Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

hahaha Skrib en Gied staan heerlijk op Groenewegg maar miss jullie wel.. 
De les was btw echt rustig (5 mensen!)

Maar als je het zegt denk ik wel zo van, o ja natuurlijk
lol Nou wie is het? 

toch??
haha naja HAAAAAAAJJ!! heb weer heel veel foto's van me knolletjes.. dus die set ik wel ff neeer 

blijft de kwaliteit ook beter JoJz schreef:Jaaa weekend was super! Wat is Sillepil toch een knappe Poownie!
@ Jasmijn Waar was je dan vandaag? kheb Madelief wel gezien, maar jou nietDe les was btw echt rustig (5 mensen!)
Volgend weekend is Caro vrij, krijgen we les van Anjo denk!

noran_nd_me schreef:JoJz schreef:Jaaa weekend was super! Wat is Sillepil toch een knappe Poownie!
@ Jasmijn Waar was je dan vandaag? kheb Madelief wel gezien, maar jou nietDe les was btw echt rustig (5 mensen!)
Volgend weekend is Caro vrij, krijgen we les van Anjo denk!
Jah ik wou gaan.. maar madelief was pas om 3 uur thuis (terwijl we samen heen zouden gaan) toen had ik neit echt zin meer
he zal ik weer es meegaan naar Olga? Lang niet zien rijden of is ze nog kreupel?
Ojah en over gister aaf maar 1 ding: WAT EEN SUPERWEDSTRIJD!!!!!!!
Geweldig dat laatste doelount in de 92 minuut
), eerst die assist en daarna die mooie goal. En echt wel goed voor Huntelaar dat hij zelfs EK kampioen is geworden terwijl hij niet mee mocht naar het WK.
. Vermeer was ook echt goed!
Hypere Isaac..
vond vermeer altijd al goed, maar gister... echt Formidabel!!! Want kan die keepen zeg... En haha die theorie van Gullit over zwarte keepers.... Lag helemaal vlak man