Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Oh en er zijn heel veel spoken bezig volgens sieb dus wel oppassen hihi

Ik kwam dus echt even niet meer bij, moest zo vreselijk lachen
Regina even een sms gestuurd, ook zij kwam natuurlijk niet meer bij. Vera is zo lief om ze weer om te zetten, slapen ze gewoon in hun eigen bedje!!
)
johnvt schreef:Aniet,
Hou mijn tijden aan, in de ochtend om half acht, in de middag rond 1 a 2 uur en in de avond rond half negen a negen uur, Joepie is hieraan gewend. oje mag ik zo wel gaan naar mijn vrienden en vriendinnen.
Binar schreef:Hahaha ja Thess!! Dat was idd leuk om te horen haha.... dit noemen ze eigenlijk een "Karin-actie" aangezien zij een keer Biz en Ko heeft verwisseld en Joer verwisselde voor een andere vos (ca 15 cm groter dan Joep en 2x zo breed hhahah)
die 2 van jou lijken ook zo erg op elkaar hahhaha![]()
![]()
Je hebt toch wel een foto bij je naambordje he, anders gaat t straks weer fout
moskaichamp schreef:hai Anita, ben wel jaloers hoor je paardjes lekker aan huis![]()
Moskai heeft vandaag weer voor het eerst in 1,5 jaar in de losgooi bak gestaan. Hij snapte er niets van, heeft uiteraard wel wat sprintjes getrokken![]()
Ik heb besloten dat hij van mij gewoon af en toe lekker los mag als de tijd en de ruimte ervoor is. Het is toch afgelopen en dan heeft hij nog een beetje plezier!