Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 23:21

Sterkte Karin Ach gut

Tamara als je nou een 2 paards kan lenen ga ik wel met je mee, kunnen we samen zenuwachtig zijn Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 06:30

Dank jullie allemaal voor je lieve berichtjes. Gruisje heeft een mooi rood pyramidetje gekregen met zwarte voetjes. Het rood staat voor de liefde die we van haar kregen en de zwarte voetjes voor het andere leven wat ze helaas heeft moeten kennen.

Vanmiddag weer N.H. les van Hellen. Iemand nog leuke ideeën wat ik zou kunnen gaan doen? Weet alleen nog niet welk paard ik ga nemen, Spetter of Blando...... Ben even idee-loos.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 07:19

@Karin: je moet maar denken aan alle dierbare herinneringen waar die pyramide voor staat. Nogmaals sterkte.

@Anita: wist ik inderdaad al en ik vind het bijzonder slim! We willen zeker weten onze lieverds veilig vervoeren.

@Syl: dan kunnen we beter B-vrachtwagentje regelen, want ik heb geen twee-paards auto! En dan worden we halverwege natuurlijk weer aangehouden door oom agent (of tante...hihi)... En moeten we ook nog eens mee duwen...
Moeten we maar even kijken. Zou natuurlijk wel super gezelli zijn.. Go jij! Go jij!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 07:51

Sterkte Kaar Ach gut Is nooit leuk een dier te verliezen..

He wat leuk een hafnaffenwedstrijd!! Ik vind het wel leuk om te komen kijken als jullie gaan starten! Schijnt altijd een heel gezellig sfeertje te zijn op de haflingerwedstrijden (en geen haflinger-hater-jury's Tong uitsteken ). Ik had ooit nog wel mee willen doen met Evita, maar dat zit er denk ik niet meer in Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 08:51

Kaar, sterkte met het verlies van je katje Ach gut Mooie gedachte achter die pyramide

Ik heb ook NH les maar twijfel ook nog een beetje wat ik zal gaan doen, wel met Ko'tje...maar wat???
Ik zit er over na te denken om voorlopig ff te stoppen met de lessen. De dierenartsrekeningen stijgen momenteel de pan uit, en ik verwacht er ook nog een aantal Verdrietig Moet gewoon ff ergens op gaan bezuinigen... Van de winter ga ik het dan wel weer opbouwen, want ik vind NHles wel leuk om te doen en Ko reageert er verder ook wel goed op

Ga zo eerst maar ff Bizje rijden voordat het echt te warm wordt Cool

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:01

Binar schreef:
Kaar, sterkte met het verlies van je katje Ach gut Mooie gedachte achter die pyramide

Ik heb ook NH les maar twijfel ook nog een beetje wat ik zal gaan doen, wel met Ko'tje...maar wat???
Ik zit er over na te denken om voorlopig ff te stoppen met de lessen. De dierenartsrekeningen stijgen momenteel de pan uit, en ik verwacht er ook nog een aantal Verdrietig Moet gewoon ff ergens op gaan bezuinigen... Van de winter ga ik het dan wel weer opbouwen, want ik vind NHles wel leuk om te doen en Ko reageert er verder ook wel goed op

Ga zo eerst maar ff Bizje rijden voordat het echt te warm wordt Cool

Misschien is een soort van hindernisbaan maken met tuinstoelen, plastic, balkjes, parasol en palen? Voor Ko zal dat waarschijnlijk een makkie zijn voor Blando in ieder geval niet.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:04

Dat zeil daar liep Ko vorige x overheen alsof het niets was en het al dagelijks deed (toen had jij geen les ivm overwerk) Zelfs Biz loopt niet zo makkelijk over het zeil Clown
Is wel leuk, maar dan moet je met meer dan 2 personen zijn, zeker voor het opbouwen denk ik

Ik ga me omkleden en naar stal, kom daarna nog wel ffies op bokt

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:06

oeeeh lekker bij papa in de zon. op de markt. lekkerrrrr ...
en dan ook nog op internet. hihihihihi

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:42

Xeen schreef:
oeeeh lekker bij papa in de zon. op de markt. lekkerrrrr ...
en dan ook nog op internet. hihihihihi

Bewaar je een lekker broodje voor mij Xeen? Vork

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 14:07

ook voor mij!!!

trouwens hooiii was gezellie in de stad gister xeen
renkie lekker gdaan, geslingerd en natgespoten daarna geholpen met de ruinen paardjes op het land zetten, ja als ik er ben help ik gewoon als ik er neit ben niet (duh) Tong uitsteken

