Odiepaard schreef:Jeany; congratulationssssssss!
Miek+Lies; ik ga de 23e ook naar JUMPING AMSTERRRDAAAAAAAAAAAAAAAM! Heb m'n tante twee kaartjes voor d'r verjaardag gegeven; en raaaaaad és wie d'r mee mag
haha, weltrusten!
Zo das vet Ank!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sambagirl schreef:Het is wel echt lekker om te doen, maar ik plan dat eigenlijk niet, want dan komt er toch nooit van van, maar ja ik heb nu geen zumba en geen bandrepetities dus tijd....... en gisteravond kreeg ik ineens de geest! Ben nog niet klaar, want nu moet ik al die paperassen nog uitzoeken (pensioen enzo en VVE) maar we zijn op de goede weg!
vandaag laatste dag werken van het jaar!!
aatjuh12 schreef:haha sorry lot.. was ook de bedoeling hoor.. denk dat ik gewoon een beetje slaap nodig had.. ben gister om half 9 naar bed gegaan.. en vanochtend pas om 10 voor 7 wakker gebeld.. dus heb wel weer wat uurtjes gemaakt
annemieke_88 schreef:lovefi schreef:Miek weet jij of yoni vanavond meespringt? en anneke?
Nee weet ik niet. Misschien wel omdat ze vakantie heeft? Anneke weet ik niet. De bak is nu toch groot
lovefi schreef:aatjuh12 schreef:haha sorry lot.. was ook de bedoeling hoor.. denk dat ik gewoon een beetje slaap nodig had.. ben gister om half 9 naar bed gegaan.. en vanochtend pas om 10 voor 7 wakker gebeld.. dus heb wel weer wat uurtjes gemaakt
pas om 10 voor 7! Woowhoelaat moet je normaal op staan dan?
Begin toch respect te krijgen voor mensen die werken
lovefi schreef:En ging dat goed aman? Wel toch ? Wel knap dat jij elke ochtend om kwart voor 6 op kan staan
En 1 januari wel een kwartier later! haha
nee wel lekker dat je dan wat later mag beginnen!