Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra91

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 10:01

lydiakampman schreef:
aaah, ben er weer Haha! De Hoeve was leeeeeeeeuk gister!!!! Alleen wel koooud Tong uitsteken Haha.. tis vandaag ook weer retekoud trouwens....

Juul, lekker bank gehangt zaterdag?? Het was ook gewoon geen weer om de deur uit te gaan Tong uitsteken Hoe ging het rijden met Black gister??? ben beniewd hoe die wedstrijd dan gaat met die andere berijder... Maar de wedstrijd op de manege is pas de zaterdag daarna, das 31 maart geloof ik..

Wie heeft er trouwens gewonnen bij sterren dansen op het ijs????

Anouk heeft idd eerst Bruno gereden voordat ze Kilian kocht Lachen

@Sence: Ik zal hem nu noooooog harder gaan knuffelen!!! Hoe staat het nu met zn been? Had choco hem idd getrapt??? Echt super poedersuiker!! Het is idd zooon geweldig paardje, maar heeft helaas wel vaak iets.. maar deze keer kon hij er dus niet eens wat aan doen.. Naja geen wedstrijd dus, maar hopen dat het snel weer beter gaat..

Oeeeeh, nieuwe ariats??? Die rijden zoooo lekker Haha! Haha! Ik kan nu niet meer zonder Tong uitsteken

Haha Ja de ariats zijn ook zo mooi Haha!.
Ben er echt blij mee haha Haha!.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 10:09

Big Ben is ook leuk ja, maar echt niet mijn type. Maar omdat ik nu veel stap met Kai, en veel tsja, met hem doe zeg maar,... Ik merk wel dat hij me nu meer vertrouwd en kent als voorheen. En dat komt wel vooral door het stappen etc denk ik Lachen

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 10:43

Zit op school wat is het weer saai.
Heb helemaal zinin vanmiddag

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 10:45

Je vind het gewoon saai met mij Tong uitsteken

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 13:27

Sence schreef:
Je vind het gewoon saai met mij Tong uitsteken

haha! maare mooi dat Kai je al beter vertrouwd! vaak word dit idd versterkt door het vele lopen en knuffelen/borstelen inplaats van rijden! dit versterkt de band veel sneller dan dat je er elke dag alleen op rijd!

Vet leuk man dat toch met zo'n min puntje in je lease periode ook nog een plus puntje erin zit Haha! Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:38

Owwww ik heb zo lekker gereden zo net, rechtsom nog wat moeite maar linksom op het eind lekker ontspannen en van achter erbij... en hij wil al meer druk van voren aannemen en de verbinding wordt steeds beter Haha! sommige stukjes liep ie nageefelijk zelfs Lachen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:43

Big Ben en Kai zijn inderdaad verschillende types Lachen maar ik kon het altijd met beide erg goed vinden Haha! Je leert wel weer heel veel van Big Ben, kan je ook weer gebruikten bij Kai Lachen En idd, wat je allemaal naast je paard doet is zo belangrijk! Daar begint het vertrouwen mee Lachen Dus dat is dan weer een voordeeltje aan dat Kai kreupel is.. maar natuurlijk moet ie snel weer beter worden!!!!

Lekker gereden zo te horen Juul Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:46

Jaaa Big Ben is super!!! Big Ben, Aranka en Wapper zijn de paarden die ik het meest mis qau rijden! Soms met Black dan heb ik even het Aranka gevoel: dat hij alles loslaat en echt gaat lopen!

Hee lied! Ja heb super lekker gereden! Morgen naar R'dam dus moest vandaag maar even rijden Lachen vet drukke week... Boos!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:52

He bah... niet leuk.. heb jij ook altijd als je het druk hebt, dat er net allemaal leuke dingen te doen zijn??? Boos! buuuh... Maar het was wel lekker om vanmiddag even te rijden ofniet!? Lachen

Jaaaaaaa, ik mis alle paardjes!!! maar vooral Kai, dironja, Big Ben en Jolly... daar heb ik de afgelopen tijd zooo vaak op gereden... dan voel je gewoon de klik als je daar dan weer op stapt... het liefst had ik ze allemaal gekocht Haha! Denk alleen niet dat andere mensen daar blij mee zouden zijn Tong uitsteken Haha... Maar goed.. ik mis eigenlijk alle manegepaardjes... Gelukkig nog mooie herinneringen snik snik...

