Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:51

Wrom hebben we het niet gewoon over Wendy? come on, it's obvious! Maargoed, tja Lot, had ik ook met Guardian, ging echt superlekker en twee keer mee bij Herman gereden toen Karin met vakantie was en hij zei ook dat t heel goed ging. Tja en toen werd die verkocht, baalde ik ook zo van, maar heb me dr nu wel bij neergelegd. maar nu Ronee Igor huurt, kan Wendy hem niet huren en aangezien ze toch weer een paard wil huren neemt ze Vincent...
Tja, weet niet wat ik drvan moet denken:S Het blijft een manegebedrijf he, je loopt altijd tegen dat soort dingen aan.
Toen ik na 4 jaar moest stoppen met Fanta dacht ik ook dat ik dr geen zin meer in had, maar t is niet t einde van de wereld meid:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:40

SuperLiesje schreef:
hihi het lijkt net of jullie het over voldemort, de grote kwade macht hebben Tong uitsteken nu zit daar ook wel enigszins wat in Tong uitsteken

Vincent moet gewoon eigen paard worden.. wedden dat hij over een jaar lang niet zo fijn meer is als nu Boos! zo jammer is dat altijd

Hij is nu al een stuk minder Knipoog Maar vergeleken met vorige week is ie ENORM achteruit gegaan... Kom gewoon door dat stomme mens dat m zonodig een mep moest geven Boos! Ik weet niet wie het is, en volgens mij moet diegene daar maar blij mee zijn Vork

Wendy(als we het dan toch zo gaan zeggen) heeft welgeteld 1x op vincent gereden Scheve mond Ik baal zo dat ik het geld niet heb he, anders zou ik m zo voor wendy dr neus wegkapen Schijnheilig

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:00

Hahaha, Lotte komt in opstand! You go girl!!!:)
Maargoed, laten we wel wezen, het is misschien jammer dat hij die klap heeft gehad, maar ze zal het vast niet met opzet hebben gedaan en op dat moment waarschijnlijk niet beter geweten. Daarnaast begreep ik uit je berichtje dat ze het zelf ook wel gevoeld heeft, dus laten we dan niet nog es trappen na gaan geven:) Het is idd jammer dat die volgens jou nu al zo achteruit is gegaan, maar wat verwacht je dan? het is niet het eerste paard dat wordt beinvloed door verschillende ruiters...helaas helaas:(

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:25

Je kan ook een paard met sen 2en huren hoor Knipoog
want je mag m dan 2 of 3 x per week rijden... een aangezien ze wel vaker dan alleen die 2-3 x lopen...

ik ben weer thuis van stage.. Haha!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 23:44

hoe zit dat eigenlijk met huren bij de hearst? (niet dat ik het van plan ben... aangezien ik toch geen tijd heb Tong uitsteken maar gewoon Knipoog )
Hoeveel kost het? en wat krijg je voor dat geld?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 23:47

weenie...

Lin; dat dacht ik dus ook al Tong uitsteken En daarom snap ik niet wat Wendy met Vincent moet... Ze rijdt wedstrijden met Igor, en als je M1 rijdt moet je toch ook behoorlijk kunnen oefenen, dus wat moet je dan in godsnaam met een jong paard als Vincent Verward

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 11:29

oooh dat wist ik niet, mgoed kennelijk wil ze m voor zichzelf...
Maar ze wou voorlopig geen wedstrijden rijden, omdat ze anders te vlug een klasse hoger komt, dus daarom wil ze nu gewoon een tijdje op Vincent rijden, snap t ook niet.
Ik zou dan ook zeggen, lekker oefenen met Igor, dat kan ook als je geen wedstrijden rijdt:S
Vanmiddag lekker knutselen bij Lin:P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 12:17

MENSEN.... Laat iedereen lekker zijn gang gaan en t paard huren dat hij/zij wil... Iedereen weet dat t kan, en iedereen die t wil die mag het gewoon. Tuurlijk is het jammer als je dan niet meer op dat paard kan als iemand uit je les een paard gaat huren.. maarja dat is nou eenmaal zo.. en anders moet je naar een andere les als je echt persee op dat paard wil blijven rijden.

Jo lekker knutselen straks Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 14:06

Jaaa:D Zin in, lekker knipp'n en plakk'n...

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 17:05

Ik ging op Vincent vandaag Haha! was wel heel fijn! Hij gaf alleen wel 1 harde bok.. dus nu voelt het alsof mijn buikspieren gescheurd zijn Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:34

gaf je m een kusje met je zweep Tong uitsteken

Sprak vmiddag trouwens de moeder van.. En die zei dat het nog helemaal niet zeker is Tong uitsteken Dat het 'misschien' volgend jaar een keer zo zal zijn... Maar zij(de moeder) vond het ook niet zo nodig om vincent te huren heb ik mee gekregen...

