Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joyceee86 schreef:nou en vandaag zijn er weer 2 kreupel naar stal gegaan, nouja net 1 nog niet maar die moest ook naar stal (paris en d-djay)
Ik doe de 8e niet mee.. want dan heb ik zelf wedstrijd in Liempde.. wel jammer..
Waarom ga je niet op paco djoon?
djoontje schreef:Joyceee86 schreef:nou en vandaag zijn er weer 2 kreupel naar stal gegaan, nouja net 1 nog niet maar die moest ook naar stal (paris en d-djay)
Ik doe de 8e niet mee.. want dan heb ik zelf wedstrijd in Liempde.. wel jammer..
Waarom ga je niet op paco djoon?
Dat zou ik natuurlijk het liefste doen,maar hij is echt helemaal kapot na een zaterdag lessen lopen. Heb het al eens geprobeerd maar dat was geen succes. En het is niet de bedoeling dat ik er 'plezier' aan beleef ten koste van hem. Het moet leuk zijn voor ruiter én paard en ik vind het gewoon niet eerlijk om op een moe paard te gaan zitten en dan ook nog van m verwachten dat ie normaal doorloopt (met paloma precies hetzelfde verhaal...). Paco doet om 12 uur al genoeg zijn best voor me en dan pak ik 's avonds een paardenbeest dat nog wél een kwartiertje met mij kan rondtuffen
.