Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:39

niks (A)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:41

dat engeltje bevalt me niet Vork

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:58

haha nee.. die (A) maakt je een beeeeetje ongeloofwaardig Schijnheilig

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:28

Lin, als ik nu toch ff je kop kon zien kon ik van je neus aflezen wat je allemaal hebt gedaan;) Helaas heb ik morgen "behangdag" met Maaike en kwam erachter dak nog voor St. Klaas bezig moet, dus kan je niet checken:P
Kan je vandeweek n keertje of moet je op stage?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 10:31

Ik ben weer de hele week druk op stage..
Miss volgende week.. maar we moeten op stage ook ff afspreken wie welk weekend moet blijven.. dus ik weet nog niet zeker welk weekend ik thuis ben...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 11:26

oke, zien we wel ff, zal tijdens de lessen wel alvast beetje oefenen en kan thuis ook wel bezig met knutselen..Alleen we moeten de muziek nog ff n keer doen, op de proef.
En ist niet slim als ik Vroontje n (paar) keer op de maandagavond in de les rij of is ze nog kreupel?
En uiteraard moet je paps dan ook wel tijd en zin hebben...Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:47

Vanavond weer hobbelen, ben benieuwd op wie ik dit keer ga en of ik deze week mn maaginhoud nog bij me kan houden na de les hahaha...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:19

Nou jongens, her-examen gaat dus niet door voor mij morgen. Zou samen met vriendje naar deurne gaan, hij moest ook rijden herkansen, alleen het vervoer ging op het laatste moment niet meer door (we mogen altijd een truckje lenen). Erg jammer, hebben nog zitten brainstormen over hoe we toch op deurne zouden kunnen komen, maar er kwamen geen oplossingen uit. Vriendje met school gebeld (ik zelf daarna ook nog een keertje voor de zekerheid ) en ze prikken met ons een nieuwe datum. We moeten ook allerlei formulieren invullen. Maargoed, BALEN ALS EEN STEKKER! Jeumig, wat was ik diep van binnen toch sjaggereinig vandaag Vork . Ik had me zo ingesteld op het examen, en als het dan niet door kan gaan dan loop je tegen een soort van muur op, een enorme (en dat is nog een understatement) teleurstelling!

Maar het ergste: Nu moet ik hem weer een week missen, mn vriendje Clown Heb hem alweer 5 weken niet gezien. (en heb gister toch wel even een traantje gelaten, nouja, knetterhard gejankt eigenlijk Vork Bloos )

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:15

Zoo.. Morgen naar school..
herexamen springles geven.. heb er echt geen zin in..
moet op stage 6 beesten doen.. net vandag op alle jonge paarden voor t eerst gezeten.. dus wil k morgen nog wel ff weer op zitten.. moet ik voor 15 min lesgeven naar school :S 3 uur in de trein heen.... 3 uur in de trein terug... heerlijk Haha!

Maar jo, me vader kan niet op maandagaaf vroni naar de manege brengen... dus moet dan int weekend oefenen hier in hasselt.. en anders op manege paard... moeten we maar ff zien..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 13:44

Yep, heb Igor als reserve opgegeven en afgesproken met Jaque dat ik de komende weken in ieder geval op Igor kan rijden, dan heb ik die iig ook btje voor mekaar;)
En kunnen aanstaand weekend wel weer, als jij dan ook kan?
1 december kan ik niet, dan vieren we sinterklaas hier thuis en neem aan dat jij 's middags in Emmeloord bent...
Maar zou wel 30 november (die vrijdag) 's avonds kunnen, hebben we ook eerst die voorlichtingsmiddag op de capellen, ging jij dan ook nog? kunnen we nl wel vandaaruit naar jouw huuske toe...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 16:02

voorlichtingsmiddag op capellen? is deze keer van HBO opleidingen ofzo Lachen want tijdje terug had ik een brief gekregen... voor infomarkt ofzo? van MBO opleidingen volgens mij...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 16:20

