Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 08:49

Erg mooi hoofdstel! Lijkt wel wat op die ik had bestelt Haha! Heb eindelijk me bordeaux dekje binnen!!!!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:45

Sence schreef:
Erg mooi hoofdstel! Lijkt wel wat op die ik had bestelt Haha! Heb eindelijk me bordeaux dekje binnen!!!!

vet man! Nu maar gauw weer kunnen rijden met Kai! en ik moet egt es mee Clown Vork Nu de tijd nog vinden Slapen

Maare Nadine, je gaat toch ook op Donderdags erheen?? want dan ben ik vrij Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 02:03

Heb je het hoofdstel al besteld Juul??? Echt mazzel dat je zoveel geld binnen krijgt!!!! Ik heb echt geld te kort!! Niet meer normaal... en ik wil graag nieuwe schoenen Tong uitsteken Hihi.. Hoe was Rotterdam?

Welk dekje had je ook alweer besteld Sence? BR Event toch? Heb je het al even op Kai gepast??

Oeeeeh, zondag op IJslandertjes rijdeeen!!! Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 08:00

Lydia!! wat doe jij zooooo laat op Bokt! Tong uitsteken

R'dam was wel leuk, eerder gezellig dan leerzaam, maar goed op zich wel mooie kunst gezien... en heb nog rode laarsjes gekocht! Haha!

Ik zal nu autorijden en naar school, tis een bende in ons project... zucht een internationale student besloot niks meer te laten horen aan ons nu kunnen we haar rotzooi gaan opruimen zeg maar...ik ga me afzonderen van de buitenwereld dit weekend!!

Leuk dit weekend even een buitenrit maken!

Heb je de BR event? Die heb ik ook, alleen in het grijs met lichtblauw, wel mooie dekjes!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 08:09

De BR event ja! Ik heb 'm nog niet geprobeert op Kai. Ik heb de Bordeaux dus, en ook de Zand. Die staat sowieso erg leuk! Die ga ik bij Big Ben ook op doen bij de wedstrijd Lachen Stond erg gaaf Clown

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 08:35

Okee, bordeaux staat vast mooi op Kai, en je gaat je wedstrijd op Big ben rijden? Dat is zon superpaard, gaat vast goed! Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 10:21

Ja, ik was gister naar de bios geweest en daarna nog even wat wezen drinken Tong uitsteken Dus toen ik thuis kwam nog even op bokt gekeken Tong uitsteken

Mooi dat Rotterdam leuk was!! idd als het maar gezellig is Tong uitsteken En je kan er idd wel leuk shoppen!! Ik wil ooooook schoeneeeeen!!

Veel succes met rotzooi opruimen Juul! Tis altijd wat minder idd als iemand niet zijn taken doet, heel irritant!!

Al die BR Event dekjes zijn mooi!!! Ik denk dat die Bordeaux heel mooi op Kai staat Haha! En idd die zand staat vast mooi op Big Ben Haha! Ik ben jaloooeers hoor!! Ik wil ook op Big Ben rijden Boos! Rijd je nu dan ook je uren op Big Ben al? Kan je mooi oefenen Lachen

Oja en ik ben zaterdag ook op de manege Haha! Jeeej.. even weer alle paardjes kijken Haha!

Ik zal nu even snel een opdr maken... buuuuh Koe ... het moet over humor gaan in film enz.. Tong uitsteken Ik heb geen zin Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:06

Pff, ik kan niet naar de wedstrijd! Ik moet werken!
Stomme, stomme.... Pff, ik hoop dat jullie een verslag willen geven over hoe het geweest is Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:56

Ik heb nu 2 keer eventjes op Big Ben gereden. Ik rij bijna altijd (behalve 1 dag) tegelijk met Laura met Big Ben dus dan kan ik er niet op rijden Clown Maar ik hoop dat ik woens wel even van haar erop mag, zodat ik nog één keer het proefje kan oefenen! En ik hoop dat Kai na de wedstrijd weer rustig gereden kan worden.

