Heb eindelijk me bordeaux dekje binnen!!!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb eindelijk me bordeaux dekje binnen!!!! Sence schreef:Erg mooi hoofdstel! Lijkt wel wat op die ik had besteltHeb eindelijk me bordeaux dekje binnen!!!!
Nu de tijd nog vinden
Hihi.. Hoe was Rotterdam?

Stond erg gaaf
Dus toen ik thuis kwam nog even op bokt gekeken 
En je kan er idd wel leuk shoppen!! Ik wil ooooook schoeneeeeen!!
En idd die zand staat vast mooi op Big Ben
Ik ben jaloooeers hoor!! Ik wil ook op Big Ben rijden
Rijd je nu dan ook je uren op Big Ben al? Kan je mooi oefenen 
Jeeej.. even weer alle paardjes kijken 
... het moet over humor gaan in film enz..
Ik heb geen zin
Maar ik hoop dat ik woens wel even van haar erop mag, zodat ik nog één keer het proefje kan oefenen! En ik hoop dat Kai na de wedstrijd weer rustig gereden kan worden. Sence schreef:De BR event ja! Ik heb 'm nog niet geprobeert op Kai. Ik heb de Bordeaux dus, en ook de Zand. Die staat sowieso erg leuk! Die ga ik bij Big Ben ook op doen bij de wedstrijdStond erg gaaf
Ik had gereageerd op een oproepje en kan gelijk in April al werken!! Ik weet verder niet hoe en wat, maar hopelijk kan ik er in de zomer ook weer terecht... mmmm nu alleen nog hopen op mooi weer in April
RianneH schreef:Pff, ik kan niet naar de wedstrijd! Ik moet werken!
Stomme, stomme.... Pff, ik hoop dat jullie een verslag willen geven over hoe het geweest is
Ik kan dus ook alleen maar voorlezen als het smiddags is, maar als iemand dus smiddags moet en je hebt nog een voorlezer nodig: Laat het weten!!!
Is iedereen nog steeds druk aan het oefenen??
Sence schreef:Ik heb nu 2 keer eventjes op Big Ben gereden. Ik rij bijna altijd (behalve 1 dag) tegelijk met Laura met Big Ben dus dan kan ik er niet op rijdenMaar ik hoop dat ik woens wel even van haar erop mag, zodat ik nog één keer het proefje kan oefenen! En ik hoop dat Kai na de wedstrijd weer rustig gereden kan worden.
Beetje lief zijn voor mij & Aranka hoor, met jureren
We zijn er nog lang niet klaar voor, doen alleen voor de lol mee 
Ze mogen idd wel even van te voren aangeven wanneer jullie moeten
of concurrenten
Welke manege op Ameland is het!?? leuk man!!! WHOEEEE hopelijk voor jou is het net zo leuk daar als bij mij op Vlieland!!! Hoe kwam je daar aan? Wanneer ga je, ook in de meivakantie!??
Zit aankomend weekend in brussel, dus kan helaas Black niet rijden, pas volgende weekend weer... ik wil vandaag ook naar Black, maar heb et zooooo druk
moet nog van alles regelen en doen en voor 15.00 wat inleveren op school... pffff rotweek is dit. Ga het weekend lekker alleen maar rijden
Lupi schreef:Hey, Gerbrich! Volgens mij hebben wij nog samen op de middelbare gezeten (als ik dat goed zie van de foto's)Beetje lief zijn voor mij & Aranka hoor, met jureren
We zijn er nog lang niet klaar voor, doen alleen voor de lol mee
Jammer dat je niet kan komen Rianne :/
Met een beetje mazzel zijn de tijden morgen/zaterdag bekent Lydia

De bedoeling is idd dat ik buitenritten begeleid, help paarden verzorgen en kinderen lesgeven.. Dus hoop dat het een beetje gaat lukken
Lijkt me wel suuuupervet!!! Ik was op internet aan het kijken voor vakantiewerk.. ik wil echt even iets leuks doen in de zomer.. en het leukste leek mij iets met paarden
naja en ik kwam een oproepje tegen van deze manege (heet Le Cheval), dus ik maar reactie gestuurd... en toen kreeg ik al gelijk wat terug... Ik ga eerst in April er een dikke week werken, daarna zien we wel of ik vant zomer terug mag komen
Ik ga 3 tm 12 april. Dus dan kom ik 12de terug en dan volgende dag op naar Vlieland
Ik ga dit weekend alleen maar leuke dingen doen, terwijl ik eigenlijk ook hard bezig moet
Maarjaa.... Je gaat dit weekend naar Brussel, of volgend weekend? Ik kan op zich zondag wel mee naar Black. Tenminste... ik denk dat ik 4 uur ongeveer thuis ben, dus als je daarna pas naar Black gaat zou het goed kunnen.
Muhahha

)
Het geld groeit me niet op de rug! Het is toch niet verplicht? Wilfred zei in ieder geval van niet... maar aangezien jij de jury bent?
Heb er ook vet zin in!!!