Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naoom_

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 08:50

Morgen..

Vanmiddag naar de crematie...

Het is idd heel koud ^^

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 09:03

sterkte naoom ..

thanx tes :D

pff wordt echt gek als we weer niet kunnen rijden :( :(

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 09:13

ja aman gewone pindasaus die ik met water aan moet maken [voor mezelf

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 09:44

okey hoop dat ik er aan denk,

zie dat het snachts min 4 wordt overdag wel een paar boven nul met veel sneeuw maar weet niet of dat genoeg is om de grond te ontdooien.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 11:11

als er sneeuw komt zeggen ze dat het nog harder vriest.Lang leve de paardenvakantie zullen we maar zeggen.Jut en jul bij mij staan elkaar weer lekker te pesten in de bak hihi

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:18

haalloootjes

wie weet of de bak vandaag gewoon te rijden is, want melissa heeft les.

:evaw:

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:32

Ik heb geen idee, maar het gras bij ons is wel bevroren, dus wieweet de bak mischien ook. :o

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:16

ik bedoelde geen sneeuw hahah maar zon :)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:19

Haha Amanda. Beter dan sneeuw :Y)
someteen leker naar stalletje Shoot van Celinne en Warenko maken

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:23

HOOOI :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:22

Alohaa!!

De bak is in het midden wel wat harder maar het is wel te doen. De hoefslag zeker! Sieb vond hem te zwaar haha :o Oh en er zijn heel veel spoken bezig volgens sieb dus wel oppassen hihi :=

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:45

Brr wat is dat koud op stal zeg!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:06

Desteney_ schreef:
Brr wat is dat koud op stal zeg!

nou...niet alleen op stal! :D :P

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:09

Was wel mooie muziek.. Onder andere van Andrea Boccelli (ofzo) Time to say goodbye..

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:29

Haha Jet.
Ook op de fiets ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:28

het vriest hier ook hoor Jet.Erg koud ook overdag.
Mijn bak was goed maar ja das ook nieuw zand he,dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben op Aiko gaan zitten.Haha hij snapt er helemaal niks van.rondjes lopen met iemand op zijn rug begrijpt die duidelijk niks van.vooral hoefslag lopen is zeer moeilijk voor hem en voltes ook.arme beest was na 10 minuten zeiknat.zielig he.hij zit trouwens net zo lekker als tenkie Aman.Ik heb zelfs een rondje gegalopeerd maar was toen zelf kapot hihi.Joepi ploegt trouwens gewillig door het zware zand.Hij bokt dus niet ,zo gek is hij dus ook niet.Heb ze vandaag een lekker plakje hooi extra gegeven.
Voor de rest is Ruben de logeerbedden in alkaar aan het zetten en ben ik boven alles aan het schoonmaken,slaapkamers en badkamer.dus Aman,arjan en Romana kunnen komen.Moet wel goed aan het voeren van de paarden denken,want daar heb ik duidelijk nog geen ritme in.
Morgen moeten we vroeg op en naar de tufkeuring voor de 2de maal.Vandeweek geweest maar de nederlandse trekhaken zijn niet goedgekeurd in duitsland,dus hebben we er een andere op laten zetten en waarschijnlijk is dan alles in orde en krijgen we een duits kenteken.ook met de trailler zijn we nu bezig.Nou voor de rest gaat hetngoed.Ik kom alleen wat tijd te kort haha.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 20:24

Aniet,

Hou mijn tijden aan, in de ochtend om half acht, in de middag rond 1 a 2 uur en in de avond rond half negen a negen uur, Joepie is hieraan gewend. oje mag ik zo wel gaan naar mijn vrienden en vriendinnen.

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:41

Ik lig op dit moment echt helemaal in een deuk thuis!!!! Krijg ik net een sms van Vera, met de vraag eehh, zijn jouw pony's verwisseld van stal?? Dus ikke eehh nou nee!! Waarom?? Nou ze staan andersom, Aike in de eerste box en Blaze in de tweede! Vanmiddag kon ik mijn mannen lekker buiten laten, Anous zei, wij zetten ze wel binnen, heerlijk dus. Maaarrr, Regina was zo lief om ze binnen te zetten, maar die haalt ze blijkbaar nog steeds door elkaar en hoppa, woningruil voor de mannen _O- Ik kwam dus echt even niet meer bij, moest zo vreselijk lachen :') Regina even een sms gestuurd, ook zij kwam natuurlijk niet meer bij. Vera is zo lief om ze weer om te zetten, slapen ze gewoon in hun eigen bedje!!
Enne nu ga ik Sander even pushen om zo snel mogelijk die naambordjes op te hangen! :+

