Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Vanmorgen les gehad van Chantal, erg leuk ook weer eens. Liuiqta liep helemaal niet zo verkeerd. Chantal zei dat ik 7 maart ook wel mee kan doen. Volgens mij is het al erg vol, maar Chantal zei dat ze mij er nog wel tussen kon zetten...afwachten maar, hihi.

MiltonB schreef:Aha...gaat zoals Johanna al zei lekker langs elkaar heen. Maar, zoals ik al zei...uiteindelijk komt het allemaal weer goedwe hadden het er vorige week zondag over toen vroeg Remco of zij dan wat ging halen aangezien ze toch niet zo heel veel te doen heeft.
ze zou iedereen optrommelen, we horen het vanavond wel.
xan schreef:Ieuwww....via z'n neus er weer uit??? Hahaha, GELUKKIG!!!!FF een berichtje over het oog van No.
Het gaat helemaal goed met hem.![]()
De DA heeft er een één of ander vies groen goedje ingespoten, zodat je kon zien of er beschadigingen op het hoornvlies zaten. Gelukkig was dit niet het geval. Je kon dan ook meteen zien of de traanbuis open was. En ja hoor die was ook open want dat groene spul kwam er via zijn neus weer uit.
Dus ik was even een overbezorgde moeke.

LIQUITA schreef:MiltonB schreef:Precies...vind ik ook.gelukkig maar dat alles goed is, beter overbezorgd dan laks toch??

Sanniiy16 schreef:zooo ..
even met mams naar epplejeck geweest
een nieuwe jas gekocht ( in de aanbieding.. )
en een zadel.. ( ze zeiden dat ie beschaadigd was door transport maar wij zien er niets aan.. )
nu alleen hopen dat ie past,.
en anders op naar een andere maat
ik super blij en mama ook hahaha