Ja, op de Cappellen maar is volgens mij voor zowel MBO als HBO, is op 30 november, om half 2 moeten we daar volgens mij zijn.
Ik ga iig, heb me aangemeld via de mail, ga jij ook dan Lot?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 16:30

ik ben dan jarig Tong uitsteken Ga lekker de stad in dan Lachen Jammer dat het 30 november is, anders had ik misschien kunnen komen om sfeerfoto's te maken Lachen Ik kan niet echt veel vertellen over mn opleiding tot nu toe, maar ik had misschien leuke foto's kunnen maken voor de website van school ofzo Lachen Ik ga binnenkort nog even informeren of ze voor de open dag nog iemand kunnen gebruiken Lachen Ik kan er studiepunten mee verdienen, dusja Lachen En ik moet dit jaar 24 studiepunten halen doormiddel van projecten, en je krijgt gemiddeld 6 studiepunten voor een project...

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 16:50

Ik kom dan wel denk ik 30 nov.
maar niet iets vertellen over me vervolgopleiding Tong uitsteken
Ja wil ik wel doen, maar niemand luisterd denk ik...

dit weekend kan wel.. moet alleen zondag nog lesgeven.. volgens mij sochtends..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:14

Haha oke, kom je gewoon gezellig langs:) Kunnen we wel samen heen, word daar verwacht tussen half 2 en 2 uur en duurt tot 4 uur...kunnen we die avond dan evt ook bezig voor pdd?:P
Maar Lon heeft Vroontje zondag he, dus kunnen we iig niet paardjes rijden, maar kan jij zaterdag dan ook niet evt in Hasselt?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:25

zaterdag weet k niet.. denk t wel..
moet nog wel ff vrij vragen op stage voor die 30ste dan.. dus ff kijken of k weg mag Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 22:28

Weer op Vincent gereden Lachen Kwam al een vrouwtje naar me toe die vroeg of ik m huurde Vork Omdat ze mij altijd op hem ziet rijden Tong uitsteken Was het maar zo Tong uitsteken

Ging niet zo heel geweldig helaas... Of Vinnie had zn dag niet, of het komt door wat van de week gebeurd is; Vrouw heeft vincent een mep gegeven met de zweep... Dat moet je niet doen Tong uitsteken En toen is Vincent zo gaan freaken dat die vrouw nogal naar gevallen is... En sindsdien is Vincent dus een beetje bang voor je hand, been en zweep... Zweep had ie al zat ontzag voor, maar dat hoef je nou echt niet te proberen Vork Maar sowieso... Als je nog nooit op een paard hebt gereden, tik je toch eerst zachtjes om te kijken hoe hij reageert? doe ik wel iig Tong uitsteken Om dat soort bok- acties te voorkomen Vork

Gingen we ook nog carrousel doen Vork Als ik ergens een hekel aan heb... Nou ze gingen vooran best hard... Dus ik moest telkens vet hard been geven Tong uitsteken En moesten heel korte wendingen rijden, dus dan moest ik weer behoorlijk abrupt sturen soms... Ik voelde me gewoon schuldig tegenover Vincent Scheve mond Zo'n lief en gevoelig paard en dan zit ik daar te schoppen(helaas leek het daar verrekte veel op Scheve mond Wou gewoon niet iets fout doen in de carrousel...) en te trekken(door die korte wendingen, en trekken is ietwat overdreven Knipoog)... Mja, daarna(de laatste 15 minuutjes) maar lekker lange teugel beetje gedraaft en gestapt enzo... Maar vond wel beetje jammer Lachen Het begon redelijk goed aant begin van de les, maar werd helaas steeds minder Ach gut Maar heb daarna nog héél veel beloond Haha! Want volgens mij deed hij zijn best heus wel Lachen En nog lekker geknuffelt, tis echt een knuffelkont Lachen En ach, misschien gaat het volgende keer beter Lachen Ik ben sowieso dat ik eerst mezelf de schuld geef en dan pas het paard Lachen En als de les dus zoals nu niet goed ging, ga ik gewoon kijken voor mezelf wat wél goed ging Lachen Zodat ik iig ergens trots op kan zijn Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 22:32

Jammer dat t minder ging, maar dat soort dagen heb je ook.
En tja, jammer van vandeweek, maar dat soort dingen krijg je toch als er meer mensen op rijden. Heeft die vrouw er nog iets aan overgehouden dan? Caroussel is ook niet mijn favoriete onderdeel, dan zie je dat lang niet iedereen zn paard voor mekaar heeft en ze allemaal maar wat lopen te poedersuiker. Hij zal er vast wel overheen komen, hij is nog jong:)
Maarja, jammer voor vanavond, trek het je niet teveel aan meid, zolang jij je best doet is er niets aan de hand!

