Tamara als je nou een 2 paards kan lenen ga ik wel met je mee, kunnen we samen zenuwachtig zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is nooit leuk een dier te verliezen..
). Ik had ooit nog wel mee willen doen met Evita, maar dat zit er denk ik niet meer in
Mooie gedachte achter die pyramide
Moet gewoon ff ergens op gaan bezuinigen... Van de winter ga ik het dan wel weer opbouwen, want ik vind NHles wel leuk om te doen en Ko reageert er verder ook wel goed op
Binar schreef:Kaar, sterkte met het verlies van je katjeMooie gedachte achter die pyramide
Ik heb ook NH les maar twijfel ook nog een beetje wat ik zal gaan doen, wel met Ko'tje...maar wat???
Ik zit er over na te denken om voorlopig ff te stoppen met de lessen. De dierenartsrekeningen stijgen momenteel de pan uit, en ik verwacht er ook nog een aantalMoet gewoon ff ergens op gaan bezuinigen... Van de winter ga ik het dan wel weer opbouwen, want ik vind NHles wel leuk om te doen en Ko reageert er verder ook wel goed op
Ga zo eerst maar ff Bizje rijden voordat het echt te warm wordt
Xeen schreef:oeeeh lekker bij papa in de zon. op de markt. lekkerrrrr ...
en dan ook nog op internet. hihihihihi

!
Ireentjuh schreef:He wat leuk een hafnaffenwedstrijd!! Ik vind het wel leuk om te komen kijken als jullie gaan starten! Schijnt altijd een heel gezellig sfeertje te zijn op de haflingerwedstrijden (en geen haflinger-hater-jury's). Ik had ooit nog wel mee willen doen met Evita, maar dat zit er denk ik niet meer in
) en twee paards trailer is bietje heavy... Ken niemand in mijn (en Roels familie) die zwaar genoege auto heeft...
oeps foutje...

'

Xeen schreef:haha
Ik ben nu alweer thuis, ik zat lekker op msn en op bokt. Op paps zijn mobiel!
En lekker een brooodje op
En nu met Zaar naar buiten

, Lekker hoor, zo'n broodje. De zon en internet
!