Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

4EverHobbes

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:16

Allemaal gelukkig nieuwjaar van mij en Nikki!

Ja de borrel was erg leuk, zonder alcohol een hoop pret gehad, tja als je kleine meisjes als ons een heleboel confettislingers geeft, hahaha dan wordt het pas echt gezellig!

En Niekie is lief, mijn ponnie mocht samen met haar UK in de paddock spelen en toen smeerde ze hem toch weer (voor de 2e keer deze week). Stout paard.
Ook zo leuk dat ze heel erg jaloers is; steeds als Santos (in de longeerbak) naar UK keek werd ze heel boos. En ik heb een blaar op mijn vinger.

Daaaag!

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:07

het is dus nationale 'au vinger'dag. IK heb dus in mijn vinger gesneden tijdens het pitabroodjesopensnijden. Erg naar al zeg ik het zelf.

Nikki en ukkie is ook gewoon echte liefde.. de foto's bewijzen het. Ookal denkt jacq dat ranno en nikki verliefd zijn.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 22:51

Melisje..ik heb cons al smsjes gestuurd dat ik het vet zielig voor je vond....en dat is ook zo....hadden we net zo lekker gereden he....ik vond t ook iets te hoor..kon ook wel op een andere manier gezegt worden.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 23:03

Ja maar ik kan niet elke dag...dat was toen ook al het probleem snap je. Nee heb nog niet gebeld..wou langs gaan. Maar weet niet wanneer...even zonder koter he haha

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 19:29

ja idd raar mens >;) wat zei ze terug dan..??
beetje minder had ook wel gekunt mens had meteen me hele dag verpest.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 19:37

Ik heb ook mn vinger opengesneden met een kaasschaaf gister

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:10

hoezo ook?? wie nog meer dan?? hasten....
Ja melis....ik vond t ook overdreven het had ook zo gekund: ik wil even iets aan je vragen...waarom bood je je excuses niet aan toen ik zei dat je in de weg reed tijdens mijn les....en dan had jij antwoord gegeven..zoals je dus ook echt zei: oh ehh sorry...want je werd overdonderd ..wat logisch was..en dan had zij kunnen zegen...ja nee geeft niet verder, maar dat zou ik wel op prijs stellen, dus dan weet je dat voor de volgende keer...en klaar dan..maar nee meteen: je hoeft niet te denken dat het hier net als bij Bruin is en ook meteen: je hoeft hier nooit meer te komen...dat zeg ik: iets wat overdreven....kan me ook niet voor stellen dat Le het er mee eens was geweest als ze erbij was geweest...maarja ze moet nu van alles en iedereen geloven weet je wel, dus beter dat ze er geen mening over geeft...en dat is dan het irritante...zoiezo mensen die dan wel weer hun mening erover geven zonder er ook maar bij te zijn geweest zoals: ja melisje is zeker aan het puberen...ook kort door de bocht om daar dan maar zo van uit te gaan...nou nogmaals melis...ik was er bij en ik snap echt niet waar C zich zo druk om maaktte....en ze had niets terug gesmst...ik smsde: kan toch niet de bedoeling zijn om melis aan het huilen te maken??...nou kreeg er geen antwoord op...nou laten we het maar achter ons laten....ik heb vandaag geleerd....dat zoiets niet eens de meoite waard is om mij druk over te maken...maarja das verdomd moielijk hoor haha....

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:23

Niekie schreef:
het is dus nationale 'au vinger'dag. IK heb dus in mijn vinger gesneden tijdens het pitabroodjesopensnijden. Erg naar al zeg ik het zelf.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:23

Oh hahaa ik lees niet goed....jij en deedejee en niekie hebben een auw vinger zeg maar..nu volg ik het...blond he...
Gomir vond t ook stom melis..btw..misschien helpt dat je wat hihi ...

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:27

Maareuhh.. Leonoor woont daar toch.. nou stel Leonoor is jarig mag melisje dan niet meer komen?? Omdat ze daar niet meer heen mag van die Constance ofzo.. dat is toch ook raar

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:30

H haha ja nu je het zegt...hun betalen ook huur voor hun huis, dus ja ik neem aan dat dat wel zou mogen, zou anders natuurlijk raar zijn he......en mag ze dan loma niet gedag zeggen?? dat bedoel ik..tuurlijk C heeft het recht om wie dan ook niet op haar erf te laten , maarja Le woont er natuurlijk ook.....goeie van je Kim

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:31

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 22:09

Zo zie je maar weer, er is overal wel wat. Bij Bruin is het zo slecht nog niet!
Stoute Nik wilde vandaag aan de haal met Michelle hoorde ik... maar mijn super groom kon haar de baas, HA! (in tegenstelling tot moi)

Lekker gelongeerd net, flink laten rennen enzo. Ponnie weer blij, ik ook, etc.

Zo. Ik ga nu weer verder met tv kijken.

Daaag!

Oh wacht, heb net mijn nieuwe kleine vriendje ontmoet, hij is drie weken, rood en heel erg eigenwijs. Over een week of 5 komt ie! Wie komt er op kraambezoek?

En wie helpt me met een naam??

