Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nouja hoef ik iig niet met mn neus op t beeldscherm te zitten om t te lezen! 
ikke blij! School oke, maar we moeten natuurlijk niet gaan overdrijven hè 
Beestje had blaasgruis en continu pijn. Toen hebben we haar maar een prikje gegeven. Onze muis en parkiet zijn ook in dezelfde week ingeslapen, nu maar hopen dat mijn kat bij mijn ouders het wel redt!
Ik zal dr morgen goed toespreken dat als ik terugkom ze ten minste een normale L-proef kan lopen!
) En dan komt de operatie erg dichtbij, brrr. Maar dan ben ik er maar vanaf he! Jullie moeten maar allemaal duimen dat het goed gaat!
*haha moet ff aan een ruiter van Marieke denken
Die vroeg egt heel serieus, uit t niets aan marieke; "heb je beestjes?"
Snapte egt niet wat hij nou moest, gelukkig was zij wel zo slim om t te begrijpen 

Thirz schreef:Vanavond nog ff feesten, eerst bij Marieke en Chris en dan de stad nog even onveilig maken.....(Annemijn, hou jij je koest met je ijsblokjes?)
Ijsblokjes gooien blijft wel errug leuk!

Heb er al zin in!!
Arme Thirz.. Maar na de operatie heb je iig geen last meer van je keel! Komt al goe, veel ijsjes eten enzo!
mét nog netjes al onze berichtjes en foto's en....
(tja, was wel een boeiend hoorcollege; Voeding en Gezondheid
)
Das tog sneu! Niet verzekerd! Dusja..

) Nu maar hopen dat t snel wat minder zeer gaat doen!

Tja ontspanning hè
Gelukkig was t vanmorgen niet al te vroeg school, tis nl al weer aan paar avondjes wat later... Tja beetje apart rooster ook, allemaal wat late lessen!
)
En toen ik eenmaal in de OK onder de warmtedekens lag (het was zooo koud daar) kwam de anestesist maar niet opdagen, heerlijke planning daar
Uiteindelijk kwam ie toch en dan ben je ook echt in 1 keer weg, zo vaag!
(of naar iemand luisteren met een ruggeprik!) Maarja wie ben ik hè
*Je zou haast denken dat de HRO daar speciaal op gelet heeft, in de andere klas zitten er nu ook weer 3 meiden die richting Breda moeten en dus dezelfde trein hebben... Maar ik denk tog dat t toeval is. De kans is klein dat de HRO daar zelf opgelet heeft

) Morgen weer een lange dag, máár kan wel een beetje uitslapen *zucht* al had ik liever dat ik iets eerder moest beginnen, én wat eerder klaar (eerste les; 13.15 & laatste les duurt tot; 17.10 --> Dat wordt dus de trein van 6 uur
en rond een uur of 8 thuis... )
!
Maarja, k moet tog wat vertellen 
En praten is ook nog geen feest, maar tja, kan moeilijk de hele dag niets zeggen he! Zo ook vanmiddag, toen gingen Marieke en ik ons feestje plannen (hebben jullie de uitnodiging gehad?) en daar heb je toch echt een stem voor nodig. Alleen kan ik nu dus echt bijna niets meer zeggen, energie is op!