Elise95 schreef:Gaat er toevallig een van jullie naar de Amelose ruiterdagen, of is iemand van jullie daar een keer geweest?
Ik ga er weer heen, en ben er geweest

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovestimba schreef:weet iemand hier waar ik een rondgenaaid hoofdstel kan krijgen niet al te duur,
ik heb nu een hoofdstel van kieffer maat full maar die is te groot geworden want het leer werd soepeleren nu pas hij niet meer en heb er al gaatjes bij laten maken maar het hielp niet
![]()
dus zou ik dan nu een hoofdstel in cob moeten nemen?
X_Michelle_X schreef:lovestimba schreef:weet iemand hier waar ik een rondgenaaid hoofdstel kan krijgen niet al te duur,
ik heb nu een hoofdstel van kieffer maat full maar die is te groot geworden want het leer werd soepeleren nu pas hij niet meer en heb er al gaatjes bij laten maken maar het hielp niet
![]()
dus zou ik dan nu een hoofdstel in cob moeten nemen?
Ben ik ook naar aan t zoeken
Ik zal ff wat site's doorgeven, heb ze gezien voor €40,- waren uitverkocht is cob maatheb ze nu gezien voor €45,- maar dan weet je de kwaliteit nooit.. Die ga ik waarschijnlijk zelf ook bestellen
![]()
![]()
.
Is aansnoer neusriem (want dat is ook 1 van de eisen van mijen volgens mij ook redelijk brede neusriem (of, nou, ja, niet zo heel smal, laten we t daarop houden
))
X_Michelle_X schreef:Elise95 schreef:Ik wil wel zo'n I Love sweater.
bestellen we alleen die sweater daar, of doen we die ook alleen met onze eigen week ?