Groetjes Thessa en Aike :wave:

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:55

Hahaha ja Thess!! Dat was idd leuk om te horen haha.... dit noemen ze eigenlijk een "Karin-actie" aangezien zij een keer Biz en Ko heeft verwisseld en Joer verwisselde voor een andere vos (ca 15 cm groter dan Joep en 2x zo breed hhahah :7 )
die 2 van jou lijken ook zo erg op elkaar hahhaha 8-) :D
Je hebt toch wel een foto bij je naambordje he, anders gaat t straks weer fout }:0

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 21:29

hey johnnie.Nou dat wordt dan uurtje later,DETID VAN 6 UUR OPSTAAN HEB IK GEHAD HAHA.ik kom nie meer zo vroeg mijn bedje uit en zeker niet met die kou.,Maar thanks ik zet alle tijden gewoon uurtje later.Verder gaat het prima ,Joepi eet en staat als hij in stal staat alleen maar naar buiten te staren.Leuk he.
johnvt schreef:
Aniet,

Hou mijn tijden aan, in de ochtend om half acht, in de middag rond 1 a 2 uur en in de avond rond half negen a negen uur, Joepie is hieraan gewend. oje mag ik zo wel gaan naar mijn vrienden en vriendinnen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 21:35

Binar schreef:
Hahaha ja Thess!! Dat was idd leuk om te horen haha.... dit noemen ze eigenlijk een "Karin-actie" aangezien zij een keer Biz en Ko heeft verwisseld en Joer verwisselde voor een andere vos (ca 15 cm groter dan Joep en 2x zo breed hhahah :7 )
die 2 van jou lijken ook zo erg op elkaar hahhaha 8-) :D
Je hebt toch wel een foto bij je naambordje he, anders gaat t straks weer fout }:0

Haha ja karin is daar erg goed in.Met Ko en Bizz was lachen,ze begreep maar niet dat Bizz elk peerd in zijn kont beet,maar dat was natuurlijk Ko.
Ik heb ook een ko in mijn haf zijn naam,grappig hoeveel namen er zijn met Ko er in.Birenko,Warenko,Aiko en dan natuurlijk gewoon Ko.

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:13

hai Anita, ben wel jaloers hoor je paardjes lekker aan huis :P

Moskai heeft vandaag weer voor het eerst in 1,5 jaar in de losgooi bak gestaan. Hij snapte er niets van, heeft uiteraard wel wat sprintjes getrokken :+
Ik heb besloten dat hij van mij gewoon af en toe lekker los mag als de tijd en de ruimte ervoor is. Het is toch afgelopen en dan heeft hij nog een beetje plezier!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:17

moskaichamp schreef:
hai Anita, ben wel jaloers hoor je paardjes lekker aan huis :P

Moskai heeft vandaag weer voor het eerst in 1,5 jaar in de losgooi bak gestaan. Hij snapte er niets van, heeft uiteraard wel wat sprintjes getrokken :+
Ik heb besloten dat hij van mij gewoon af en toe lekker los mag als de tijd en de ruimte ervoor is. Het is toch afgelopen en dan heeft hij nog een beetje plezier!

denk dat je hem daar wel een plezier mee doet hoor.Enne misschien als je zo oud als ik ben heb je ze ook aan huis.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 08:03

goede morgen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 09:51

Goedemorgen allemaal.

Hahaa leuk om te lezen dat niemand nog vergeten is hoe geweldig ik ben in het paardjes omwisselen van paardjes........ hahahaha..........

Heel fijn Aniet dat je het allemaal zo goed gaat in Duitsland en met de paardjes enzo........

Heb alles ff bijgelezen.

Gisteren een doodzieke hond. Bloed in de ontlasting, alles wat ze dronk kwam er ook weer uit. Kwam gisteren thuis.......... pfffff ......... was wel heel zielig hoor. Prikje gehad en pilletjes en vanmorgen ging het wel weer. Ze wil nog niet echt eten maar het water bleef er in. Is trouwens een fijne dierenarts van de dierenkliniek in Tanthof. Legt alles uit wat ze doet, net Julia..... en ging heel leuk met Princess om......Hele vooruitgang.