Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:01

Haai!

Heb vandaag even het eerste uur vrij genomen, heb de hele nacht knallende koppijn gehad. Dus heb even lekker uitgeslapen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:06

Gisteren zijn bij mij alle klokken in huis automatisch verzet (radiografisch), behalve mijn wekker. Had vroege dienst vandaag, dus was er om 7 uur uitgegaan (was dus 8 uur) en kwam er in de auto pas achter dat ik te laat was...Haha!

Wat ben je toch verwend met die radiografisch bestuurde dingen he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:09

Hahaha da's idd niet zo handig Nagelbijten / Gniffelen Achja, moet kunnen voor een keer toch? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:11

Volgende week trouwens westernpaarden bij horse and co. Ze gaan ze uitzoeken met Jurgen Pouls!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:30

Wanneer wordt dat uitgezonden? Ik ben Zaterdag de hele dag tussen de wielen....dat gaat niet lukken. Zondag werd er toch herhaald?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:43

Zondag is juist de nieuwe aflevering, om 15.45u. Alleen zonder Ankie ivm zwangerschap, maar wel met die ene leuke ruiter, tommie visser heet ie dacht ik *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 11:24

Oeh, ik ga kijken of ik dat red...misschien kunnen we het op stal wel zien...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 11:40

Heb dat programma 1x eerder gezien, toen ook met westernpaarden.

Ik zit overigens in de mediatheek, hierna een uur Engels en dan uit.. Ik moest voor m'n ma een mail adres opzoeken van een OA en die kan ik niet vinden. *LOL*
EDIT: ha gevind, nu kan ik weer lekker verder bokken. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 11:44

Grom...Suus, wil je niet meer mopperen dat je zoveel vrij hebt? Ik wil ook naar stal!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 11:48

Sorry.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 08:12

Hahaha die Suus Haha! Jij hebt het idd wel erg lekker met dat rooster.

Wij hebben welgeteld nog maar 8 dagen les Nagelbijten / Gniffelen Begin april hebben we toetsweek en dan gaan we op stage. Ik zal het nu ook maar even vertellen wat ik al een tijdje van plan was: Ik ga vanaf 14 mei voor 5 maanden in Belgie wonen voor mijn stage in een hotel. Baal er wel behoorlijk van dat ik voor 5 maanden Starnmeer etc zal moeten missen. Maar het is niet anders, het is een leuke kans die je niet zomaar krijgt. Ook mag ik een paardje van mensen uit het dorp fulltime verzorgen en rijden, dus kan ik meteen testen of ik echt klaar ben voor een eigen paard. Eef vond het ook jammer maar ik wil wel vaak naar Nederland terugkomen en dan even een lesje bij Eef nemen. Ik heb er iig wel heel veel zin in hoewel ik het ook echt supereng vind, zomaar 5 maanden alleen wonen. Mijn ouders zie ik gelukkig wel vaak, zij blijven de weekenden gewoon naar het huisje komen zoals we dat nu ook doen. Voordeel is ook dat ik bij mij in de buurt gratis internet heb dus bokt blijft gewoon Vork

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 09:28

oeff....ik ben nu op stage :p

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 10:03

Jee Beau, wat doe je nou? (Geintje). Vijf maanden zijn zo om hoor, en Belgie is echt erg leuk om te wonen. Zit je dan in Vlaanderen of in Wallonie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 10:06

Hahaha idd Haha! Ik ga in Wallonie wonen, in ons eigen huisje. Ik denk ook dat het zo voorbij gaat, maar het komt nu toch best wel dichtbij Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 10:14

Als je in jullie eigen huis kunt zitten dan is het toch half zo erg?
Al zul je wel moeten wennen aan de Belgische Manier van werken...(of schop ik hier tegen schenen aan?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 10:21

Hahaha nee hoor Tong uitsteken Ik ga ook gelukkig bij Nederlanders werken, dus daar heb ik geen last van. Alleen wel 2u pauze per dag van 12 tot 14u, dat is best vermoeiend volgens mij. Maar het leuke is dat ik bij het hotel ga werken dat naast de manege ligt waar ik nu de weekenden kom. Dus ik kan lekker veel bij Boudoum zijn *LOL*

In mijn eigen huisje maakt het idd allemaal veel minder eng, ik heb goed contact met iedereen uit het dorp en iedereen reageerde heel enthousiast op dat ik er zou komen wonen. Ook ben ik al heel bekend met mijn stageplaats dus ik hoef me niet druk te maken over waar ik kom te werken.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 10:25

Dat je ook redelijk bekend bent op je stageadres maakt het allemaal natuurlijk veel minder eng.

Ik had trouwens net Eef aan de telefoon, Twister heeft Zondagmiddag om een uur of vier een merrieveulen gekregen, bruin met een witte veeg op haar gezicht. Ik had om een uur of drie nog even bij haar gekeken, wat een stiekemerd he? Ik heb haar gisteren niet gezien, ga vanavond even kijken.

Nu zijn we voorlopig klaar...de laatste moet ergens in Juni geboren worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 10:46

Ooooh wat leuk! Ben ook zeer benieuwd naar het veulen van Twister.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:23

Toch een bruine (m'n ma zei door de telefoon een vosje *LOL* ), als ze maar niet door alle vosjes gepest gaat worden. Wel fijn dat voorlopig alle veulens d'r zijn. Lachen

Enne Beau, leuk joh een paar maandjes naar Belgie, da's inderdaad wel een tijdje geen Starnmeer maarja. Gelukkig wel internet daar. Ik zal je wel op de hoogte moeten houden van de stalroddels zeker. *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:29

Roddels van welke stal? Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:31

Uhm.. Die waar Stees staat uiteraard.. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:33

Hahaha idd Clown

Pff wat gaat de week btw langzaam... het is pas woensdag. Ik dacht gisteren dat het vandaag donderdag zou zijn stom zeg Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-03-07 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:34

verkeerde knop

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:30

Doei!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 15:43

*LOL*

M'n zusje is vanmiddag eerst op de fiets naar de ruitershop geweest, heeft ze een Himalaya liksteen gehaald, is ze met dat zware ding naar Stees gefiets om Stees ervan te laten proeven. *LOL*