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 23:00

iemand zij al van (want kwam gisteren beetje huilend op de manege aan ) van ja dan moet je een pruik opzetten ofzo en dan heen gaan haha le had mij ook nog gebelt gisteren op de manege en die had wouter al gesproken ofzo en die zou ook nog met C gaan praten enzo weet ik veel wat en ik zou het nog wel horen.

nou als het aan mij ligt hoef ik dat mens nooit meer te zien hoor.
vind het alleen jammer dat ik loma niet meer kan zien dan.

maar goed. het is geberut en ut zal wel

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 23:42

Llover en Lizzjuh, ik denk niet dat het echt netjes is het voorval zo op het internet te bespreken. Gezien de andere persoon in deze kwestie niet op Bokt zit en zich zodoende niet kan verdedigen, danwel haar kant van het verhaal kan vertellen.
Hoezeer je er ook mee zit, houd de eer aan jezelf en zet zulke dingen niet over een bedrijf op internet.
Want zo bezorg je het bedrijf een slechte naam en ik neem aan dat dit ook niet jullie bedoeling is.

Met dat het fijn zou zijn Llover, als je in je verhaal gebruikt maakt van interpunctie en leestekens, maakt het wat makkelijker leesbaar

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 00:27

DeedeJee schreef:

Oh wacht, heb net mijn nieuwe kleine vriendje ontmoet, hij is drie weken, rood en heel erg eigenwijs. Over een week of 5 komt ie! Wie komt er op kraambezoek?

En wie helpt me met een naam??

VET COOL!!!
Alleen niet eerlijk dat jij eerder een jong poesje krijgt
Jij hebt er al drie.. maar dan mag ik cookie wel hebben hè
Oke, nu is het weer goed.

Uiteraard kom ik (als eerste?) op kraamvisite! en ik zal ook even brainen over een naam

Echt vette oliebol hoor do'tje!

En melis.. Je hebt altijd nog een vet coole cabochonruin om te verzorgen

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:50

haha ja dat is idd waar hihihi
ik was gisteren avond nog op de manage had met nienke in de les gereden en toen ik naar hij ging had ik U.K ok nog ffies gedag gezecht en kom ik daar an bij zijn stal
wassie bezig met dat lik geval en toen zaggie me kreeg een lebber over me gezicht en ging die weer verder met dat ding hahha dat was echt grappig hihih

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 13:40

wat een poepie
Zie je, hij vind jou ook reuze lief!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 14:14

superlenie schreef:
Llover en Lizzjuh, ik denk niet dat het echt netjes is het voorval zo op het internet te bespreken. Gezien de andere persoon in deze kwestie niet op Bokt zit en zich zodoende niet kan verdedigen, danwel haar kant van het verhaal kan vertellen.
Hoezeer je er ook mee zit, houd de eer aan jezelf en zet zulke dingen niet over een bedrijf op internet.
Want zo bezorg je het bedrijf een slechte naam en ik neem aan dat dit ook niet jullie bedoeling is.

Met dat het fijn zou zijn Llover, als je in je verhaal gebruikt maakt van interpunctie en leestekens, maakt het wat makkelijker leesbaar

Het is zeker niet de bedoeling om het bedrijf een slechte naam te bezorgen, en dan nog, ik heb net vanmorgen met C erover gepraat en alles is al uitgepraat en ze weet precies hoe ik er over denk hoor...dus niets achter haar rug om....en wat zij vind en hoe zij erover denkt dat staat er toch ook..dus dat is haar verdediging dan toch...en ach ze heeft jou toch om dr te verdedigen ook

En hoe of wat ik wel of dan wel niet met lees tekens doe is mijn zaak geloof ik...je hoeft het niet te lezen hoor als je het niet kan lezen.

Oja en over Bruin wordt ook altijd eerlijk van alles gemeld...en inderdaad Deedejee overal is wat...en waarom zou dat niet eerlijk en open besproken mogen worden? lijkt mij niets verkeerd aan, maargoed .....

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 14:18

Leestekens zijn een boktregel, dus dat is niet alleen jouw zaak, en ik denk niet dat je kunt zeggen dat jouw weergave van C's woorden als haar verdediging kan gelden.

Oftewel, dit buiten bokt houden graag.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 14:20

Mijn stukjes zijn anders goed leesbaar....dus verschil van mening duidelijk.
Er wordt niets gezegt over andere stukjes die ik persoonlijk niet leesbaar vind.
Nogmaals : haar verdediging lijkt mij erg duidelijk, of ze nou wel of niet op bokt zit. Maargoed einde discussie dan, mij best.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 14:22

En ook dit zou je in een pm kunnen zeggen ipv meteen op bokt. Dat mag dan wel weer? zeker zodat iedereen weet dat er wel de juiste leestekens gebruikt moeten worden...??? HAHA......

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 14:23

aangezien ik heel wat PBtjes over MSN en Breezah taal stuur lijkt me de tweede opmerking iets dat jij niet kunt beoordelen. Leestekens en hoofdletters maken een tekst een stuk beter leesbaar.

Ik vind de inhoud van de discussie niet relevant, ik vind dat een ruzie waarbij de tegenpartij zich niet kan verdedigen niet op bokt thuis hoort.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 14:25

Deze opmerking is bewust wel in het topic zelf geplaatst aangezien er al eerder iets over gezegd door zowel jouzelf als iemand anders die in het topic betrokken is. Dat houdt het voor iedereen helder.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 14:26

Het is geen ruzie en het is al uitgepraat...dus dit is ook nogal een late reactie allemaal ....
En nee ik heb niets ontvangen via msn ( ik heb je niet eens in de lijst staan dus wat dat betreft) of PB ???
En ja dat van de leestekens is erg duidelijk hoor! uitroepteken..