Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Achja, moet kunnen voor een keer toch?

Jij hebt het idd wel erg lekker met dat rooster.
Begin april hebben we toetsweek en dan gaan we op stage. Ik zal het nu ook maar even vertellen wat ik al een tijdje van plan was: Ik ga vanaf 14 mei voor 5 maanden in Belgie wonen voor mijn stage in een hotel. Baal er wel behoorlijk van dat ik voor 5 maanden Starnmeer etc zal moeten missen. Maar het is niet anders, het is een leuke kans die je niet zomaar krijgt. Ook mag ik een paardje van mensen uit het dorp fulltime verzorgen en rijden, dus kan ik meteen testen of ik echt klaar ben voor een eigen paard. Eef vond het ook jammer maar ik wil wel vaak naar Nederland terugkomen en dan even een lesje bij Eef nemen. Ik heb er iig wel heel veel zin in hoewel ik het ook echt supereng vind, zomaar 5 maanden alleen wonen. Mijn ouders zie ik gelukkig wel vaak, zij blijven de weekenden gewoon naar het huisje komen zoals we dat nu ook doen. Voordeel is ook dat ik bij mij in de buurt gratis internet heb dus bokt blijft gewoon

Ik ga in Wallonie wonen, in ons eigen huisje. Ik denk ook dat het zo voorbij gaat, maar het komt nu toch best wel dichtbij

Ik ga ook gelukkig bij Nederlanders werken, dus daar heb ik geen last van. Alleen wel 2u pauze per dag van 12 tot 14u, dat is best vermoeiend volgens mij. Maar het leuke is dat ik bij het hotel ga werken dat naast de manege ligt waar ik nu de weekenden kom. Dus ik kan lekker veel bij Boudoum zijn

), als ze maar niet door alle vosjes gepest gaat worden. Wel fijn dat voorlopig alle veulens d'r zijn.