manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 20:06

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 12:53

*hoezo bokt doet raar, egt mega grote letters overal! Verward Nouja hoef ik iig niet met mn neus op t beeldscherm te zitten om t te lezen! Lachen

Pfft kreeg net een mailtje van school met de adressen waar we moesten zijn voor onze klinische lessen; "klinische lessen 2B (ben ik dus tegenwoordig) maandag 13.15 tot 14.45." Ik schrok me rot! Die lessen waren eerst gepland op dinsdag (volgens mn rooster én volgens t mailtje van gister!)
Ik wist al wel dat ik mn keuzevak had op maandag (10.15), maar dat is gwoon maar 80 minuten, dus dan hou ik nog genoeg "dag" over.. Maar nu was de eerste dag school meteen wel erg lang!
Snel een mailtje terug gestuurd met de vraag wanneer t nou precies was; maandag of dinsdag. Blijkt t een foutje te zijn, we hebben gwoon die lessen op dinsdag *pfft* Vork ikke blij! School oke, maar we moeten natuurlijk niet gaan overdrijven hè Knipoog

Je hebt gelijk Bar, egt een super gave Haf!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 19:44

Ah zielig van je cavia Annemijn! Hij was dus ook nog niet zo oud? Haf is idd tof! Zo zie je maar weer wat je kunt bereiken!
Wordt ff afwachten dus of we uitgaan zaterdag; wie weet zitten we zo lekker op de bank bij jullie dat we niet meer weg willen Mariekje! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 20:39

De cavia was een jaar of 4,5.... Dus opsich nog niet egt heel oud. Maar mn moeder had gister eens terug zitten denken en eigenlijk zijn mams en alledrie de kinders ongeveer wel op dezelfde manier gegaan (en ook allemaal niet egt oud geworden!) Dus misschien dat het wat erfelijks was ofzo?
Jawel, jullie vinden t stappen ook zo lang gelee, dus jullie vinden het super leuk om nog even de stad in te gaan en extra veel lol te hebben! Dat je t even weet Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:52

Ik heb even foto's gemaakt van Sharon voordat ik ging rijden...

Sharon staat echt steeds verwaander op foto's
Afbeelding

Lief is ze he?
Afbeelding
Afbeelding

Haha dat koppie!
Afbeelding

En nog even zodat jullie t dekje goed kunnen zien...
Afbeelding

En? Wat vinden jullie ervan?

Hmmm 4,5 jaar is niet zo oud voor n cavia toch? Ik heb dr nog maar 2 gehad, maar de 1e werd 8 en de andere 9!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:26

wouwiej! Nous aan de bijzet, ziet er erg goed en ontspannen uit! (behalve die laatste foto dan). En dat voor de eerste keer!
Bij ons is er toevallig ook een cavia overleden Verdrietig Beestje had blaasgruis en continu pijn. Toen hebben we haar maar een prikje gegeven. Onze muis en parkiet zijn ook in dezelfde week ingeslapen, nu maar hopen dat mijn kat bij mijn ouders het wel redt!

Binnenkort een kat uitzoeken Go jij! Go jij!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:53

Jaja, ooit wordt Nous nog een goed getraind dressuurpaard Kim, wen maar vast aan t idee, haha Knipoog Ik zal dr morgen goed toespreken dat als ik terugkom ze ten minste een normale L-proef kan lopen!
Vandaag even in Kim dr huisje wezen kijken, erg tof! Dus die kat gaat t zeker weten daar ook leuk krijgen Lachen

Vanavond nog ff feesten, eerst bij Marieke en Chris en dan de stad nog even onveilig maken.....(Annemijn, hou jij je koest met je ijsblokjes? Vork ) En dan komt de operatie erg dichtbij, brrr. Maar dan ben ik er maar vanaf he! Jullie moeten maar allemaal duimen dat het goed gaat!

Enne Bar, vind het dekje erg leuk, je had hiervan toch ook nog andere kleuren? En wie weet zien we je vanaaf nog in de stad!
Laatst bijgewerkt door Thirz op 02-09-06 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 20:03

Ow,... gaat lekkr dan allemaal Kim! lekkere sombere week...

Jeej, das wel leuk! altijd wel gezellig een beestje in huis! Haha! *haha moet ff aan een ruiter van Marieke denken Clown Die vroeg egt heel serieus, uit t niets aan marieke; "heb je beestjes?" Haha! Snapte egt niet wat hij nou moest, gelukkig was zij wel zo slim om t te begrijpen Tong uitsteken
Maar wat voor kat zoek je? kleintje, wat oudere? nog een speciaal soort/ kleur in gedachten?

Haha, spreek jij Nous eens even goed toe dan morgen! Mooi duidelijk Trainingsschema erbij. Heeft ze mooi de tijd om zelf tijdens jouw afwezigheid hard te werken aan die nette L-proef Lachen
Thirz schreef:
Vanavond nog ff feesten, eerst bij Marieke en Chris en dan de stad nog even onveilig maken.....(Annemijn, hou jij je koest met je ijsblokjes?)

