Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:Als ik het goed begrijp is dus het hele nest aan iemand anders weggedaan?
Zit even na te gaan, gezien het koppie z'n leeftijd en kleurstelling is de kans ontzettend groot dat het hondje van de combinatie is die ik ken...kan dan maar 1 ding zeggen. Veel succes.
Kimbaie schreef:goedemiddag,
dokter bezocht en blijk een voorhoofdholte ontsteking te hebben, dus antibiotica. Voordeel: voel me nu weer een stukje beterder.
@ freya: wat een lief hondje. Mijn zusje heeft nu een kruising tussen jack russel en nog wat pup, hij is zo schattig![]()
@ de barbiehaters: doe niet mee. Heb vroeger echt heerlijk met die popjes gespeeld. Vooral de kleren en de schoentjes vond ik geweldig en haar paard (en dat is allemaal een tik gebleven). Vind het ook fijn dat kinderen een beetje kunnen fantaseren. ik heb zelf nooit gedacht "owh word ik maar zo perfect als zij" en denk persoonlijk dat er niet veel kinderen zijn die dat denken. Het is gewoon speelgoed. Dan zou je ook alle disneyfilmps met princessen en dergelijke moete boycotten. Dat je er als volwassenen niet meer meespelt okey, maar voor kinderen is het toch prima.
Woogy schreef:Okay dan, in dat geval wens ik je veel plezier met je worsthondje.
Freya schreef:Ik zag je rijden, hij liep heerlijk ...
taverno schreef:Freya schreef:Ik zag je rijden, hij liep heerlijk ...
Dat vind ik leuk om te horen!