Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanieetjuh schreef:Beter!
Op welke dagen rijdt jij Phil eigenlijk??

mwhaha, ik moest er wel om lachen! Yaraa schreef:Haha, jullie zijn grappig, eerst lopen jullie een beetje bonje
te maken met elkaar en vervolgens praten jullie gewoon gezellig
met elkaarmwhaha, ik moest er wel om lachen!
Jane_ schreef:Melanieetjuh schreef:Beter!
Op welke dagen rijdt jij Phil eigenlijk??
Phil rijd ik elke dag..
Behalve op zondag dan heeft ze rust.. en vrijdag ook..

Jane_ schreef:Nou ik ben terug
Ging wel goed.. maar ik had een balk in de 1e fase dus kon niet door.. het was wel mijn eigen schuld want ik reed der teveel door en toen kwam ze niet uit.. maarja volgende keer beter.
Ik vind Rox wel leuk maar ze is best lomp
Dus ik zie wel of ik volgende keer weer met der ga.
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Nou ik ben terug
Ging wel goed.. maar ik had een balk in de 1e fase dus kon niet door.. het was wel mijn eigen schuld want ik reed der teveel door en toen kwam ze niet uit.. maarja volgende keer beter.
Ik vind Rox wel leuk maar ze is best lomp
Dus ik zie wel of ik volgende keer weer met der ga.
ieder zijn eigen smaak
!
!
Lekker op me chicky springen!
! Kirsten_S schreef:Leuk !! We zaten op de 12e rij in het midden! Dus we zagen het heeel goed!! Chantal janzen was er alleen Ron was er niet! Maar echt grappig want dan kwamen die apen zooo boven je slingeren enzo! Echt grappig hoe ze het gemaakt hadden!
Maar het orginele blijft toch leuker! Die engelse liedjes zijn zoo veeel mooier dan het nederlands. En dan zingen de apen het ook niet! Ze leken ook echt niet op apen, meer op langharige, ongescheerde mensen!
Kirsten_S schreef:Halloooo, waaar blijven we!

Kirsten_S schreef:Kan niet wachten tot de volgende springwedstrijd !Lekker op me chicky springen!
Kirsten_S schreef:Ben voor je op bokt gekomen, hoe vind je dat!
) zeggen dat je rechtsaf moest maar dat was de volgende afslag pas, en toen kwamen in zo'n weggetje , met heeeeeeleeee dure huizen en op al die huizen stond zo'n poster met : stop de boskap! Maar we konden niet terugrijden, want dat was afgesloten
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Kan niet wachten tot de volgende springwedstrijd !Lekker op me chicky springen!
Jaaa! En je gaat het goed doen met Roxiiee!!![]()
![]()
! Maar op haar heb ik heeeel lang niet gereden, en ik denk niet dat ze echt nog veel gaat lopen met wedstrijden omdat ze zo heet is!