Uhm.. dat weet ik zo net nog eens nie hoor Knipoog Ijsblokjes gooien blijft wel errug leuk! Bloos Haha!
Whaha, maar de stad onveilig maken gaan we zeker doen Go jij! Go jij! Heb er al zin in!!
En t komt vast goed hoor maandag, zal zeker aan je denken en voor je duimen! Ach gut Arme Thirz.. Maar na de operatie heb je iig geen last meer van je keel! Komt al goe, veel ijsjes eten enzo!

(Bar jij ging ook zeker stappen tog? zien we je vast nog wel!)
En Shaar is wel chic hoor, zo in t zwart! Leuke foto's!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 21:47

jeej Thirz de manege huiskamer is er weer Go jij! Go jij! mét nog netjes al onze berichtjes en foto's en....

Nouja, iig ik kan weer hier posten en zoals beloofd hier een nieuwe post van mij Tong uitsteken

Nou eerste dagje school ook weer gehad! Viel nog best mee Clown (tja, was wel een boeiend hoorcollege; Voeding en Gezondheid Ja )
k heb zelfs nog geleerd vandaag dat Rotterdam egt een super stad is! Er was iemand en die zet 1 keer zn auto in een parkeergarage (bij beurs WTC); Komt hij terug; TOMTOM gejat!! Boos! Das tog sneu! Niet verzekerd! Dusja..
verder ook niets te zien aan die auto, ramen nog heel, deuren gwoon weer afgesloten, alleen t dashbord kastje stond open! *zucht*

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:07

Dag dames, hier maar weer eens een krabbeltje van mij...ik heb een ontzettende feestweek achter de rug dus moet nog een beetje bij komen haha.
Morgen heb ik mijn eerste schooldag van dit jaar, dus ik ben heel benieuwd. Aan de ene kant heb ik er wel weer zin in, maar ik voel me ontzettend brak dus ik zou liever nog een weekje in bed liggen haha.
Thirz hoe gaat het met je keel? Voel je je al wat beter, veel ijsjes eten helpt ook Haha!
Hmz...ik zit nu Hollands Next Topmodel te kijken, maar ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken...het lijkt nog niet zoveel maar misschien dat dat nog komt.Wat vinden jullie van die presentatrice?
Nou ik ga maar naar bed, ik zal weer wat vaker op bokt komen...daar heb ik nu weer tijd voor gelukkig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 22:28

WHAA, HNTM helemaal vergeten! Scheve mond
Nouja, kijk morgen de herhaling wel.. (of iig ik dacht dat er morgen een herhaling was)

Maar t is dus niet egt denderend? Nouja, ik kijk wel morgen en als t niets is hebben we een serie minder te volgen Vork

Jammer dat je nou zo brak bent Cis, heb je meteen een drukke week?
maar je hebt iig wel een top week achter de rug dus Tong uitsteken
Nou beterschap en suc6 met je school dan in deze toestand... je kan t!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:30

Haha ik kwam net echt een leuke foto tegen...
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:36

Nou, ik ben weer thuis. Operatie is op zich meegevallen, had geen last van de narcose. Alleen die pijn he....die is dus niet erg aangenaam. Eten/drinken en praten gaat nog erg moeizaam, dus hou het liefste mn mond (mn ouders vinden t zoo rustig Knipoog ) Nu maar hopen dat t snel wat minder zeer gaat doen!

Leuk Cis, je feestje! Ik doe hard mn best beter te worden en misschien kan ik dan even een uurtje langskomen. Anders moet je mij maar komen opzoeken Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:51

Gewoon veel ijsjes eten Thirz! Gelukkig dat het wel mee is gevallen.... zo zie je maar weer!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 14:20

Ja, idd gelukkig heb je geen last gehad van je narcose, anders had je dat er ook nog eens bij. Maar die pijn heb je nu nog wel... Hoop ook egt dat t snel over gaat! Ik bedoel een pratende Thirz is wel een stuk gezelliger tog?! Iets minder rustig, dat wel Tong uitsteken

Nou, ik zit nu op school (tussenuurtje) Heb net een college gehad van een meneer met Cerebrale parese, was egt wel een boeiend college! Nou, nog even wachten en dan nog 1 les. Vandaag als t goed is niet te laat thuis! Pfft, gister had ik gwoon les tot 17.55!! was pas half 9 thuis Slapen
Daarna even hapje gegeten en wat aan school gedaan én natuurlijk nog even msn-en Schijnheilig Tja ontspanning hè Clown Gelukkig was t vanmorgen niet al te vroeg school, tis nl al weer aan paar avondjes wat later... Tja beetje apart rooster ook, allemaal wat late lessen!
Maargoed, k ga nu ff wat aan school doen en wat socializen met de rest van de klas (beetje naampjes leren Nagelbijten / Gniffelen )

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 14:39

@ Annemijn:
Ik zit ook op het moment in rotterdam, heb straks nog verloskundige vaardigheden en dan ga ik naar huis. Hoe laat pak jij de trein?

