Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_D schreef:Annie_ schreef:http://www.balingehof.nl/homepage.htm
Ik denk dat ik hier heen ga in de zomer !
Ziet er erg leuk uit en kan je volgens mij erg veel leren.
Ik ga wel nog even veder kijken maar weel graag naar een instructiekamp dit jaar
Dat ziet er echt goed uit Ann!
, Ik wilde daar eerst een paard kopen . Flevolander schreef:Astor schreef:Ik wil graag naar de KNHS zomerinstructieweken 2011
1 tip schrijf je gelijk de dag en dat de inschrijvingen open gaan in.. want het is met een uurtje bij wijze van spreken uitverkocht..
ik wilde er 2 x heen vroeger met Boef.. en ik heb twee keer naast de pot gepiest..

Citaat:Heb je je ingeschreven en kun je om welke reden dan ook niet deelnemen aan de Instructieweken? Dan vragen we je om de KNHS zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen.
Het kan gebeuren dat je door ziekte of ongeschiktheid van je paard/pony niet aan de zomerinstructieweken deel kunt nemen. Hiervoor heeft de KNHS een annuleringsservice opgesteld. Door gebruik te maken van de annuleringsservice kun je op vertoon van een dierenartsverklaring of medische indicatie annuleren in de weken voorafgaand aan de zomerinstructieweken. De kosten van de annuleringsservice bedragen € 15,-- en bij het afsluiten ervan moet je altijd, ook bij vroegtijdige annulering, deze kosten betalen. Wij raden je aan van deze service gebruik te maken, omdat een ongeluk of blessure vaak reden zijn voor afmelding. Als je gebruik wilt maken van deze service kun je dit op het inschrijfformulier aangeven. Als je geen gebruik maakt van de service moet je bij annulering binnen een maand het volledige bedrag betalen.
Bron: Knhs.nl
Zo, visite is weer weg.
M'n broertje is jarig.