Odiepaard schreef:Jeany; congratulationssssssss!
Miek+Lies; ik ga de 23e ook naar JUMPING AMSTERRRDAAAAAAAAAAAAAAAM! Heb m'n tante twee kaartjes voor d'r verjaardag gegeven; en raaaaaad és wie d'r mee mag
haha, weltrusten!
Zo das vet Ank!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sambagirl schreef:Het is wel echt lekker om te doen, maar ik plan dat eigenlijk niet, want dan komt er toch nooit van van, maar ja ik heb nu geen zumba en geen bandrepetities dus tijd....... en gisteravond kreeg ik ineens de geest! Ben nog niet klaar, want nu moet ik al die paperassen nog uitzoeken (pensioen enzo en VVE) maar we zijn op de goede weg!
vandaag laatste dag werken van het jaar!!

aatjuh12 schreef:haha sorry lot.. was ook de bedoeling hoor.. denk dat ik gewoon een beetje slaap nodig had.. ben gister om half 9 naar bed gegaan.. en vanochtend pas om 10 voor 7 wakker gebeld.. dus heb wel weer wat uurtjes gemaakt
hoelaat moet je normaal op staan dan?
Begin toch respect te krijgen voor mensen die werken
annemieke_88 schreef:lovefi schreef:Miek weet jij of yoni vanavond meespringt? en anneke?
Nee weet ik niet. Misschien wel omdat ze vakantie heeft? Anneke weet ik niet. De bak is nu toch groot
Nee fi was best braaf maar er is wel veel ruimte om er vandoor te gaan
) lovefi schreef:aatjuh12 schreef:haha sorry lot.. was ook de bedoeling hoor.. denk dat ik gewoon een beetje slaap nodig had.. ben gister om half 9 naar bed gegaan.. en vanochtend pas om 10 voor 7 wakker gebeld.. dus heb wel weer wat uurtjes gemaakt
pas om 10 voor 7! Woowhoelaat moet je normaal op staan dan?
Begin toch respect te krijgen voor mensen die werken

zeg ik ja klopt ik was wat later. Begint ie keihard te lachen. Gelukkig maar
hij had er nog niet gereden.. totdat ik zaterdag met hem de nieuwe bak in ging
en binnen een half uur was ik op mijn werk *toch nog een beetje trots op dat ik goed kan opschieten* hihi
? Wel toch ? Wel knap dat jij elke ochtend om kwart voor 6 op kan staan
En 1 januari wel een kwartier later! haha
nee wel lekker dat je dan wat later mag beginnen!
heb echt medelijden! De bijzet hoe durf je! 
Hilarisch dat verhaal van de TS. lovefi schreef:En ging dat goed aman? Wel toch ? Wel knap dat jij elke ochtend om kwart voor 6 op kan staan
En 1 januari wel een kwartier later! haha
nee wel lekker dat je dan wat later mag beginnen!
hij schrok 1 x van de sneeuw die naar beneden kwam.. en toen iedere x als ik iets hoorde schrok ik al meteen.. al bleef hij braaf doorlopen
hihi maar moet gewoon een beetje wennen