Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik had me zo ingesteld op het examen, en als het dan niet door kan gaan dan loop je tegen een soort van muur op, een enorme (en dat is nog een understatement) teleurstelling!
Heb hem alweer 5 weken niet gezien. (en heb gister toch wel even een traantje gelaten, nouja, knetterhard gejankt eigenlijk
) 

want tijdje terug had ik een brief gekregen... voor infomarkt ofzo? van MBO opleidingen volgens mij...
Ga lekker de stad in dan
Jammer dat het 30 november is, anders had ik misschien kunnen komen om sfeerfoto's te maken
Ik kan niet echt veel vertellen over mn opleiding tot nu toe, maar ik had misschien leuke foto's kunnen maken voor de website van school ofzo
Ik ga binnenkort nog even informeren of ze voor de open dag nog iemand kunnen gebruiken
Ik kan er studiepunten mee verdienen, dusja
En ik moet dit jaar 24 studiepunten halen doormiddel van projecten, en je krijgt gemiddeld 6 studiepunten voor een project... 

Kwam al een vrouwtje naar me toe die vroeg of ik m huurde
Omdat ze mij altijd op hem ziet rijden
Was het maar zo 
En toen is Vincent zo gaan freaken dat die vrouw nogal naar gevallen is... En sindsdien is Vincent dus een beetje bang voor je hand, been en zweep... Zweep had ie al zat ontzag voor, maar dat hoef je nou echt niet te proberen
Maar sowieso... Als je nog nooit op een paard hebt gereden, tik je toch eerst zachtjes om te kijken hoe hij reageert? doe ik wel iig
Om dat soort bok- acties te voorkomen 
Als ik ergens een hekel aan heb... Nou ze gingen vooran best hard... Dus ik moest telkens vet hard been geven
En moesten heel korte wendingen rijden, dus dan moest ik weer behoorlijk abrupt sturen soms... Ik voelde me gewoon schuldig tegenover Vincent
Zo'n lief en gevoelig paard en dan zit ik daar te schoppen(helaas leek het daar verrekte veel op
Wou gewoon niet iets fout doen in de carrousel...) en te trekken(door die korte wendingen, en trekken is ietwat overdreven
)... Mja, daarna(de laatste 15 minuutjes) maar lekker lange teugel beetje gedraaft en gestapt enzo... Maar vond wel beetje jammer
Het begon redelijk goed aant begin van de les, maar werd helaas steeds minder
Maar heb daarna nog héél veel beloond
Want volgens mij deed hij zijn best heus wel
En nog lekker geknuffelt, tis echt een knuffelkont
En ach, misschien gaat het volgende keer beter
Ik ben sowieso dat ik eerst mezelf de schuld geef en dan pas het paard
En als de les dus zoals nu niet goed ging, ga ik gewoon kijken voor mezelf wat wél goed ging
Zodat ik iig ergens trots op kan zijn
ik hoorde gister ook dat 'youknowwho' (ga de naam niet noemen, maar het is geen favoriet zeg maar
) vincent gaat huren
Volgens mij als die een keer op een paard heeft gereden die mooi voor mekaar is, wil ze die meteen huren
Was toen ook al zo met paard wat ze eerder huurde(oude bekende van linda zullen we het maar noemen
)... Hoorde ze dat die M dressuur ofzo had gelopen, wilde ze m meteen huren
Maar ik zweer je, als zij m gaat huren, ga ik naar een andere les hoor
Bij ieder ander paard(behalve target
) zou het me niet uitmaken.. Maar als ik ten eerst al niet meer op m zou kunnen rijden, en daarnaast wel iemand anders er op zie rijden dan trek ikd at niet
Dus ik hoop dat het een valse roddel is

Maar ik kan het van iedereen hebben, behalve van haar
Zown vrouwtje uit de les na mij kwam zo naar me toe, vroeg ze; huur jij Vincent? Ik zo; ehh nee, hoezo? Vrouwtje; nou je rijdt altijd op m, dus dacht het zo 
Maar helaas is dat het probleem
Maar dat wordt dan kijken naar een andere les, want ik kan niet zonder vincent
En target zou jammer zijn, maar daar heb ik zelfs een minder grote klik mee dan met Vincent
Maarja, vind echt onwijs jammer... Zeker omdat als je 'youknowwho' op igor ziet rijden, dan ziet het er vaak verre van netjes uit... trekken enzo... En dan zie ik haar nog niet netjes op vincent rijden, gewoon zielig
Ik vind het een beetje een sjit reden dat ze daarom vincent wil huren....
nu zit daar ook wel enigszins wat in 
zo jammer is dat altijd