Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sniesie schreef:Het houdt toch een keer ergens op... het geld zeg maar.
Bij de Dijckhoeve betaal je per januari 480 euro voor de stallen 1 t/m 5 (ofzo) en de stallen aan de binnenbaan zijn meer dan 500 euro
sniesie schreef:Het houdt toch een keer ergens op... het geld zeg maar.
Bij de Dijckhoeve betaal je per januari 480 euro voor de stallen 1 t/m 5 (ofzo) en de stallen aan de binnenbaan zijn meer dan 500 euro
kohtje schreef:sniesie schreef:Het houdt toch een keer ergens op... het geld zeg maar.
Daar zit denk ik wel je les bij in aangezien ze nu voor een vaste stalruiter gaan. Misschien is dit een all in prijs met bv losgooien en zo.
kohtje schreef:Daar zit denk ik wel je les bij in aangezien ze nu voor een vaste stalruiter gaan. Misschien is dit een all in prijs met bv losgooien en zo.
kohtje schreef:Dijckhoeve wordt het dus niet! Wat een prijs en dan alleen het mesten erbij. Valt niet mee denk ik om iets goedkoper met binnenbak te vinden.
Talida schreef:kohtje schreef:Dijckhoeve wordt het dus niet! Wat een prijs en dan alleen het mesten erbij. Valt niet mee denk ik om iets goedkoper met binnenbak te vinden.
lisse dus
_Rijkie_ schreef:Binnenbak hoeft van mij niet eens
kohtje schreef:Daar heb je toch dienst wat betreft voeren enz?
_Rijkie_ schreef:Kent iemand dat stalletje naast Enthoven?
Waar je je eigen weitje hebt?