jeetje Clien!!!! ik schrik me een ongeluk!!!! sterkte meid, jij was toch helemaal weg van die pony, niet? Waarom???Hier wat rijfoto's. jaja heb op manege venlo HELEMAAL niet leren rijden: viewtopic.php?f=130&t=629146&hilit=
dreamer1987 schreef:als iemand nog foto's van Boyke heeft... (kleine kans maar goed) dan zijn ze van harte welkom! ik heb er misschien nog van een hele tijd geleden. ik van het weekend voor je zoeken.
misschien dat ik er nog een heb, volgens mij wel, maar waar is de vraag... als ik er eentje vind, issie voor jou!
ik ben weer vroeg op!!!! ik ga dadelijk weer naar een welsh keuring dit keer in heteren met 1 jaarling.
ik ben ook een beetje vroeg! ik ga naar een minipaarden keuring in bunschotem en volgende week naar een welsh keuring met kylian!!
zo ik ben weer terug en ook deze keer heeft de pony een verwijzing naar Kootwijk (paar weken geleden ook)19 augustus is het dus heeeeeel erg vroeg opstaan. Op weg naar Kootwijk. Maar dan blijf ik daar slapen.
geen idee eigenlijk. ze lijkt wel van de aardkloot verdwenen. ik heb haar ooit eens gezegd dat de beebie op 3 augustus zou komen!!
ff update over Maartje: ze is niet meer op bokt geweest, omdat ze geen internet meer heeft thuis...Heej cecile! lekker bruin geworden ?