Mja, kan ik me er iig op voorbereiden Tong uitsteken Dat ik weet dat het miss zo zal zijn.. En als het dan zo zal zijn valt het vast mee Lachen

Mja, als zij er blij van wordt moet ze m huren, t zou gewoon jammer zijn Scheve mond Ach gut

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:04

Nee ik gaf hem geen kusje met de zweep Tong uitsteken ik had ook de teugels niet strak.. en ik gaf hem ook geen schop... hij bokte eigenlijk "zomaar"

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 21:15

oh doet ie dat nu ook al Tong uitsteken Ik vind zonde van zo'n mooi paard Scheve mond Majaaaa Haha!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 23:51

das gewoon een 5 jarige.. die doen dat.. das niet dat die nu al "verpest" is ofzo hoor...
Zo zijn jonge dieren nou eenmaal

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 00:09

Maar het jammere is, dat ie dat nooit deed toen ie er écht net was Verward Of is het meer een soort gedrag omdat hij niet super consequent wordt gereden? Ik zeg trouwens ook neit dat ie verpest is hoor Lachen Of iig zo bedoel ik het niet Lachen Hij is gewoon, anders... En dat is soms jammer Lachen

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 00:41

Omdat het voor een jong paard heel verwarrend is dat er nu steeds iemand anders op zit.. de ene keer moet die dit, de andere keer moet die dat.. Dan moet die naar die hulpen luisteren.. de volgende geeft hele andere hulpen..
Daarom zijn jongen paarden niet vaak geschikt voor manegewerk.. ze moeten eerst de basis helemaal goed onder de knie hebben.. anders raken ze helemaal in de war van zoveel mensen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 00:53

Ja... Maar wss waren ze zo onder de indruk van hoe braaf hij was dat ie daarom mocht blijven...
maar volgens mij zetten ze wel zo veel mogelijk dezelfde mensen er op Lachen

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 09:38

nou.. laatst liep die ook een keer mee in een les met iemand die voor de 2e keer reed...
een manegepaard wordt gewoon overal ingezet hoor Knipoog

Ik ga zo eens richting emmeloord lesgeven Haha!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:17

het zal miss incidenteel zo gebeuren? Ach ik weet niet... Het maakt me miss wel uit, maar ik kan er toch niks aan veranderen, dus moet het maar gewoon laten rusten Haha!

Veel plezier Lin Lachen Dan ga ik zometeen maar eens aan de PDD knutselen Lachen Zal ook alvast ideeën maken voor wat ik aan het paard kan hangen? aan het dekje/hoofdstel? Ik ben namelijk helemaal enthousiast Haha!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:24

Amethyst_ schreef:
Maar het jammere is, dat ie dat nooit deed toen ie er écht net was Verward Of is het meer een soort gedrag omdat hij niet super consequent wordt gereden? Ik zeg trouwens ook neit dat ie verpest is hoor Lachen Of iig zo bedoel ik het niet Lachen Hij is gewoon, anders... En dat is soms jammer Lachen

Toen hij er net was was zijn conditie nog een stuk slechter, daarom was hij zo braaf... nu krijgt hij stukken meer conditie en komt ie erachter dat hij ook kan huppelen, en vrij gemeen kan bokken Tong uitsteken naar wat ik hoorde zijn er al 2 of 3 mensen afgevallen afgelopen week

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:35

Bloos! de boef Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 13:48

Meid, laat lekker rusten, als Wendy m uiteindelijk toch gaat huren doe je dr niks aan...Dat soort dingen heb je nu eenmaal op de manege...
Al leuke ideeen voor de pdd dan?
We hebben gisteren ook weer heerlijk geknutseld, wordt helemaal geweldig he Lin;)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:57

Volgens mij is Vincent de nieuwe topper van de manege! Of iig de grote lieveling van velen! Haha!

Afgelopen weekend naar Duitsland geweest (van vrijdagavond tot vandaag), stagebieder van vriendje zat in Zwitserland (die is ook zwitser), zijn oma werd 100 dus big party daaro in zwitserland! Maargoed, vriendje was alleen, dus ik er mooi heen! Met de trein naar duitsland. Was gezellig in duitsland! Hij moest wel gewoon de paarden doen (rijden, losgooien en longeren), maar alles lekker op zn dooie gemakkie aangezien het weekend was. Dus dat was wel relax! Nog even op het nieuwe paard van vriendje gezeten (een enorm wit 5jarig beest, afstamming is Dimfie vergeten, alleen dat er argentinus in zit, dus dat kan opzich goed uitpakken), maar hij was een beetje riellerig voor andere paarden aangezien die vorig weekend op concours getrapt is op zn borst en kont (en jeumig, hij heb er 2 plekken aan over gehouden, niet normaal), dus weer even geruild met vriendlief Clown .

Maargoed, toen moest ik vandaag natuurlijk weer terug naar stage...tranen met tuiten in de trein, schaam me nu dood Clown maar vind afscheid nemen altijd zo rot! Helemaal als je niet zeker weet wanneer je elkaar weer gaat zien.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 00:00

Ik ging vandaag op Vincent (moest inhalen)... heel raar.. hij reed nu alweer minder fijn dan zaterdag... en het leek paul verstandig als ik niet ging galloperen, omdat hij dan wel eens een boksessie zou kunnen gaan doen ofzo.. beetje jammer

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 08:02

zei het toch Knipoog