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:55

Nou was net voor de bui weer binnen gelukkig! En het waaide best hard! jaaa als ik het druk heb zijn er leuke dingen te doen Boos! moet deze week 5 dagen in de week naar school en allemaal vanaf 9 uur of vroeger Boos! aiii dat is dit studentje niet gewend! Druk dus! Maar goed a.s. maandag lekker vrij en dan naar brussel! Morgen kwart voor 8 op het station Verdrietig

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:57

Ojeeee.. vet vroeg op dus... Ik ben dat idd ook eeeeecht niet meer gewend... Studentenleven is maar relaxed leventje eigenlijk Tong uitsteken haha.. Maar Rotterdam is morgen maar een dagje dus???

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:05

Ja een dagje maar... dacht langer maar helaas Tong uitsteken maar we zijn pas savonds weer laat thuis dus wel een lange dag...

Pff de wekker gaat denk ik om half 7/kwart over 6 al Boos!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:07

Arme jij Lachen Gelukkig ben je dat nog wel gewend van Vlieland toch Lachen Maar ik zal aan je denken als ik lekker pas om 9 uur opsta Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:11

haha ja dat ben ik op vlieland wel gewend maar dan doe ik maar een kwartier over opstaan aankleden etc... nu veel langer Tong uitsteken tutje ben ik ook haha

Ja denk maar aan me als je opstaat! Pfffff ik moet zoveel doen, waar zal ik beginnen... ow ja eten... Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:21

Afbeelding

Ik heb toch maar een ander hoofdstel voor Black op het oog...had eerst een andere besteld, maar vond hem toch niet zo mooi! deze is mooier en sjieker Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:31

Oeeeeh, ja heel mooi! Net even wat meer idd Lachen Maar je krijgt toch ook binnekort een hoofdstel van Judith? Tong uitsteken

Ja, i know!!! Ik moet sochtends ook teee veel doen Tong uitsteken En ik ben dan ook nog es op mn allersloomst... Helaas niks aan te doen dan vroeg opstaan... al bedenk ik de dag van te voren al wel wat ik aan ga doen, anders zou ik nog eerder moeten opstaan Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:39

Jaaaaaa weet ik maar ik wil ook een zwarte Haha! past mooi bij het zadel Knipoog heb nu een zwarte met wit onderlegd maar die is niet zo mooi/net meer... erg he!?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:40

Goud staat erg mooi op zwart! (Spreek uit ervaring Knipoog)
Dus ik denk dat deze wel netjes gaat staan bij Black Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:42

Jaaa i know! En bruin tuig is natuurlijk ook erg mooi, en ben erg benieuwd naar het hoofdstel dat Judith voor ons als testers heeft maar een zwarte erbij is ook niet verkeerd en hij is afgeprijs van 60 naar 20 euro dus ik moet hem gewoon hebben Tong uitsteken

Die neusriem zit wel wat laag zeg bij dat paard op die foto Cool

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:44

Wat erg laag... maar dat doet er niet echt toe.. Waar haal je hem weg?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:42

Nee doet et ook niet toe maar viel me op Lachen

Ik ga hem bij ooteman.nl bestellen!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:46

Hmm, dan zal ik daar binnenkort ook maar eens naar toe surfen, kan ook wel wat nieuws gebruiken Haha!
Eerst maar even mn salaris afwachten Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:57

Vrijdag studiefinanciering en terugstorting no-claim 31 maart! Haha!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 22:57

grrr... moest je die link nou geven Tong uitsteken Ze hebben zoveel leuke dingen, en ik kan dat geld eigenlijk niet missen Nagelbijten / Gniffelen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 06:53

Graag gedaan hoor, die link geven Knipoog ja slecht is het voor je portemonee...

Ik koop bijna niks meer voor mezelf!! Bloos!

Dag mensen, ik ga naar R'dam! Doei, doei