Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
? Sabinee__ schreef:oliebol. Laptop is paar x oververhit geraakt -> met als resultaat dat mn batterij overleden is ( moet hem nu continu aan t stroom houden .. ) en mn scherm is blauw en flikkerd.
Opstuur kosten 50 euro, arbeidskosten 75 en dan nog kosten voor batterij ( duur ) en nieuw dingetje voor mn scherm ( duur ) .
Met andere woorden ; als ik 100 euro bijleg kan ik een hele nieuwe laptop kopen.. Dus denk dat dat hem maar word.

Elja schreef:Dat kan je voorkomen door de ventilatiesystemen van je laptop vrij te houden. Aan de achterkant zit een ventilatie die altijd open moet zijn. Aan de onderkant zit er ook eentje. Het is beter om op een tafel te werken dan op bed of op een kussen want op die manier sluit je het ventilatiesysteem af waardoor er een lucht meer bij kan komen en de laptop oververhit raakt.
Laptop niet in de zon houden is ook een handige tip.
Elja schreef:Dat kan je voorkomen door de ventilatiesystemen van je laptop vrij te houden. Aan de achterkant zit een ventilatie die altijd open moet zijn. Aan de onderkant zit er ook eentje. Het is beter om op een tafel te werken dan op bed of op een kussen want op die manier sluit je het ventilatiesysteem af waardoor er een lucht meer bij kan komen en de laptop oververhit raakt.
Laptop niet in de zon houden is ook een handige tip.

Pebbs schreef:Ja dat heb ik nooit echt mee gemaakt.. Heb wel eens met me broer op de grond lopen stoeien, zat ik beetje te gillen enzo, maar dat snapt ze echt niet. ze gaat staan blaffen dat we moeten ophouden
DenK4ever schreef:En toch denk ik dat de meeste honden wel een bepaald instinct hebben dat als ze voelen dat hun baasje echt bedreigd wordt, ze zich toch zullen laten zien van een kant die je niet verwachte....
Ik geloof er heilig in dat Sky het voor me op zou nemen... Hij heeft zelf E wel eens bijna aangevallen omdat hij mij per ongeluk echt pijn deed..
Hond voelt volgens mij wel wanneer het meenis is...

En het zingen gaat stukje bij stukje beter..
.
.
, goedkoper kwamen ze niet ! Hij is echt al dik 4 a 5 jaar oud..