Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VonDutch

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:51

Ik doe ook mee op Olivia . ( als die weer beter is )

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:22

Die had zaterdag een flink dik achterbeen. Ik haalde der uit stal en ze liep er ook wat stijf op. Hopen dat ze dan beter is jill.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 22:51

nou en vandaag zijn er weer 2 kreupel naar stal gegaan, nouja net 1 nog niet maar die moest ook naar stal (paris en d-djay)

Ik doe de 8e niet mee.. want dan heb ik zelf wedstrijd in Liempde.. wel jammer..

Waarom ga je niet op paco djoon?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 07:50

Ja klopt.. Had olivia gister mee afgespoten en Raffinee moeten opzadelen als vervanger voor paris..

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:45

mmm Gaat lekker dan als er weer 2 kreupel zijn. Hopen dat ze allemaal snel weer goed zijn.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 10:37

Jaa hopelyk worden ze snel beter, ik doe alleen op olivia mee anders niet Knipoog

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:44

Ik doe niet mee, maar de tank wel geloof ik.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:16

whaha geloof ik Tong uitsteken

Olivia leip net aan de longe weer goed dus als t goed is liep die vanavond ook al weer mee

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:12

Ja geloof ik. Van mij mag ze.
Het enige waar ik voor moet zorgen is dat we die dag niet op concours gaan, nou dat kan geregeld worden.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 20:43

Nouw jill, hopelijk is ze dan beter Lachen Pasje krijgt vandaag dagje rust.. moest vandaag op stage afsluiten dus nogal laat thuis en beetje afgewerkt..

Tandarts moet ook komen voor Pasje, want ze begint er echt last van te krijgen.. gisteren ook maar eens op men zit geoefent door de teugels in een knoop te gooien en maar eens met de benen rijden.. ging wel goed totdat zij een andere kant op ging als dat ik dacht dat ze ging(en wat mijn bedoeling was :p ) dus lag ik er bijna af..

Welke tandarts hebben jullie eigenlijk? en levert die goedwerk?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 23:57

Dat is fijn om te horen!..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:33

Olivia en Paris liepen vandaag weer gewoon mee.. en volgens mij niks aan te zien

Vanavond de kist van mijn tante voorgoed dichtgedaan, morgen de crematie.. De bloemen komen morgen op de plek te liggen waar mijn opa 2 jaar geleden uitgestrooid is, en daar word ook mijn tante uitgestrooid

En net Olly nog gereden, hij liep wel fijn.. echt helemaal terug naar de basis (laag, en dan ook echt laag en beetje rond) Laatste 5 minuten de teugels op maat en toen ging t ook wel redelijk

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:34

Heel veel sterkte morgen! mooi dat jullie dat op dezelfde plek doen.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 08:32

Veel sterkte Joyce.. En is inderdaad wel mooi om dat op dezelfde plek te kunnen doen.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 18:31

Joyceee86 schreef:
nou en vandaag zijn er weer 2 kreupel naar stal gegaan, nouja net 1 nog niet maar die moest ook naar stal (paris en d-djay)

Ik doe de 8e niet mee.. want dan heb ik zelf wedstrijd in Liempde.. wel jammer..

Dat zou ik natuurlijk het liefste doen,maar hij is echt helemaal kapot na een zaterdag lessen lopen Ach gut . Heb het al eens geprobeerd maar dat was geen succes. En het is niet de bedoeling dat ik er 'plezier' aan beleef ten koste van hem. Het moet leuk zijn voor ruiter én paard en ik vind het gewoon niet eerlijk om op een moe paard te gaan zitten en dan ook nog van m verwachten dat ie normaal doorloopt (met paloma precies hetzelfde verhaal...). Paco doet om 12 uur al genoeg zijn best voor me en dan pak ik 's avonds een paardenbeest dat nog wél een kwartiertje met mij kan rondtuffen Haha!.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:37

Ik doe 8 december denk ik niet mee want moet heel rustig aan doen. 22 December doe ik denk ik wel mee, want daar leef ik enorm naar toe. Maar kom 8 december dan wel helpen en aanmoedigen.

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:58

Nog gecondoleerd joyce..

Ik denk dat in 8 december niet meedoe, weet het nog niet.

Verder is de zadelmaker geweest, zadel word opgevuld. Vandaag gebracht. Maar die is vrijdag alweer klaar.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 00:38

djoontje schreef:
Joyceee86 schreef:

Dat zou ik natuurlijk het liefste doen,maar hij is echt helemaal kapot na een zaterdag lessen lopen Ach gut . Heb het al eens geprobeerd maar dat was geen succes. En het is niet de bedoeling dat ik er 'plezier' aan beleef ten koste van hem. Het moet leuk zijn voor ruiter én paard en ik vind het gewoon niet eerlijk om op een moe paard te gaan zitten en dan ook nog van m verwachten dat ie normaal doorloopt (met paloma precies hetzelfde verhaal...). Paco doet om 12 uur al genoeg zijn best voor me en dan pak ik 's avonds een paardenbeest dat nog wél een kwartiertje met mij kan rondtuffen Haha!.

Oke ik snap, maarja alle paarden moeten op zaterdag veel lopen, maar misschien heeft paac er meer last van als kacherel, dat kan natuurlijk

Olympus is weer terug van weggeweest Tong uitsteken 2.5 week heb ik er niks mee kunnen doen hij wilde voor geen meter lopen.. Gister(na echt heel laag gereden te hebben) liep ie vandaag(privé-les) als een treintje (voor zijn doen dus goed..) met wijken komt ie nog wel omhoog maar dat heeft ie altijd wel gedaan

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 16:41

Misschien dacht hij wel, het vrouwtje heeft een rotdag, laat ik nu eens het positieve lichtje zijn.
Lekker als ze zo goed gaan.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:06

haha ik hoop dat ie dat lichtje vandaag nog heeft en morgen ook, en zondag ook Tong uitsteken Als ie niet fijn loopt ga je ook met niet een fijn gevoel op wedstrijd

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:29

vandaag had ie t lichtje nog steeds Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 00:30

Heb het gezien.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 00:32

Heel goed Joyce Pling <

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:05

Vandaag weer op de manege geweest. Het was best rustig op de manege vond ik. Er waren niet echt enorm spectaculaire dingen vandaag.
Heb op NL 'gereden'. Heb heel rustig aan gedaan en het meerendeel van de les gestapt en wat gedraafd. Bah...niks voor mij zo fanatiek als ik altijd ben.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:13

Rustig aan is ook wel eens goed hoor. Je moet maar denken; elk nadeel heeft zijn voordeel.

Vandaag met Vootje op concours geweest, ging super had 1 balkje.