Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pascha7 schreef:nou beau zijn topic is weer gesloten![]()
ik ga alles nu gewoon hierin zetten als ik iets kwijt wil over beau

toen was t minder leuk, maarja....dat hebben we overleeft) Zirano schreef:wat krijgt Timo lang haar zeg.Jammer dat ik hem niet van de week zag rijden.
vind m zo ook wel prima
bloempie186 schreef:haha idd shir!vind m zo ook wel prima

Zirano schreef:Het gaat over... burberry!!!! hahahaha!Daan vertel.wij willen het allemaal weten hoor.niet alleen Shirley

Zirano schreef:Shirley als ik iemand weet hoor je het.En het is inderdaad erg moeilijk(en dat meen ik hoor) als je zoveel van paarden houd, om dan op te zeggen.Femke is idd een erg leve meid met een heeel zacht karakter dus zal het erg moeilijk voor haar zijn.Shirley je hoort het morgen wel.
Brenda,Pascha en Bo zijn nog los geweest hoor.en ze liep best wel redelijk.zal mij benieuwen hoe het onder het zadel gaat.
marjan als je weer wat kan zou jij dan even kunnen kijken of het in dr rug of waardan ook zit. want ze wou zowel links als recht niks doen Dabo schreef:Zirano schreef:Het gaat over... burberry!!!! hahahaha!Daan vertel.wij willen het allemaal weten hoor.niet alleen Shirley
Heb je weer gereden Bren? Is pascha niet kreupel meer? super!![]()
Wordt het morgen ook weer lekker weer? Ga ik weer ff Twiske onveilig maken!
Zirano schreef:Daan vertel.wij willen het allemaal weten hoor.niet alleen Shirley
pascha7 schreef:
pascha7 schreef:
stomme ziek
grrrrrrrrrrrrrrrrrr mensen