tollie schreef:Hoi Lin, De groepsfoto's zijn erg leuk. Nu moet ik ze nog even uploaden. Ik ga het vanavond proberen!!!
Okay gaaf, ik ben heeel nieuwsgierig...
Ik zie aan de auto dat je op kantoor bent, lekker aan het werk? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tollie schreef:Hoi Lin, De groepsfoto's zijn erg leuk. Nu moet ik ze nog even uploaden. Ik ga het vanavond proberen!!!
Ik zie aan de auto dat je op kantoor bent, lekker aan het werk?
Gaat altijd veel te snel! Gisteren een heel relax daggie gehad! Lekker gevaren en op een strandje gelegen, hihi! Arjan heeft ook eindelijk weer eens een daggie lekker kunnen relaxen en niet gewerkt. Alle paarden stonden lekker op het land, dus voeren hoefde hij gister middag ook niet!
Dus heb besloten vanaaf toch maar niet naar stal te komen, dan kan ik me ffies voorbereiden. ff verzinnen wat ik allemaal ga zeggen en wat mijn sterke en zwakke punten zijn, hihi! Is nog moeilijk ook hoor om dat te verzinnen! En daarna ga ik nog ffies wat aan mijn school doen. Morgen ben ik lekker vrij i.v.m. dat gesprek
Dan ga ik daarna ook nog ffies hard aan mijn school werken. Yustin schreef:Ik kan geen duits
Kan er toch echt niet van afblijven!
Reentjuh schreef:Ik heb alweer een halve doos negerzoenen opKan er toch echt niet van afblijven!

ik kom nu steeds spullen tegen waarvan ik het bestaan niet eens meer wist! Ga vanavond de laatste dingetjes op zn plaatsje zetten en dan is het tijd voor DE PARTY
(wel veeeeeeeeeel negerzoenen meenemen dan he dames -en heren?-)

onze nationale beroemdheid 

en het stipje kwam dichterbij.
, dus dat aanbod nam Aniqueje vriendelijk aan 

)

van dit luie wezen, helaas sprong het bovengenoemde stipje geschrokken overeind en keek nogal verdwaasd om zich heen

Anky-achtige amazone zenuwachtig te zijn. Dit plaatje wilden we jullie natuurlijk niet onthouden

Dus hier en daar een winstpuntje moest er wel binnenkomen natuurlijk