Wij moeten nog maar hard doortrainen, maar we gaan lekker aan de bak
( Fiek, omg, daniel praat tegen me
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Jantine_ schreef:Tell me, mischien kan Jantine wel komen kijken op dr crossfietsje
_Rijkie_ schreef:Jantine_ schreef:Tell me, mischien kan Jantine wel komen kijken op dr crossfietsje
Ik denk dat het een fjordendag is en dat is in verweggiestan

Ik ook, lag er bijna naast 
_Rijkie_ schreef:Ik moet aan een brilletje
Renee__ schreef:Haha Jantine, ik heb ook Marius gekozen.

) 

Talida schreef:[b]ik moets zo lachen om dat stukje over de teamdag, over de balkjes[/b]
eens kijken, Natuurlijk Marlies, Coby, Johan Hinneman, Jo Willems, Joep Bartels, Hans Peter Minderhoud, Rini vd Schaf, Arnd Bronckhorst, nog wat vaag bekende gezichten. Marlies gaf de clinic, en uiteraard vooral hun leerlingen reden (Mara, Marrigje, Angela, Powertje), en Marlies reed ook op Phoebe
) sniesie schreef:Talida schreef:[b]ik moets zo lachen om dat stukje over de teamdag, over de balkjes[/b]
eens kijken, Natuurlijk Marlies, Coby, Johan Hinneman, Jo Willems, Joep Bartels, Hans Peter Minderhoud, Rini vd Schaf, Arnd Bronckhorst, nog wat vaag bekende gezichten. Marlies gaf de clinic, en uiteraard vooral hun leerlingen reden (Mara, Marrigje, Angela, Powertje), en Marlies reed ook op Phoebe
Waar heb jij het trouwens over? Zit je terug te lezen of loopt er iets nieuws?
(lekkere vlotte reactie, maar je kent me)

_Fieke schreef:Volgens mij over het verhaaltje wat er werd verteld over Belin, dat Tal liever springt over balkjes ipv van lopen![]()
![]()
Moggeeeh
Dat bedoel ik nou net niet