aatjuh12 schreef:en die andere nieuwe heb je nog niet gezien monica
Nee, maar IJsbrand zei dat hij er op had gezeten, moet dus wel wat groter zijn. Het schijnt een eigen paardje geweest te zijn die een leuk proefje kan lopen (was L of zo).
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:Ik erger me eraan dat iedereen er dan op wil. Wel beter aangezien de paarden die nu lopen toch iets minder hoeven te lopen nu er zoveel weg zijn
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Ik erger me eraan dat iedereen er dan op wil. Wel beter aangezien de paarden die nu lopen toch iets minder hoeven te lopen nu er zoveel weg zijn
Ja idd... en kunnen wij op de paarden die we leuk vinden whahahhahaik hoef nooit gelijk op een nieuwe
Gup heb ik ook nog nooit opgezeten
Monica24 schreef:Stef_Winston schreef:zaterdag wil ik denk nog een x op Guppie
Waren de foto's van de zaterdagavond nog gelukt?
Gup is lief! Moest gisteren wel in de beginnersles, maar die man reed zo relaxed dat hij het wel OK vond dat hij niet zo hard hoefde te werken.
Monica24 schreef:aatjuh12 schreef:en die andere nieuwe heb je nog niet gezien monica
Nee, maar IJsbrand zei dat hij er op had gezeten, moet dus wel wat groter zijn. Het schijnt een eigen paardje geweest te zijn die een leuk proefje kan lopen (was L of zo).