Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mies schreef:Ik heb net een half uur op het station staan wachten op iemand waarvan ik een Scapa setje zou kopen.
Heb haar nergens gezien en toen heb ik haar een mailtje gestuurd waar ze was en toen zei ze dat ze weg was gegaan omdat ik niet kwam opdagen!?![]()
Zeg net dat ik op haar heb staan wachten en ik haar nergens heb gezien en nu zegt ze dat ze hem maar aan iemand anders verkoopt.
mistid schreef:[
Wbt de pony's.
Kino is geen bewegingstopper, ze is niet de mooiste, het is geen dressuurpony, ze is wel lief, kan super springen en doet alles voor me.
Yoeri is een mooie, chique pony, mooie bloedlijn, wil ook veel voor me doen maar kan me ook ontzettend laten zitten. Kan echt een ontzettende klier zijn tegen mensen die niet zo zeker van zichzelf zijn (like zusje).
Meno is een chique, lieve pony. Iedereen kan er zo op wegrijden. Hij is alleen soms wat dom, maar doet echtecht alles voor je. Heeft ook goede springkwaliteiten, dat kan nog wel eens een toekomst-topper worden als hij de tijd krijgt.
JorisDy schreef:Zie net een topic op Bokt, dat een stal van 3x3 zielig is? Mijn paarden staan allebei in 3x3 en kunnen gewoon liggen.
Hoe groot zijn jullie stallen?