Kirsten_D schreef:Het is voor mij al buitenstaander gewoon lastig te begrijpen dat je "zomaar" een vierde paard erbij koopt, want wat is de stalling nu? 350?(pure gok nu) en ik kan daarom wel begrijpen dat mensen daar een andere mening over hebben, dan mensen er binnen in.
het komt er nu een beetje banketstaaf uit, maar zo bedoel ik het echt niet! Kon alleen gaan andere manier vinden dan het zo te verwoorden.
Ik vind het persoonlijk wel jammer dat die hem uberhaut verkocht heeft, ze waren zo druk bezig met privélessen enzo, vond ze echt wel een leuk team!
Ik denk, dat Troy bij Daan meer de kans krijgt om te laten zien wat hij kan zeg maar..
Martin deed wel heel erg zijn best.. Maar het wilde gewoon niet lukken.
Verder begrijp ik ook echt wel dat jij het verhaal niet helemaal weet, en begrepen had, daarom zei ik al, dat ik het niet helemaal goed verwoord had!
Mwhaha 
Maar goed, als je het geld hebt, waarom zou je het dan niet doen? Als Daan daardoor verder komt, en daar gelukkig van wordt... Ieder zo zijn eigen ding toch
Verder ga ik der niet meer te veel over zeggen
het blijft hun beslissing, in het begin had ik er ook een beetje raare gedachtes bij, maar nu begrijp ik het ook wel