Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 22:20

AnitaJoeri schreef:
echt niet je heb niet voor me uitgemest en dat moest ik dus ook nog doen en die arme Diddle die nooit wat te eten krijgt heeft gelukkig al 2 dagen een half brood van me gehad en reken maar dat die gesmuld heeft hoor.En opa Heli heeft ook lekker broodje van me gehad ipv appeltje.wedden dat ik nog steeds het hardst ga in Loon op Zand.Niks snalheid verliezen

Ik heb t ook niet over Joepie maar over jou Clown Goed lezen Aniet Cool Dat Joep de snelste is dat weten we wel, maar jij bent niet meer de snelste hoor.. ik ging pas poetsen toen jij klaar was met mesten en ik was veel eerder klaar met zadelen dan jou Pling

Zal nog ff tegen Johnie zeggen dat hij Diddle de rest van de week niets moet geven aangezien jij hem alweer extra voert.. stouterd Koe

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 22:22

Binar schreef:
AnitaJoeri schreef:
echt niet je heb niet voor me uitgemest en dat moest ik dus ook nog doen en die arme Diddle die nooit wat te eten krijgt heeft gelukkig al 2 dagen een half brood van me gehad en reken maar dat die gesmuld heeft hoor.En opa Heli heeft ook lekker broodje van me gehad ipv appeltje.wedden dat ik nog steeds het hardst ga in Loon op Zand.Niks snalheid verliezen

Ik heb t ook niet over Joepie maar over jou Clown Goed lezen Aniet Cool Dat Joep de snelste is dat weten we wel, maar jij bent niet meer de snelste hoor.. ik ging pas poetsen toen jij klaar was met mesten en ik was veel eerder klaar met zadelen dan jou Pling

Zal nog ff tegen Johnie zeggen dat hij Diddle de rest van de week niets moet geven aangezien jij hem alweer extra voert.. stouterd Koe

hahah gefopt ik begreep wel maar wil niet begrijpen hihi

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:23

Goedemorgen allemaal op deze prachtige dag.

Helaas is vannacht mijn dierbare kat Gruisje overleden. De strijd van de afgelopen dagen heeft niet geholpen. Zij wordt straks opgehaald en zal worden gecremeerd op de Binkhorst. Zij is zo speciaal omdat zij altijd buiten heeft geleefd en pas de laatste 4 jaar bij ons in huis. Hiervoor heeft zij geleeft op het oude asielzoekerscentrum in De Lier. Haar broer Billy en zus Minous zijn resp. overleden aan een hartstilstand en kanker. De enige die nog leeft van het gezelschap is Poerk en die woont bij mijn zus.
Gruisje was een verwilderde kat en je kon haar niet aanraken of aaien. Ze kwam binnen eten in de receptie bij de beveiliging en na een lange tijd van geduld kwam ze op schoot en kon je haar aaien. Toen het centrum dichtging heeft mijn zus Poerk, Gruisje en Billy mee naar huis genomen. Minous is met een collega meegegaan, 1 kat moesten we achterlaten want die was te wild. Gruisje kon niet aarden bij mijn zus en ik heb haar meegenomen en dat ging tussen mijn katten erg goed en zodoende is ze bij mij gebleven. Ze taalde er niet meer naar om naar buiten te gaan en genoot van de aandacht die ze kreeg en wij van haar. Helaas weet ik niet hoe oud ze is geworden alleen dat ik haar vreselijk ga missen.
Het is alleen lastig nu dat ik op mijn werk zit en de tranen prikken maar het is niet anders.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:31

karin, heel veel sterkte Ach gut

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:40

ach sterkte kaar heel sneu Verdrietig

gister even op doxje gereden was wel even wennen Bloos hihi maar aan het einde ging die wel braafjes lopen... in stap nog paar pasje opzij gezet maar hij snapte erniet veel van Knipoog vond wel leuk hoor tes Lachen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:58

Ikkie domme doos heb dat hele briefje niet gezien.......verblind door weide-indeling- en strontschepbriefjes is het me niet opgevallen! Clown

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 10:57

Sterkte Karin Ach gut

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 11:52

Agosh Karin, je vertelde dat het niet zo goed ging. Maar wat sneu Nagelbijten / Gniffelen
Sterkte Tante Karin

Lovers

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:19

sterkte karin Ach gut

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:34

jammer kaar dat je haar niet heb kunnen redden...maar je heb de moed niet opgevenen en je hebt er alles aan gedaan.
Het is sneu voor je dat je in zo'n korte tijd nu weer een dier moet verliezen...Kl*te dieren ook he! Huilen Huilen

Sterkte met het verlies dikke kus van madje Kusje

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:39

zeg dat wel kl*te dieren Verdrietig heb net paarden vlees moeten kopen voor mn hond geitenvlees is haast nergens te krijgen....

werd helemaal misselijk en moest bijna huilen zó erg Verdrietig

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:59

getsie lust je hond niks anders dan ...??