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:56

Sence schreef:
De BR event ja! Ik heb 'm nog niet geprobeert op Kai. Ik heb de Bordeaux dus, en ook de Zand. Die staat sowieso erg leuk! Die ga ik bij Big Ben ook op doen bij de wedstrijd Lachen Stond erg gaaf Clown

nee op de wedstrijd in het wit!! ik ben waarschijnlijk jury

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:07

Ojeeee, ik zou dan maar in het wit gaan Sence Tong uitsteken

Waar is iedereen trouwens??? Niet meer zo actief op dit topic Tong uitsteken

Ojaaaa, ik heb een nieuwtje: Ik ga in April op een stal op Ameland werken!!!! Go jij! Go jij! Ik had gereageerd op een oproepje en kan gelijk in April al werken!! Ik weet verder niet hoe en wat, maar hopelijk kan ik er in de zomer ook weer terecht... mmmm nu alleen nog hopen op mooi weer in April Haha!
Laatst bijgewerkt door Lied op 22-03-07 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:08

RianneH schreef:
Pff, ik kan niet naar de wedstrijd! Ik moet werken!
Stomme, stomme.... Pff, ik hoop dat jullie een verslag willen geven over hoe het geweest is Lachen

Oooooh, neee!!! Wat stom!! Kon je geen vrij meer krijgen??? Ik hoop trouwens dat iedereen pas smiddags moet, want ik moet sochtends ook werken Boos! Ik kan dus ook alleen maar voorlezen als het smiddags is, maar als iemand dus smiddags moet en je hebt nog een voorlezer nodig: Laat het weten!!! Haha! Is iedereen nog steeds druk aan het oefenen?? Lachen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:10

Sence schreef:
Ik heb nu 2 keer eventjes op Big Ben gereden. Ik rij bijna altijd (behalve 1 dag) tegelijk met Laura met Big Ben dus dan kan ik er niet op rijden Clown Maar ik hoop dat ik woens wel even van haar erop mag, zodat ik nog één keer het proefje kan oefenen! En ik hoop dat Kai na de wedstrijd weer rustig gereden kan worden.

Hoe gingen die twee keer dan op Big Ben?? Wel goed?? ik hoorde dat Big Ben niet echt zo goed loopt de laatste tijd... hoe voelde hij bij jou?? Ik mis dat grote paardje best wel! Verdrietig

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:12

begint drie uur smiddags

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:14

Oh echt waar?? Dat weet je al? Oh relaxed! Zijn er dan niet zoveel mensen die meedoen? of gaat het gewoon tot heel laat door?

In ieder geval: Heeft iemand nog hulp nodig?? Knotjes maken, voorlezen?? ik help graag Haha!

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:16

ik weet niet, ik moet waarschijnlijk om drie uur aanwezig zijn. Moet eerst zelf nog ff snel op wedstrijd

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:17

Ohke, dus het kan ook zijn dat je alleen maar bij 1 categorie moet jureren.. Mmm.. ik hoop in ieder geval dat alles smiddags pas begint Lachen

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:09

Hey, Gerbrich! Volgens mij hebben wij nog samen op de middelbare gezeten (als ik dat goed zie van de foto's) Haha! Beetje lief zijn voor mij & Aranka hoor, met jureren Knipoog We zijn er nog lang niet klaar voor, doen alleen voor de lol mee Tong uitsteken

Jammer dat je niet kan komen Rianne :/

Met een beetje mazzel zijn de tijden morgen/zaterdag bekent Lydia Lachen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 00:13

Oke, dan hoor ik dat nog wel Lachen Ze mogen idd wel even van te voren aangeven wanneer jullie moeten Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 07:16

Heeeeee lydiaaaaaaaa!

Ga je ook buitenritten begeleidden!?? We worden collega's maar dan op een ander eiland! Tong uitsteken of concurrenten Tong uitsteken Welke manege op Ameland is het!?? leuk man!!! WHOEEEE hopelijk voor jou is het net zo leuk daar als bij mij op Vlieland!!! Hoe kwam je daar aan? Wanneer ga je, ook in de meivakantie!??

Wanneer wil je mee naar Black Tong uitsteken Zit aankomend weekend in brussel, dus kan helaas Black niet rijden, pas volgende weekend weer... ik wil vandaag ook naar Black, maar heb et zooooo druk Huilen moet nog van alles regelen en doen en voor 15.00 wat inleveren op school... pffff rotweek is dit. Ga het weekend lekker alleen maar rijden Tong uitsteken

Ja ik zou op wedstrijd idd maar in het wit gaan...

