Lady is mamma geworden van een dochter!!!!!!! 
Geboren: 23.00
Dag: 23-05-2005
3 dagen te vroeg, maar kerngezond.
Vanmiddag de foto + de naam: Daar moeten we het nog even over hebben!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lady is mamma geworden van een dochter!!!!!!! 
elady schreef:*\o/* Lady is mamma geworden van een dochter!!!!!!!
Geboren: 23.00
Dag: 23-05-2005
3 dagen te vroeg, maar kerngezond.
Vanmiddag de foto + de naam: Daar moeten we het nog even over hebben!
Kowloon schreef:Uhhh, als je nog twijfelt waarom wacht je dan niet nog ff. Je moet het wel zeker weten, want eraan plakken is er echt niet meer bij...
Ook een 3 jarige ruin en merrie hebben vaak moeite om hun aandacht bij hun werk te houden, het zijn nog babies.....
Natuurlijk moet hij leren wat wel en wat niet kan, maar dan hoeft hij ook helemaal niet onhandelbaar te worden.....Mijn vorige hengst is, nadat ik hem gevaarlijk vond worden, op 5 jarige leeftijd geruind, ze worden ook dan weer veel rustiger, dus denk niet: nu of nooit.
Misschien wordt het wel een hele suffe veel te vette shetlander die helemaal niet meer wil lopen. Nu geeft hij zichzelf goed beweging en is dus de kans op bevangenheid erg klein. Misschien kan hij straks maar een paar uurtjes op een heel kaal land om gezond te blijven, dat is ook niet makkelijk. En trouwens je laat John toch ook niet castreren als hij een keertje lastig is???
Hmmm, dat laatste is misschien niet zo'n goed argument, maar er zijn wel degelijk nog meer argumenten om niet te castreren. Het kan altijd nog........

Gister een heavy les gehad van Connie dus ik voel overal spierpijn. Vanavond kan ik het cadeautje van Elgar ophalen (kan nog even niet zeggen wat het is, want hij leest mee
)... Even afwachten dus..! Ik heb gister ook kennis gemaakt met onze nieuwe stalgenoten waarvan ik al eentje van een andere stal ken. Ik verbaas me steeds meer over het kleine paardewereldje...Nou, dat staat garant voor veel gezelligheid
herft schreef:Elady gefeliciteerd.
fieke, mirjam ging gelijk uit haar werk naar stal want ze heeft s'avonds nog wat anders te doen.
hoelaat ga jij morgen (woensdag) naar je paard misschien kom ik dan langs.

Twinklebel schreef:Ik ben vanavond verrast met visite voor Vienna van Anique en Irene. En natuurlijk ging Vienna lekker staan kroelen. Ze heeft er dus weer twee bewonderaars bij (toch dames?) Nog even en ze gaat naast haar schoenen lopen (oh nee, ze loopt op blote voeten, dus dat kan niet).
, maar dat zal allemaal nog wel bekend worden
weer links voor, het is ook wat dikker dus misschien verstapt of even een ontstekingsfase (het is haar artrose-pootje).. gisteren bij de les was er nog niks aan de hand, ik hoop dat het mee valt!
Ireentjuh schreef:Op stal zijn er ook meerdere leuke nieuwtjes en positief nieuws, maar dat zal allemaal nog wel bekend worden
![]()
ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik nog nieuwe dingen hoor of alles al weet

). Ko liet zich namelijk niet vangen. Hij maakte zulke rare sprongen en dat koppie van m. Hij rende steeds heen en weer in t land, samen met Freedom en Caramba. Toen ik m eindelijk eindelijk had was die helemaal warm en moe
Jaah het was gisteravond wel even gezellig en onverwachts druk op stal. Het cadeautje van Elgar is ook binnen dus dat wordt vanmiddag een uur of 3 als hij het in ontvangst mag nemen.