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 14:35

hier is ook niemand nou doei Doei!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:17

haha Clown
Ik ben nu alweer thuis, ik zat lekker op msn en op bokt. Op paps zijn mobiel Haha! !
En lekker een brooodje op Lovers

En nu met Zaar naar buiten Doei!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:23

zo dan heb paps dalij khoge rekening Clown

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:40

Ireentjuh schreef:
He wat leuk een hafnaffenwedstrijd!! Ik vind het wel leuk om te komen kijken als jullie gaan starten! Schijnt altijd een heel gezellig sfeertje te zijn op de haflingerwedstrijden (en geen haflinger-hater-jury's Tong uitsteken ). Ik had ooit nog wel mee willen doen met Evita, maar dat zit er denk ik niet meer in Bloos

Gezellig! Haha! Haha! Haha!

@Syl: eens gekeken bij een vrachtwagen huren. Enne, dat is not done. Ik heb dan weliswaar gekeken bij Anemone Horse Homes (errug duur), maar dan komen we voor een daggie op 161,50 euro. Huur is namelijk 99 euro, en de vergoeding die je moet betalen is 25 cent per kilometer. Je krijgt 100 vrije kilometer, maar omdat je het ding ook nog eens in Scherpenzeel op moet gaan halen (zucht) kom je uit op ongeveer 350 kilometer (ruim geteld). En dan 100 eraf is alsnog 250 kilometer, wat dus ongeveer op 62,50 euro uitkomt bovenop de huur.

Een twee paard trailer is daar ook te huur, voor 45 euro per dag excl btw, maar ik heb geen twee paards trailer auto en jij volgens mij ook niet, of we moeten lompe bus van jouw papa lenen (als die het mag trekken uiteraard) plus een chauffeur met E rijbewijs... Clown

Nog een optie zou zijn om twee anderhalfpaards trailers te huren. En dan met twee auto's die kant op crossen. Ook niet ideaal echter.

Afijn: vrachtwagentje huren is best duur. Kopen is nog veel duurder (heb leuke gezien voor 5000 en 6000 euro, maar me boompie is bijna leeg Knipoog ) en twee paards trailer is bietje heavy... Ken niemand in mijn (en Roels familie) die zwaar genoege auto heeft...

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:41

En bij een vrachtwagen (of trailer) verder weg huren moet je trouwens ook nog hopen dat je niet te vroeg moet starten, want dan zit je zonder vervoer... ROFL oeps foutje... Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:52

Is er niet iemand in de buurt die met 2paardstrailer wil rijden voor jullie? Of Kees met de vrachtwagen van de hooipolder?
Die vrachtwagen huren is wel erg duur zeg!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 16:29

Veer, hij heeft abbonoment Bloos
'Gratis internet Cool'

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 17:37

zozo xeen jij heb het goed voor mekaar:P

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:39

Tam, je moet ff info opvragen bij www.horsepartner.nl Zij verhuren ook vrachtwagen, had een prijslijst maar kan ik niet meer vinden Bloos

Kiwiko heeft 2 paardstrailer Knipoog

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 18:55

Vera, redde je het nog vandaag? Lachen
Morgen weer ns buitenrijden met r. Ja

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 19:59

Xeen schreef:
haha Clown
Ik ben nu alweer thuis, ik zat lekker op msn en op bokt. Op paps zijn mobiel Haha! !
En lekker een brooodje op Lovers

En nu met Zaar naar buiten Doei!

Geeft niet hoor Xeen,neem dat broodje zondag dan maar mee.....

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:09

nou nou wat een gel*l weer hier....ff snel bijgelezen en wacht nu op mijn man die met chinees thuis komt. Ben mijn eten voor vanavond vergeten op werk Bloos
Had varkenshaas met bloemkool maar helaas morgen dan maar weer. dus ga zo eten kom misschien strakkies nog ff doei doei Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:46

nou er is een hoop bijgel*ld door jullie sinds ik even aan mijn chinese maaltijd zat Tong uitsteken
Maar nu ga ik lekker douchen en op tijd mijn bedje in.

Kom morgen avond om ff stalletjes te doen....helaas voor rijden geen tijd...heb misschien mijn huis verkocht alleen die mensen willen op 1 juni al overdracht dus moeten we heeeeeeel hard doorwerken om optijd klaar te zijn.

Dus tot morgen allen xxxxxx

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:57

Zondag staat paps niet op de markt Marion *LOL*

Ja hé Tess Cool , Lekker hoor, zo'n broodje. De zon en internet Wow! !

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:59

Net Vesra even gelongeerd, had niet zoveel zin Clown
En karins box uitgemest, hé tante Kaar ..
Kaartje was moe Slapen