Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DenK4ever schreef:Hmmm, okay... is voor 11 oktober niet zo handig...
Als het goed is heeft Patricia de tweepaards trailer bij LB gereserveerd...
! En dan kan ze zeggen of ze mee gaat naar horse-event!
:!De lijst!: 
Jane_ schreef:Als mijn moeder wil rijden naar horse event, dan neemt ze denk ik iemand mee waarmee ze daar dan blijft.
Vorig jaar heeft ze ons gebracht en toen had ze ook spijt dat ze niet was gebleven..
Dus dan blijft er niet zo veel ruimte overi n de auto..
x Iris
Kirsten_S schreef:Dames en Heren! Iedereen die mee wil op 14 september naar horse-event, wil die zich dan hier inschrijven. Zodat we weten hoe groot de groep word en de kaarten besteld kunnen worden.
Kosten:
Volwassenen: Zondag 14 september: € 25,--
Jongeren tot 16 jaar: Zondag 14 september: € 15,--:!De lijst!:
-Jane
-Kirsten
-Anna
-
-
Kirsten_S schreef:Dames en Heren! Iedereen die mee wil op 14 september naar horse-event, wil die zich dan hier inschrijven. Zodat we weten hoe groot de groep word en de kaarten besteld kunnen worden.
Kosten:
Volwassenen: Zondag 14 september: € 25,--
Jongeren tot 16 jaar: Zondag 14 september: € 15,--:!De lijst!:
-Jane
-Kirsten
-Noortje
-Anna
-Melanie
-Iris?
-Samantha?
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Als mijn moeder wil rijden naar horse event, dan neemt ze denk ik iemand mee waarmee ze daar dan blijft.
Vorig jaar heeft ze ons gebracht en toen had ze ook spijt dat ze niet was gebleven..
x Iris
2 plaatsen toch die over blijve?
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:
Als mijn moeder wil rijden naar horse event, dan neemt ze denk ik iemand mee waarmee ze daar dan blijft.
x Iris
2 plaatsen toch die over blijve?
Annie_ schreef:Oeeee door wieeee
dan kunnen we dat al indelen
:!De lijst!: 
Annie_ schreef:Gaat maaike ook mee want stond nog niet op lijstje