(K)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 22:06

Bloos! ik hoorde gister ook dat 'youknowwho' (ga de naam niet noemen, maar het is geen favoriet zeg maar Knipoog) vincent gaat huren Verward Volgens mij als die een keer op een paard heeft gereden die mooi voor mekaar is, wil ze die meteen huren Scheve mond Was toen ook al zo met paard wat ze eerder huurde(oude bekende van linda zullen we het maar noemen Vork)... Hoorde ze dat die M dressuur ofzo had gelopen, wilde ze m meteen huren Scheve mond Maar ik zweer je, als zij m gaat huren, ga ik naar een andere les hoor Scheve mond Bij ieder ander paard(behalve target Tong uitsteken) zou het me niet uitmaken.. Maar als ik ten eerst al niet meer op m zou kunnen rijden, en daarnaast wel iemand anders er op zie rijden dan trek ikd at niet Vork Dus ik hoop dat het een valse roddel is Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 22:17

Ik heb die roddel ook al gehoord... maar weet natuurlijk niet wat er waar van ze..
ze wou mijn oude crack toen ook kopen.. maar de manege wil m niet kwijt.. en hij mag overal heen, maar niet daarheen Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 22:33

Neej idd Tong uitsteken Maar ik kan het van iedereen hebben, behalve van haar Vork Zown vrouwtje uit de les na mij kwam zo naar me toe, vroeg ze; huur jij Vincent? Ik zo; ehh nee, hoezo? Vrouwtje; nou je rijdt altijd op m, dus dacht het zo Lachen

Haha nou als ik geld had zou ik m echt wel huren hoor Lachen Maar helaas is dat het probleem Boos!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 11:28

Het klopt, zij gaat hem inderdaad huren, heeft ze me verteld in de Spar. Omdat Ronee Igor nu huurt en ze toch wel weer een paard wil gaan huren. Maar Igor houdt ze aan voor de wedstrijden omdat Vincent nog geen M1 kan lopen...
Maar tja, da's het "risico" van een manege he...Je hebt meestal weinig te vertellen over de paarden:(
Maar waarom maakt t bij Target niet uit dan?
Marleen dacht toen ook dat ik Guardian huurde, omdat k daar altijd op reed:P
Maar Lotje, weet je ook wanneer dat geval met Vincent en het 'zweepjesincident' is gebeurd?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 12:09

van de week ergens...

Maar ik weet niet... Vincent heb ik vanaf moment 1 een klik mee gehad... En zeker omdat ik de afgelopen weken telkens op hem heb gereden en hij zo fijn is trek ik het gewoon niet Tong uitsteken Maar dat wordt dan kijken naar een andere les, want ik kan niet zonder vincent Haha! Tong uitsteken En target zou jammer zijn, maar daar heb ik zelfs een minder grote klik mee dan met Vincent Bloos! Maarja, vind echt onwijs jammer... Zeker omdat als je 'youknowwho' op igor ziet rijden, dan ziet het er vaak verre van netjes uit... trekken enzo... En dan zie ik haar nog niet netjes op vincent rijden, gewoon zielig Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 12:10

wat maakt het trouwens uit dat renee igor huurt? ' youknowwho' rijdt zo onderhand in de les alsnog standaard op igor.. En als een paard al gehuurd wordt, kan iemand anders m toch ook nog gewoon huren Verward Ik vind het een beetje een sjit reden dat ze daarom vincent wil huren....

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 12:14

hihi het lijkt net of jullie het over voldemort, de grote kwade macht hebben Tong uitsteken nu zit daar ook wel enigszins wat in Tong uitsteken

Vincent moet gewoon eigen paard worden.. wedden dat hij over een jaar lang niet zo fijn meer is als nu Boos! zo jammer is dat altijd