Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maarja.. moet maar ff 

Marjo_Wystan schreef:Net terug van stal en lekker buitengereden
denk een uur a anderhalf... delftse hout was snel gevonden, er zijn steile bruggen die wystan eerst wat eng vond, daarna vond hij ze leuk en was het volgens hem de bedoeling om er in volle vaart op af te rennen en hard te stampen.
Toen we terugkwamen was wannadoo al aan het hinniken en aan het wachten bij het hek![]()
Vanavond maar weer

Marjo_Wystan schreef:Net terug van stal en lekker buitengereden
denk een uur a anderhalf... delftse hout was snel gevonden, er zijn steile bruggen die wystan eerst wat eng vond, daarna vond hij ze leuk en was het volgens hem de bedoeling om er in volle vaart op af te rennen en hard te stampen.
Toen we terugkwamen was wannadoo al aan het hinniken en aan het wachten bij het hek![]()
Vanavond maar weer

doppie45 schreef:Marjo_Wystan schreef:Net terug van stal en lekker buitengereden
Vanavond maar weer
Helemaal alleen?
Knap hoor,hoeft Wis niet te wennen eerst dat is wel erg fijn zeg!

Lala_Laura schreef:Neem aan dat als een paard ouder wordt toch wel ook iets makkelijker word. ??

Nu rij ik alleen, bitloos en lange teugels... Maar hij doet dit pas sinds ik niet meer in paniek ben en zelf rustig ben. Marjo_Wystan schreef:Net terug van stal en lekker buitengereden
Vanavond maar weer
ben blij dat et gewoon goed is gegaan! Van de week ga ik mee, heb nu toch vakantie dus als je gaat...
sybje schreef:Marjo_Wystan schreef:Net terug van stal en lekker buitengereden
Vanavond maar weer
Ieh! Was ik maar meegegaan...ben blij dat et gewoon goed is gegaan! Van de week ga ik mee, heb nu toch vakantie dus als je gaat...

ff centjes hebben dan ander bitje weer halen zodat we naar buiten kunnen 

haha) en zelf rustig blijven indd..
ruimte genoeg en ruiterpaden genoeg! 

Marjo_Wystan schreef:Marjo_Wystan schreef:Net terug van stal en lekker buitengereden
Vanavond maar weer
Wyssie vind alles best
Alleen idd, maar ik heb daar in die buurt eerder gestaan en wystan wist ook de weg nog had ik het idee. Hij was helemaal enthousiast toen we bij de plas kwamen en wilde graag naar de mensen toe, helaas gaat dat niet echt. Hij meost vandaag wel even iets doen, ivm de 2,5 uur wandeling van gisteren met de verhuizing. Ik doe hem meer plezier met een buitenrit dan een longeerlijn..., dus vandaar mijn keuze...
Waaomr kun je niet buitenrijden Laura? Vanwege de bruggen? Want volgens mij zijn die te omzeilen. Delftse hout is verder echt een ruiterpad, dus daar heb je verder geen last van mensen/verkeer.