Er stond ook in totaal maar 4 commentaar regeltjes op het protocol! Daar heb ik dus niet veel aan.
Ach ja volgende keer beter.... Was teverden over de tweede proef alleen de jury niet
haha dat heb je wel eens. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha dat heb je wel eens.
met een topicje 

xandra88 schreef:Leuke camera Mandy, Je kan toch foto's maken van je hond binnen? Om hem ff uit te proberen?
melodyB schreef:haha jij nu ook
mAnDyXX schreef:xandra88 schreef:Leuke camera Mandy, Je kan toch foto's maken van je hond binnen? Om hem ff uit te proberen?
Die zijn nu naar het strand toe haha..

mAnDyXX schreef:melodyB schreef:haha jij nu ook
Hey ik lees dat je naar poelenburg gaat op ponykamp haha.. ik ben daar ook een keer geweest!
is het daar leuk?? ik heb namelijk echt geen idee hoe het daar is
xandra88 schreef:
melodyB schreef:Okeeis het daar leuk?? ik heb namelijk echt geen idee hoe het daar is
maar verder moesten wij ook een keer om half 6 ofz. opstaan om de hindernissen klaar te zetten voor een les. en daarna konden we iets voor ons zelf gaan doen... maar verder is het daar erg grappig. Ooh mis gaan jullie ook nog een soort van mode show doen. weet niet of ze dat nog steeds doen maar wij deden dat wel gingen we zo mini shet doen. En die moest je dan een naam geven en allemaal leuke dingen in het haar toen wij hadden allen scobby doo touwtjes mee en hadden hem scobby genoemd hellaas was die al een keer en werden wij laatste ja weten wij veel.. 
hier roosmarijn en kelsey! 

ik heb ook 12 megapixels 

ivm de regen. mAnDyXX schreef:melodyB schreef:Okeeis het daar leuk?? ik heb namelijk echt geen idee hoe het daar is
Ik vondt het daar erg leuk. Het jammere vondt ik alleen dat je op een paard gewoon werd gezet. Of als je 1e was geworden mocht die gene
een leuk paard uitkiezen. Een keer zat ik op zo western paard die nooit wou lopen enz. iscaak ofz. en toen gingen we springen jaja leuk hoor.. niet dus en je moest springen en nog hoog ook. En de buitenritten daar dus over de duinen en langs het strand is daar zo vet. het is echt super moeilijk om je paard rustig te houden die van mij ging al toen ging die mevrouw mijn teugels vast houden haha. ik zat toen op jaap-joris. en pieter-frans was gevallen tijdens het omhoog gaan. kwam mijn vriendin eronder te liggenmaar verder moesten wij ook een keer om half 6 ofz. opstaan om de hindernissen klaar te zetten voor een les. en daarna konden we iets voor ons zelf gaan doen... maar verder is het daar erg grappig. Ooh mis gaan jullie ook nog een soort van mode show doen. weet niet of ze dat nog steeds doen maar wij deden dat wel gingen we zo mini shet doen. En die moest je dan een naam geven en allemaal leuke dingen in het haar toen wij hadden allen scobby doo touwtjes mee en hadden hem scobby genoemd hellaas was die al een keer en werden wij laatste ja weten wij veel..
Georgette schreef:En Jolan, voel je je al beter?