@ thirz: beterschap! Gelukkig is de narcose meegevallen, spugen met een zere keel lijkt me geen pretje! Nog verdovende middeltjes tot je genomen om je rustig te krijgen? Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:34

Nou, met mn zenuwen viel het opzich wel mee, totdat ik naar beneden gereden werd.... Moest daar echt nog een half uur wachten totdat iemand mij kwam halen, nou das niet echt bevordelijk voor je zenuwen! Naast me kreeg een man een ruggeprik, erg fijn om dat te horen NOT Bloos! En toen ik eenmaal in de OK onder de warmtedekens lag (het was zooo koud daar) kwam de anestesist maar niet opdagen, heerlijke planning daar Clown Uiteindelijk kwam ie toch en dan ben je ook echt in 1 keer weg, zo vaag!

Gelukkig bestaat er nog msn: kan heerlijk kletsen zonder dat ik mezelf moet pijnigen Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 19:58

Lang leve t digi tijdperk idd! Ja
Maar dat is dan ook niet egt op zn handigst gegaan dan daar in t ziekenhuis! Vind t zo stom, je laat mensen tog niet zomaar wachten? Verward (of naar iemand luisteren met een ruggeprik!) Maarja wie ben ik hè Clown
Lijkt me wel raar met die narcose.. ineens "slapen".

Kim, ik had vandaag de trein van 16.03 van Centraal terug naar huis.
Ik had vorig jaar al 3 klasgenootjes die in dezelfde trein zaten (Roosendaal en Bergen) en diezelfde klasgenootjes zitten nu weer bij mij in de klas Lachen *Je zou haast denken dat de HRO daar speciaal op gelet heeft, in de andere klas zitten er nu ook weer 3 meiden die richting Breda moeten en dus dezelfde trein hebben... Maar ik denk tog dat t toeval is. De kans is klein dat de HRO daar zelf opgelet heeft Clown
Maar das wel rot zeg, moet je nou iedere keer alleen in de trein terug naar huis? Vind ik t opsich ook niet zo erg om zo nu en dan eens alleen te moeten reizen. Kan je alvast wat aan school doen ofzo, scheelt weer tijd en je zit tog in die trein... Het is alleen zo lastig om na school, in die trein meteen weer aan t werk te gaan. Dan ben ik altijd wel blij dat ik gezellie met wat mensen in de trein kan kletsen. Ben je iig zo in Bergen, en dat laatste stukje red ik dan nog wel in mn eentje Knipoog
Welke trein had jij dan nu?

Nou ik ga nog ff wat aan school doen (roep ik ook al weer een half uurtje Clown ) Morgen weer een lange dag, máár kan wel een beetje uitslapen *zucht* al had ik liever dat ik iets eerder moest beginnen, én wat eerder klaar (eerste les; 13.15 & laatste les duurt tot; 17.10 --> Dat wordt dus de trein van 6 uur Scheve mond en rond een uur of 8 thuis... )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 21:36

Mijn les morgen begint om 15.40 Boos!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 21:05

Ow das ook een leuke tijd! Hoe laat was jij thuis vandaag dan?
*gelukkig was ons college eerder klaar, kon ik nog net op de nipper de trein van 5 uur inspringen! Dus was vandaag al lekkr om 7 uur thuis, ipv 8 uur Tong uitsteken
Maar goed ook, moet morgen om half 7 al weer in de trein zitten...

Trouwens, weten jullie nog die ene jongen die ook in Schutters was (haha, heel lang gelee dus) Die ene waarvan ik zei dat die ook ergotherapie studeerde? Nou iig die zit nu dus bij mij in de klas Vork
Vinden jullie heel boeiend natuurlijk Clown Maarja, k moet tog wat vertellen Tong uitsteken

En Thirz hoe is t met jou? Al minder last van je keeltje? (Hoop t zo voor je, je hebt nou wel weer genoeg pijn gehad vind ik! Zolang hoeft t nou ook allemaal weer niet te duren!)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:39

Ik was ook om 7 uur thuis en toen moest ik nog van half 8 tot half 10 werken...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:42

1 Oktober is mijn wedstrijddebuut in de B!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:00

waarr heb je westrijd bar?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:10

Koudekerke

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:31

Nou, het is nog niet echt heel veel beter met mn keeltje. Eten is echt nog t ergste...Marieke wilde me al bijna gaan bijvoeren via de sonde Knipoog En praten is ook nog geen feest, maar tja, kan moeilijk de hele dag niets zeggen he! Zo ook vanmiddag, toen gingen Marieke en ik ons feestje plannen (hebben jullie de uitnodiging gehad?) en daar heb je toch echt een stem voor nodig. Alleen kan ik nu dus echt bijna niets meer zeggen, energie is op!

En Bianz, hoe was het boerengolf? Nog een beetje kunnen scoren? Lachen
En misschien kunnen we elkaar morgen ook even overhoren voor de EHBO, anders wordt het maandag echt een ramp!