Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuperLiesje schreef:hihi het lijkt net of jullie het over voldemort, de grote kwade macht hebbennu zit daar ook wel enigszins wat in
Vincent moet gewoon eigen paard worden.. wedden dat hij over een jaar lang niet zo fijn meer is als nuzo jammer is dat altijd
Maar vergeleken met vorige week is ie ENORM achteruit gegaan... Kom gewoon door dat stomme mens dat m zonodig een mep moest geven
Ik weet niet wie het is, en volgens mij moet diegene daar maar blij mee zijn 
Ik baal zo dat ik het geld niet heb he, anders zou ik m zo voor wendy dr neus wegkapen

maar gewoon
)
En daarom snap ik niet wat Wendy met Vincent moet... Ze rijdt wedstrijden met Igor, en als je M1 rijdt moet je toch ook behoorlijk kunnen oefenen, dus wat moet je dan in godsnaam met een jong paard als Vincent

was wel heel fijn! Hij gaf alleen wel 1 harde bok.. dus nu voelt het alsof mijn buikspieren gescheurd zijn

Dat het 'misschien' volgend jaar een keer zo zal zijn... Maar zij(de moeder) vond het ook niet zo nodig om vincent te huren heb ik mee gekregen...
Dat ik weet dat het miss zo zal zijn.. En als het dan zo zal zijn valt het vast mee
ik had ook de teugels niet strak.. en ik gaf hem ook geen schop... hij bokte eigenlijk "zomaar"
Ik vind zonde van zo'n mooi paard
Majaaaa

Of is het meer een soort gedrag omdat hij niet super consequent wordt gereden? Ik zeg trouwens ook neit dat ie verpest is hoor
Of iig zo bedoel ik het niet
Hij is gewoon, anders... En dat is soms jammer

Dan ga ik zometeen maar eens aan de PDD knutselen
Zal ook alvast ideeën maken voor wat ik aan het paard kan hangen? aan het dekje/hoofdstel? Ik ben namelijk helemaal enthousiast
Amethyst_ schreef:Maar het jammere is, dat ie dat nooit deed toen ie er écht net wasOf is het meer een soort gedrag omdat hij niet super consequent wordt gereden? Ik zeg trouwens ook neit dat ie verpest is hoor
Of iig zo bedoel ik het niet
Hij is gewoon, anders... En dat is soms jammer
naar wat ik hoorde zijn er al 2 of 3 mensen afgevallen afgelopen week 
.
maar vind afscheid nemen altijd zo rot! Helemaal als je niet zeker weet wanneer je elkaar weer gaat zien.