)
echt geweldig!!

Té droog.. Hij heeft ook nog Anky kleren uitgezocht.. helaas zat er niet echt iets tussen.
Dus heb ze maar laten liggen..

Maar de site is dus in aantocht!

Maar ik viel nog mee daar hoor! D'r liepen echt mensen met 3 Anky dekjes en 2 scapa dekjes en dekens enzo! Echt niet normaal...
het is een musical van onze school