Was zo leuk, ga van de zomer ook 2 weken begeleiden (19 t/m 25 aug, en 26 aug tot 1 sep)
En ik wil foto's van jullie instructieweekend zien!!!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)Skribbleee schreef:Gaat er door de manege dat Steffanie en ik bij Groeneweg worden weggestuurd doordat we in het land gingen crossen..?? zojaa vergeet het want der is echt niks van waar Gayle heeft dat verzonnen en het is niet waar we hebben niet eens over het land gecrosst

ik doe prince

fionaa schreef:kels niet dat ik weet hoor?!
MANON IKKUH JOUW GEZIEN HEBBEN IN DE LINDEBOOM ZATERDAG
Skribbleee schreef:Gaat er door de manege dat Steffanie en ik bij Groeneweg worden weggestuurd doordat we in het land gingen crossen..?? zojaa vergeet het want der is echt niks van waar Gayle heeft dat verzonnen en het is niet waar we hebben niet eens over het land gecrosst
.madelief88 schreef:GE-WEL-DIG die hofs en niet te vergeten: VERMEER ! die twee hebben dr een fan bij hoor vond vermeer altijd al goed, maar gister... echt Formidabel!!! Want kan die keepen zeg... En haha die theorie van Gullit over zwarte keepers.... Lag helemaal vlak man
, vind het logisch dat hij 'weg wil' bij Ajax omdat hij niet aan spelen toe komt
. Ik heb zijn handtekening in mijn agenda
. Die is nu HEILIG!
. KJH heb ik helaas niet want die speelde er toen nog niet. 
Skribbleee schreef:Gaat er door de manege dat Steffanie en ik bij Groeneweg worden weggestuurd doordat we in het land gingen crossen..?? zojaa vergeet het want der is echt niks van waar Gayle heeft dat verzonnen en het is niet waar we hebben niet eens over het land gecrosst

Ik laat het je weten !
Ik rij nooit op Olga buiten
Jij wel op Prince toch?
) TOen mocht k zaterdagochtend van Caro op Viva la France, Toen ging ik zaterdagmiddag springen op Padoek
Zondagochtend op Silke
En nynke heeft eigenlijk meest op Viva gereden, 1 keer op Una en 1 keer op Tarzan!
memerel schreef:op wie hebben nynke en joyce gereden?
(ik ben moe.... hoe moe zal ik dan wel niet na 2 weken kamp begeleiden zijn...:S )

Veel plezier met de vollemaansrit! Op wie wil je?? 

) 
maaitjuh schreef:Ik heb ook niks gehoord over jullie hoor Stef.
Ja echt man.. zaterdag voetbal..echt geweldig!
Joyce ik ga nu foto's kijken.. of je mailtje lezen iig.
.