Weer op Vincent gereden
Kwam al een vrouwtje naar me toe die vroeg of ik m huurde
Omdat ze mij altijd op hem ziet rijden
Was het maar zo 
Ging niet zo heel geweldig helaas... Of Vinnie had zn dag niet, of het komt door wat van de week gebeurd is; Vrouw heeft vincent een mep gegeven met de zweep... Dat moet je niet doen
En toen is Vincent zo gaan freaken dat die vrouw nogal naar gevallen is... En sindsdien is Vincent dus een beetje bang voor je hand, been en zweep... Zweep had ie al zat ontzag voor, maar dat hoef je nou echt niet te proberen
Maar sowieso... Als je nog nooit op een paard hebt gereden, tik je toch eerst zachtjes om te kijken hoe hij reageert? doe ik wel iig
Om dat soort bok- acties te voorkomen 
Gingen we ook nog carrousel doen
Als ik ergens een hekel aan heb... Nou ze gingen vooran best hard... Dus ik moest telkens vet hard been geven
En moesten heel korte wendingen rijden, dus dan moest ik weer behoorlijk abrupt sturen soms... Ik voelde me gewoon schuldig tegenover Vincent
Zo'n lief en gevoelig paard en dan zit ik daar te schoppen(helaas leek het daar verrekte veel op
Wou gewoon niet iets fout doen in de carrousel...) en te trekken(door die korte wendingen, en trekken is ietwat overdreven
)... Mja, daarna(de laatste 15 minuutjes) maar lekker lange teugel beetje gedraaft en gestapt enzo... Maar vond wel beetje jammer
Het begon redelijk goed aant begin van de les, maar werd helaas steeds minder
Maar heb daarna nog héél veel beloond
Want volgens mij deed hij zijn best heus wel
En nog lekker geknuffelt, tis echt een knuffelkont
En ach, misschien gaat het volgende keer beter
Ik ben sowieso dat ik eerst mezelf de schuld geef en dan pas het paard
En als de les dus zoals nu niet goed ging, ga ik gewoon kijken voor mezelf wat wél goed ging
Zodat ik iig ergens trots op kan zijn