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 16:01

jawel maar hij is op speciaal dieet Bloos dus of geit of paard Verdrietig had van de week geiten vlees maar is erg zeldzaam bij de islamitische slager... hij krijgt elke keer maar 1 geit binnen en is heel snel op du skom er haast niet aan dus ben ik verplicht paard te kopen maar was niet makkelijk Verdrietig

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 16:01

Sterkte Karin Verdrietig

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 16:02

vera23 schreef:
jawel maar hij is op speciaal dieet Bloos dus of geit of paard Verdrietig had van de week geiten vlees maar is erg zeldzaam bij de islamitische slager... hij krijgt elke keer maar 1 geit binnen en is heel snel op du skom er haast niet aan dus ben ik verplicht paard te kopen maar was niet makkelijk Verdrietig

ow okii nou sterkte dan ok maar voor jou Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 16:03

hihi thanx ga naar huis doeiiii

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 16:06

doeiii

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:15

wat vreselijk karin Huilen je hebt het ene verlies nog niet verwerkt of het volgende komt al!

Jet wacht ff een week. als champ zondag nog steeds kreupel loopt dan heb ik vollaers weer nodig en dan kan hij gelijk renkie enten! ik hou je op de hoogte!

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 19:45

hoii
nog sterkte kaar eerst die ene en nu die andere ook nog Huilen

nou was wel warm vandaag zeg, heb diddle lekker gepoetst er kwam onwijs veel haar uit Boos! maar hij had echt heel veel jeuk Verdrietig maar was blij dat ik het eruit haalde dat losse haar Haha!
daarna heb ik hem nog afgesptoten en lekker laten rollen en weer nieuwe vlechtjes gemaakt Clown
daarna allemaal buiten gezet met mammie en ben ook nog met xeen naar de stad geweest Knipoog was gezellie

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 19:45

nou ik ga trouwens weer

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 20:42

Nous hoe is het met Pluis.En ik ga je pb sturen.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 21:05

Zo, net gezien dat er 28 april een haflinger wedstrijd is in Utrecht. Helaas ben ik natuurlijk veel te laat met inschrijven dus dat gaat niet meer lukken, maar er is 25 augustus (geloof ik) een dressuurwedstrijd (hafnaffen wedstrijd) in Werkhoven, vlakbij Utrecht en daar ga ik me denk ik maar wel voor inschrijven.
Kan ik voor die tijd nog even kijken of ik broek en jasje kan vinden/lenen... hahahaha Haha! Haha! Lijkt me wel een keer leuk om te doen en dan eens zien of Dikkie Dik er wat van bakt. We hebben nog even om te oefenen... Knipoog

Ik hoop wel natuurlijk dat ik dan tegen die tijd Anita's trailer mag lenen? (Kijkt heel lief... Haha! ) Maar das nog wel een tijdje weg, dus zien we dan wel weer...

@Karin: had je al gezien natuurlijk, vanmiddag, maar kop op... Ik weet hoeveel verdriet je ervan hebt, sterkte!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 21:34

Kim, ik hoor het wel. Je hebt PB.

Jongens, wat lekker warm vandaag! Nationale paardenwasdag! Renk is in bad geweest met veel schuim em cremespoeling en nou ruikt ie naar bloemetjes!Diddle is ook onder de douche gegaan, ook even samen met Renkie.....moet kunnen Haha! !
Meteen Madje voorgedaan hoe je Donna natspuit......en ook meteen Madje even een douche gegeven...Mad, is je MUTS al weer droog?? Clown

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 22:11

djinnie schreef:
Zo, net gezien dat er 28 april een haflinger wedstrijd is in Utrecht. Helaas ben ik natuurlijk veel te laat met inschrijven dus dat gaat niet meer lukken, maar er is 25 augustus (geloof ik) een dressuurwedstrijd (hafnaffen wedstrijd) in Werkhoven, vlakbij Utrecht en daar ga ik me denk ik maar wel voor inschrijven.
Kan ik voor die tijd nog even kijken of ik broek en jasje kan vinden/lenen... hahahaha Haha! Haha! Lijkt me wel een keer leuk om te doen en dan eens zien of Dikkie Dik er wat van bakt. We hebben nog even om te oefenen... Knipoog

Ik hoop wel natuurlijk dat ik dan tegen die tijd Anita's trailer mag lenen? (Kijkt heel lief... Haha! ) Maar das nog wel een tijdje weg, dus zien we dan wel weer...

@Karin: had je al gezien natuurlijk, vanmiddag, maar kop op... Ik weet hoeveel verdriet je ervan hebt, sterkte!

als ik hem zelf niet nodig heb is het voor €15 altijd oke.En schoon achterlaten hihi.Hij gaat van de zomer om nagekeken te worden en daar gebruik ik dat geld voor.We willen onze vriendjes en vriendinnetjes tenslotte wel veilig vervoeren nietwaar.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 22:12

Jetta schreef:
Kim, ik hoor het wel. Je hebt PB.

Jongens, wat lekker warm vandaag! Nationale paardenwasdag! Renk is in bad geweest met veel schuim em cremespoeling en nou ruikt ie naar bloemetjes!Diddle is ook onder de douche gegaan, ook even samen met Renkie.....moet kunnen Haha! !
Meteen Madje voorgedaan hoe je Donna natspuit......en ook meteen Madje even een douche gegeven...Mad, is je MUTS al weer droog?? Clown

het is weer een goed niveau lees ik wel haha