ruitje schreef:Weet iemand of Heros er nog staat? Die was zo lief
![]()
Ik heb het er echt ONWIJS naar mijn zin gehad
ja vorig jaar nog wel:D nu weet ik het niet..ik ben/ga dit jaar niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ruitje schreef:Weet iemand of Heros er nog staat? Die was zo lief
![]()
Ik heb het er echt ONWIJS naar mijn zin gehad
1234 schreef:naath@ zie berichtje bovenaan van haarover dat ze t reelaer tegenkwam

.
myxlea schreef:Ik ben hier niet mee meegegaan..
Maar 't reelear is hier dicht bij in de buurt
En ja hoor, toen ik terug kwam van mijn pony van de les op woensdag, rond 4 uur, kwam 't reelear langs
collin werd hyper dus draafde er helemaal achteraan
Schreeuwden de achterste 'Paard van achteren, paard van achteren'
Zat een van jullie hiertussen?

hoop niet dat ik ook verbrand zoals sommige anderen hier
denk dat ik paar weken terug wel genoeg ben verbrand na 1 dagje

naath schreef:Mij lijkt het meest logische dat hij ergens aan 't galopperen was en toen plotseling omviel door een hartaanval.

mistery schreef:Weet iemand trouwens wie de begeleiding is in de week van 5 t/m 11 aug?
(ponykamp) samen met Karin
ktink schreef:naath schreef:Mij lijkt het meest logische dat hij ergens aan 't galopperen was en toen plotseling omviel door een hartaanval.
Er zat wel iemand op
Ze is natuurlijk heeeel erg geschrokken, en dacht in eerste instantie dat het haar schuld was..
Wat natuulijk absoluut niet het geval was...
Het blijft natuurlijk altijd rondspoken.. en ze is nog wel bang dat er weer zoiets gebeurd..
Maar ze kan wel weer enigsinds ontspannen rijden.. en heeft er ook weer plezier in

(op de Reelaer site ja)
myxlea schreef:myxlea schreef:Ik ben hier niet mee meegegaan..
Maar 't reelear is hier dicht bij in de buurt
En ja hoor, toen ik terug kwam van mijn pony van de les op woensdag, rond 4 uur, kwam 't reelear langs
collin werd hyper dus draafde er helemaal achteraan
Schreeuwden de achterste 'Paard van achteren, paard van achteren'
Zat een van jullie hiertussen?
Hier is ie
, zat op het achterste grote bruine paard 
mAnDyXX schreef:maar ingridje moet je daar dan nu nog niet zijn! want het is toch pas om 11 uur ofz. afgelopen???
, je hebt wat gemist met de bonte avond! Het lied is erg leuk geworden en de ode aan de paarden ook! (Twinkel hield het goed vol het is gewoon een topknol). Katie en Marlon deden Kelly na hoe ze doet
; Ooh wat leuk voor je! Hmmm Boterhamworst, Ieeehhhllll pindakaas met hagelslag
Geweldig, ze moest ook uitleggen hoe het nou met de platen bij de Huttert zat
, echt super, Marijt, Marije en ik lagen te janken van het laggen
.
.... Hoe is het nu met je oog?
.. Helaas hielden een aantal geen afstand en gaf Talis een flinke bok waardoor ik met mijn kaak op zijn hals belande, minder prettig..
.. Verder verliep het erg goed..
want Talis wou niet springen.. Het ging anders dan gepland...
.. Maar Diesel kwam dr aan.. Heerlijke dag mee gehad.. Krista wou heel graag op Diesel en daar is ze de volgende dg op gegaan en ik op Tijgeroog..