Ow ja, voor de mensen die dit weekend een buitenrit gingen maken, het wordt 15 graden!!

Nou ik zal een engels presentatie gaan houden Verdrietig

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 08:56

Lupi schreef:
Hey, Gerbrich! Volgens mij hebben wij nog samen op de middelbare gezeten (als ik dat goed zie van de foto's) Haha! Beetje lief zijn voor mij & Aranka hoor, met jureren Knipoog We zijn er nog lang niet klaar voor, doen alleen voor de lol mee Tong uitsteken

Jammer dat je niet kan komen Rianne :/

Met een beetje mazzel zijn de tijden morgen/zaterdag bekent Lydia Lachen

hey, dat zou best kunnen! wat is jouw real name dan??? Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:16

Lupi heet in real life Judith Tong uitsteken

Jaaaaaa, vet he Juul!!!!! We worden idd collegas!!! Tong uitsteken De bedoeling is idd dat ik buitenritten begeleid, help paarden verzorgen en kinderen lesgeven.. Dus hoop dat het een beetje gaat lukken Haha! Lijkt me wel suuuupervet!!! Ik was op internet aan het kijken voor vakantiewerk.. ik wil echt even iets leuks doen in de zomer.. en het leukste leek mij iets met paarden Tong uitsteken naja en ik kwam een oproepje tegen van deze manege (heet Le Cheval), dus ik maar reactie gestuurd... en toen kreeg ik al gelijk wat terug... Ik ga eerst in April er een dikke week werken, daarna zien we wel of ik vant zomer terug mag komen Tong uitsteken Ik ga 3 tm 12 april. Dus dan kom ik 12de terug en dan volgende dag op naar Vlieland Haha! Haha!

Heb je het zo druk Juul??? Niet leuk Boos! Ik ga dit weekend alleen maar leuke dingen doen, terwijl ik eigenlijk ook hard bezig moet Tong uitsteken Maarjaa.... Je gaat dit weekend naar Brussel, of volgend weekend? Ik kan op zich zondag wel mee naar Black. Tenminste... ik denk dat ik 4 uur ongeveer thuis ben, dus als je daarna pas naar Black gaat zou het goed kunnen.

Joeeeehoeeeee, 15 graden zondag!!! Super Haha! Muhahha

Succes met Engels presentatie Juul! Ik zal nu ook even nog een opd afmaken voor 13.00 :S

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:24

Ja, we hebben toen samen op de Piter Jelles gezeten geloof ik. Met Lukke en Lize enzo, volgens mij hebben we toen zelfs nog zo'n filmpje voor Frans gemaakt bij jullie thuis? Tong uitsteken

Helemaal in het wit huh... ik heb geen witte rijbroek dus ik wilde in een zwarte rijden (en dan wit shirt + zwart jasje er over en een wit dekje voor Aranka), zou dat wel goed zijn dan? Anders moet ik ergens een witte broek zien te lenen Clown

Gaaf Lydia! *jaloers* wil ik ooooook! Helaas moet ik nog gewoon tot juli iig op stage (en heel misschien daarna aangenomen Knipoog)

Lekker weer voor zondag Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:34

Wilfred had gezegt dat je niet per se in wedstrijd kleding hoeft. Maar we moeten dus wel in het wit enzo? Dat betekend dus dat ik wedstrijd outfit moet kopen + wit shabrak... Bekijk het maar Nagelbijten / Gniffelen Het geld groeit me niet op de rug! Het is toch niet verplicht? Wilfred zei in ieder geval van niet... maar aangezien jij de jury bent?

En is een zand kleurig dekje ook niet goed?

Met Big Ben heb ik nu 1 keer geoefent voor de proef, en 1 keer gewoon gereden. Beide keren ging goed! Hij liep normaal...

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:35

Jaaaa, i know Haha! Heb er ook vet zin in!!!

Oeeeeh en heb nu ook suuuperzin in zondag!! Leuke paardjes, lekker weer, kan niet beter Haha!